You are not logged in.
vitun kova
Last edited by jookcha (17.07.2013 10:54)
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
On kyllä kovimpia kaikista
en ole kolmekybänen emoboy
Rabbit Hole
Ihan pl.
Uwe
No joo ihan ok, ois voinu olla reilusti parempikin. X:n keikan aikana ekaa kertaa fistfuckatuksi tulemis-tarinalle
Last edited by hrmunoita (17.07.2013 15:22)
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
No tota joo. Piti katsoa alunperin Jin-Roh, mut meinattiin nukahtaa, ni pistettiin sit tää kehiin ettei ois tarvinu nukahtaa kesken leffan.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Only God Forgives
Vuoden nuori muotoilija.
Kovahan tää on.
Sairaan hyvä. Vois katella muitakin samuraifilmejä.
The Grey
Kaikenlaista sitä tulee juovuspäissään katsottua
Taajamasusi ry:läiset varmaan kattoo tätä aina kokouksissaan, hokevat toisilleen että tommosia ne sudet on ja runkkaavat niin, että siivoojat seuraavana päivänä salin tahmeita lattioita jynssätessään kiroavat kun ei tämä hapan sperman ja pillumähnän haju lähde edes tolulla perkele.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Oli hyvä.
Low Blow ja nyt Thunder Warrior
No jaa. Eipä ollu kaksinen rymistely.
Pikkupojat
Tulee katsottua kerran kesässä, ja olen aika vakuuttunut et tää taitaa olla Spede/Simo/Vesku -klaanin paras leffa.
miksi
In Bruges
en ole kolmekybänen emoboy
siis ihan vitun kova :rockhands:
Last edited by ydinaukio (23.07.2013 02:36)
Mainio!
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
World War Z
Tuli kyl vahvasti sellaset fiilikset, et jossain vaiheessa tää on vielä saattanut olla (ainakin potentiaalisesti) edes kohtalaisen jees, mut sit sitä on nyplätty niin vitun kauan ja niin helvetin monen ihmisen toimesta niin saatanan hartaasti, et ei siinä oo enää mitään tolkkua koko touhussa. Komiteaelokuva. Kompromissiraina.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
World War Z
Tykkäsin siitä videopelimäisestä rytmistä, mutta muutenhan elokuvana toi oli ns. peruskatastrofileffoihin verrattuna aika huono. Tosin enpä odottanutkaan mitään muuta, joten kyllähän aika riensi nopsaan.
The Devil and Daniel Johnston
Last edited by leposi (25.07.2013 12:39)
tyhjän dialogin mestariteos
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Mun mielestä toi vaan on Tarantinon paras, vaik onkin tosi epäcoolia olla tätä mieltä. (saattaa olla, et joku on kyl näkemättäkin) Ja Death Proof on toka paras.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Mun mielestä toi vaan on Tarantinon paras, vaik onkin tosi epäcoolia olla tätä mieltä. (saattaa olla, et joku on kyl näkemättäkin) Ja Death Proof on toka paras.
*
on se tarantinon viihdyttävin elokuva
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Mun mielestä toi vaan on Tarantinon paras, vaik onkin tosi epäcoolia olla tätä mieltä.
Mulla taas on sellainen mielikuva että nimenomaan tuon diggailu on khuulia.
Silloin kun tuo tuli ohjelmistoon, KAIKKI vaahtosivat siitä ihan hulluina, ja kun näin sen, enkä tykännyt, totesin taas kerran olevani toisinajattelija, joka ei tajua mitään mistään.
Reservoir Dogs on edelleen paras näkemäni Tarantino, mutta en ole nähnyt läheskään kaikkia. Toki on mahdollista, ettei mieli muuttuisi, vaikka olisinkin nähnyt, mutta joo.
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
paras
Last edited by ydinaukio (28.07.2013 02:21)
Ehkä paras leffa
Ja äsken tämä:
:peuk::peuk:
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten
totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava
Nälkä.