You are not logged in.
Torstai käy
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Mul on tiistain jäljiltä paikat niin paskana, etten pysty tänään urheilemaan (kävelyki on hidasta).
en ole kolmekybänen emoboy
Okko wrote:Torstai käy
edelleen tää.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
nyt ois neljä tulossa?
Joo kai. Puol kuus?
Ei käyty.
Hommasin eilen rinkiin 24-vuotiaan liettualaisvahvistuksen - naispuolisen.
Paskat flip-flopit hankasi molempiin jalkapohjiin rakot, saas nähdä milloin näillä juostaan seuraavan kerran.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Nonii, ens viikon pelejä vois ruveta sopimaan. Mä en pääse maanantaina mut lähtiskö tiistaina aikaset pelit tyyliin 16.30 -->
Älä päästä painiks sitä
Ilmeisesti kaikki käy itelle. Seurataan noita sadetutkia kun ens viikolle on luvattu täl hetkel varmaan joka päivälle jotain sateita.
Meil on taas peli tänään.
No ny taas aurinko paistaa ja lämpötila on takas kahessakympissä. Tutkassakaan ei näy mitään akuutteja pilviä tulevan tuolt mereltä päin joten kyl mä voin lähtee heitteleen jos vähintään 2v2 saadaan.
Älä päästä painiks sitä
Torstai & Perjantai kävis.
Torstai kävis näillä näkymin hyvin!
Vuoden nuori muotoilija.
Jees, pelaillaan torstaina sit. Mulle käy oikeestaan mihin aikaan vaan.
Älä päästä painiks sitä
Rahikaisella sama vika. Joskus viiden, puol kuuden aikaan torstaina?
Vuoden nuori muotoilija.
Torstai käy jos sada ja jos tänään ei pahasti lähde röpöjuna puksuttamaan.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Torstai käy jos sada ja jos tänään ei pahasti lähde röpöjuna puksuttamaan.
Kello on 0606 ja veturi sanoo pukspuks,
Joudunkin jättämään väliin korikset tänään. (Aika sateiselta näyttää kans...)
Vuoden nuori muotoilija.
Oho, aurinko pilkistää. Nyt kyse on kai siitä vittuileeko se vai ei, ja kuivuuko kenttä vai ei.
No go
No hä eikö tässä nyt saada höntsiä vaik pitäs olla tosi hyvä keli?
Huominen kävis kyllä!
Vuoden nuori muotoilija.
No gyl mää huomennakin kerkeen pelailla jonnekin puol seiskaan asti, tiiä sit mitä kelii silloin on luvassa.
Ny ois asfaltti kuivaa
Älä päästä painiks sitä
En ehi huomennakaan :/ La-su käy
Tänään höndet? Vai onko huominen tai sunnuntai parempi?
Vuoden nuori muotoilija.
Oon messis jos mennään tänään.
Joo Meikku mieluusti pelipaikaks tänään. Mun pitäis jatkaa suoraan bilettään siitä kentältä ja suihku on ihan plussaa. Mun puolesta voidaan kans alottaa jo ennen viittä.
Älä päästä painiks sitä
Varmaan joskus neljän aikaan voisin tulla paikalle - tai no sanotaan puol viideltä, jos neljä on liian aikaista.
Last edited by Folkhälsan (16.08.2013 12:18)
Vuoden nuori muotoilija.