You are not logged in.
Jooh elikkäs, baseballia koivupuiden katveessa.
Finaalit pelataan elokuussa, oisko kiinnostuneita lähtemään katsomaan jotain matseja, runkosarjaa tai finaaleja. Ruskeasuolla on pelejä, se ois varmaan sopiva paikka iskea paikalle. Oon kerran ollut katsomassa (vein naisen treffeille katsomaan baseballia... ), todella asiallista menoa. Siinä samalla voi ottaa pari kaltsua ja miettiä elämän/maailman järjettömyyttä.
Runkosarjan pelit:
http://www.baseball.fi/tilastot/ottelut … 8&lang=fin
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Loput matsit Leppävaarassa. Lomalla ois ollut hyvät saumat käydä katsomassa, mutta koko asia tietenkin unohtui
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Onko pelitahti MLB:n luokkaa, eli sellaiset 160 runkosarjapeliä kaudessa? Jännä nähdä, meinaako USADA voimiensa tunnossaan räjäyttää jöötin tuulettimeen ihan kunnolla myös tässä lajissa. Åhå taisi mennä vähän OT:ksi.
Suomalaiset pelaajat on saaneet douppinsa Hesburgerista.
MLB:ssä tosiaan jööti on heilahtanut, Hall of Fameen ei valittu tänä vuonna ketään, vaikka mm. Barry Bonds ja Mark McGwire ois olleet mahdollisia.
Last edited by noiseidea (21.08.2013 17:21)
Maailman tylsin urheilulaji - nyt Suomessa!
En ole koskaan jaksanut katsoa Baseball-ottelua alusta loppuun. Mun mielestä joltain kaapelikanavalta tuli niitä joskus 90-luvulla, jolloin kovasti yritin tykätä.
Spede
Ja miten niin "nyt"? Mestaruudesta on pelattu vuodesta 1981.
Last edited by noiseidea (21.08.2013 22:26)
TAAS PELATAAN!
http://www.baseball.fi/tilastot/ottelut … 2&lang=fin
Nyt on pakko yrittää ehtiä katsomaan Ruskeasuolle jotain matsia.
Exposille 13. mestaruus peräkkäin. Jäi tälläkin kaudella pelissä käymättä.
Taas pelataan!
Älä päästä painiks sitä
Exposille 13. mestaruus peräkkäin. Jäi tälläkin kaudella pelissä käymättä.
14., muuten samat jorinat.
En muista että MLB:sta erillistä topikkia, mutta havahduin vasta tänään että Chicago Cubs omaa liigan parhaan voittoprosentin! Joukkue, joka ei ole voittanut mestaruutta yli sataan vuoteen - tänä vuonna se tehdään!
Muuten on kyllä mennyt kiinnostus aivan täysin sen jälkeen kun viime kaudella kävi Yankeesin pelissä, toki World Seriesia tuli tihrustettua Viaplaylta, toivottavasti tänäkin vuonna samat.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Albuquerquerquerquessa kävin kattomassa ekan baseball matsini - Albuquerque Isotopes (tuttu simpsoneista!) pieksi Fresno Grizzliesin 7-2. Vajaa 10000 possea ja hyvää pöhinää
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Torontossa kyllä yllätti paikallisen MLB-joukkueeen suosio. Yli 40 000 yleisöä Detroit Tigersia vastaan, kun runkosarjan kotipelejä on kuitenkin se 81 kappaletta. Tuollonkin tais olla että Blue Jays pelasi kolmena peräkkäisenä päivänä kotipelin Tigersia vastaan. Itse pelistä en oikein kiinni saanut. Yleisöstäkin varmaan puolet ravas koko ajan jossain katsomon ulkopuolella.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Juuh toi on tylsyyteen nähden todella suosittua tuolla. Meidän ottelu kesti vielä yli 4,5h koska Yankees sai niin huolella nekkuun, joten tunnelma oli hyvin lattea. Erityispeukku stadionin täpötäynnä olevalle "Rooftop Barille", jossa jengi hengas ja katseli peliä tv:stä...
En tiedä miten muilla paikkakunnilla, mutta Yankeesilla ehkä eniten puistatti se käsittämätön patriotismin määrä (kuten jenkkilässä kaikkialla) - laulettiin lippulaulua ja palkittiin kesken pelin "ottelun veteraani" yms yms.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Torontossa kyllä yllätti paikallisen MLB-joukkueeen suosio. Yli 40 000 yleisöä Detroit Tigersia vastaan, kun runkosarjan kotipelejä on kuitenkin se 81 kappaletta. Tuollonkin tais olla että Blue Jays pelasi kolmena peräkkäisenä päivänä kotipelin Tigersia vastaan. Itse pelistä en oikein kiinni saanut. Yleisöstäkin varmaan puolet ravas koko ajan jossain katsomon ulkopuolella.
Blue Jays - toisin kuin yksikään muu Toronton pääsarjajoukkue - on voittanut jotain elinaikanamme. Lisäksi jengi on nykyään enemmän tai vähemmän koko Kanadan joukkue, kun Expos heivattiin Washingtoniin.
here is a high-quality GIF of Mr. Met, if you must have it pic.twitter.com/hH6DJvLq5o
— Kenny Ducey (@KennyDucey) June 1, 2017
Siistiä lukea toi "yeah, you heard that right" mielessään noisiksen äänellä
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Called it: Sports Illustrated predicted Astros title in 14
LOS ANGELES (AP) What jinx?
Sports Illustrated boldly predicted an Astros World Series title on its cover in 2014 after Houston had lost more than 100 games for three straight years proclaiming: Your 2017 World Series Champs. It featured a picture of George Springer in a bright Astros jersey.
It proved to be oh so prophetic. Not only did the Astros win, Springer was named Series MVP after boosting Houston over the Dodgers 5-1 in Game 7 on Wednesday night.
Ainoo baseball ketju niin spämmitään nyt sit
Will Smith on aikamoinen superjunnu, ja toki mahtavaa että veti kaks homeria ensimmäisellä reissullaan Miamiin
Will Smith bringin the heat. Can y'all feel that? pic.twitter.com/qdLC0CBWnm
— Los Angeles Dodgers (@Dodgers) August 14, 2019
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!