You are not logged in.
Mulla ei nyt sitten tullut kamoja mukaan työhuoneelle Mut mites toi torstai?
Vuoden nuori muotoilija.
Kyyllähän mä torstaina kerkeän
Älä päästä painiks sitä
Voishan sitä vahe höndeillä jos ei sada ihan kovin. Saadaanko neljä kasaan?
Vuoden nuori muotoilija.
Oisko joku neljä viis? Otan pelivermeet mukaan joka tapauksessa. Pelataan sit jos pelataan. (assut messiin. :tuoppi:
Vuoden nuori muotoilija.
Mä pääsen mestoille joskus viidestä eteenpäin.
Älä päästä painiks sitä
Taitaa olla liian tuoreet sateet tuolla asfaltilla että pelit onnistuis. Kenttä ei kuivu ihan hetkeen.
Sivuhuomiona kävin heittelemäs itekseni tiistaina, yhessä kohtaa napsahti DÄNIGRIIN-moodi päälle ja seittemän kolkkia uppos putkeen.
Älä päästä painiks sitä
pitäs ehkä ruveta jotain sisäkoripallomahollisuutta miettimään..?
Ois kyllä aika jees. Ajattelin vihdoin alkaa käydä tuolla Yliopistoliikunnan (nyk. Unisport) korisvuoroilla.
Last edited by Folkhälsan (19.09.2013 14:40)
Vuoden nuori muotoilija.
Kisahallissa ois se keskikenttä, ei hajuukaan mitä sen varaaminen tunniks (tai yhen korin kaheks) maksaa
Älä päästä painiks sitä
joo, sateiselta vaikuttaa
mulla ei taida olla resursseja maksella mistään talvivuoroista, mut jollain yleis/opiskelijavuoroilla vois mahd. rampata ehtiessään
Onks toi Unisport myös teillä?
Vuoden nuori muotoilija.
Kiinnostais kyl mut mulla on pari rakkulaa kurkussa mitkä tekee hengästymisestä vähän huonon tuntusen idean. Huominen on muutenkin hankala päivä, mites viikonloppu?
Älä päästä painiks sitä
No kyl mä huomenna neljältä kerkeen. Sunnuntaina sit seuraava mahku.
Älä päästä painiks sitä
Nilkka/jalkaterä/mikäliejänne kipeytyi viime viikolla juostessa siinä määrin ikävästi, että en kyllä uskalla vielä lähtee sitä rasittaan, kun alkaa just olla kunnossa taas.
Vuoden nuori muotoilija.
Jees no tänään ei sit pelata mut koitetaas tota sunnuntaita.
Älä päästä painiks sitä
Itelläki onnistuu vast ens viikon puolella.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Ens viikolla varmaan onnistuis taas.
Vuoden nuori muotoilija.
Sunnuntai vois toimia. Jos ei heti klo 12 mennä
en ole kolmekybänen emoboy
Mulle käy sunnuntai, maanantai ja tiistai kaikki.
Älä päästä painiks sitä
Su, ma, ti -akselilla ois mahkuja. Joku päivä varmaan meen nyrkkeilemään.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Sunnuntai ei ookkaan mulle enää oikeen toimiva päivä, ellei ny heti klo 12 mennä. Maanantai-tiistai sopii edelleen
Älä päästä painiks sitä
Maanantaita ja tiistaita spekuloitiin Okon ja noisiksen kans eilen, tiistai täl hetkellä vahvemmalla. Mites muilla?
Älä päästä painiks sitä
No lähetään tota tiistaita speksaamaan sit. Tuol alkaa hämärtää ja viilentyy siihen malliin et paree varmaan alotella ajoissa. Klo 17 ok?
Älä päästä painiks sitä
Tiistai kuulostaa hyvältä. Jalkakin tuntuu hyvältä, joten
Vuoden nuori muotoilija.
Mun pitää olla tiistaina hakemassa uusia avaimia joskus kuudelta, joten aika no go vaikuttais olevan omalta osalta. Tänään ois käynyt.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
No lähetään tota tiistaita speksaamaan sit. Tuol alkaa hämärtää ja viilentyy siihen malliin et paree varmaan alotella ajoissa. Klo 17 ok?
Mulle käy 17 hyvin. Nyt kaikki mukaan, kauden vikat pelit menossa.
Sittenkin mukana. Nappaan noi avaimet keskiviikkona
Emmä kyl ole pelikunnossa.
Voimii.
Onks meillä twoontwo silti kasassa? Voishan sitä poikia kurmuuttaa muutaman matsin ajan ainakin.
Vuoden nuori muotoilija.
Onhan meit neljä tonne menos näillä spekseillä ainakin.
Älä päästä painiks sitä