You are not logged in.
Nooh, mä pystyn järkkään aikaa keskellä päivää tiistaille ja keskiviikolle jos sillon hotsittaa pelata.
Illoista paras ois varmaankin torstai, mä pääsen silloin joskus viideltä mestoille. Viikonloppuna lähen Turkuun ni se ei oikein onnaa.
Älä päästä painiks sitä
Torstai näyttäis olevan näillä näkymin aika jees. Viikonloppu - perjantai mukaan lukien - vähän auki vielä...
Vuoden nuori muotoilija.
Mä joudun pakkailemaan mun kamoja tällä viikolla, joten en uskalla luvata torstaita. Riippuu siitä miten pitkälle saan tota vietyä.
en ole kolmekybänen emoboy
Ilmeisesti ei pelata huomen? Se on vähä vaikee päivä nykytiedolla taas mullekin mut eipä nää lämpimät illat loputtomiin jatku joten kyl mä sinne voin tulla jos saadaan 2vs2
Älä päästä painiks sitä
En pääse huomenna. Sunnuntaina vois onnistua taasen. :susijengi:
Vuoden nuori muotoilija.
Torstaina vopites lähteäkin, jos tarpeeksi ajoissa, siinä neljän viiden aikaan.
Vuoden nuori muotoilija.
Vähän epäilyttää kyl omalta osalta tää viikko. Paskoin nilkkani lauantaina ja ois kans ti & to futistreenit.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Mä pääsen pelaamaan tänään, tiistaina ja torstaina. Jälkimmäisenä itekkin mieluusti silleen et alotetaan aikasin.
Älä päästä painiks sitä
No mut onhan tässä kakskakkoset kuitenkin. Torstaina jo kello 16.00?
Vuoden nuori muotoilija.
To klo 16 on mulle just hyvä.
Älä päästä painiks sitä
Värväsin taas yhden mimmin mukaan peleihin Mutta pitäisi joskus päästä ihan sinne kentälle saakka itsekin
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Yritän tulla, joskin klo 16 sulaa hulluutta.
Säbää torstaina joten ei natsaa taaskaan.
The only one who could ever reach me was the son of a pizza man
No mulla vapautu toi ilta noin muuten et voidaan starttaa matsin jälkeenkin (17.30?)
Kisastudio shanksilla?
Älä päästä painiks sitä
Menee kyllä mulla nyt nihkeeks ton matsin ja aikataulun takia. Voi olla että joudun skippaamaan.
Vuoden nuori muotoilija.
Nonii hei päätöksiä. Ketkä kaikki tulee paikalle
a) klo 16.00?
b) klo 17.30?
Mulle käy kumpikin
Älä päästä painiks sitä
ei onnistu toi torstai. viikonloppuna voisin, mut toki su iltana on futismatsi ja suomen korismatsien aikana en poistu pelaamaan.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
No mä tuun kaupungilta pallon kans Meilahden kautta joskus tos ennen neljää ja jään sinne heittelee hetkeks. Jos varttii yli ei oo ketää tullu seuraks ni meen shanksille kattoo matsii.
Älä päästä painiks sitä
Eiku plääh, emmä tätä boltsii saa kuljetettuu mukana mitenkään kätevästi. Jääköön.
Älä päästä painiks sitä
Torstai kävis.
Tiistai ja torstai on parhaat päivät mulle, eli heittäkääs kommenttei tosta ensinmainitustakin.
Älä päästä painiks sitä
Tiistait ei käy mulle syksyllä.
Juuh elikkäs molemmat käy.
Vuoden nuori muotoilija.
Niin ja tällä viikolla ei käy torstaikaan
Ens viikolla ei myöskään käy mikään päivä ku on elokuvia
ILR wrote:Tiistai ja torstai on parhaat päivät mulle, eli heittäkääs kommenttei tosta ensinmainitustakin.
neljäst kasiin jees ja 2vs2 riittää
No yks vielä tähän päälle ni sit mennään.
Älä päästä painiks sitä