You are not logged in.
kk
Last edited by shanks (13.09.2019 09:46)
Heitellää vaan torstai-iltana
Älä päästä painiks sitä
Heitellää vaan torstai-iltana
Oon kerran heittäny ja olin vitun hyvä
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Noh?
Älä päästä painiks sitä
Oliks kellonaika joku salaisuus? En ois kyl varmaan jaksanu kuitenkaan paikalle
en ole kolmekybänen emoboy
Kahestaa toi on vähe tylsä peli.
Koskas heitellään? Mulle käy oikeestaan mikä päivä ja mihin aikaan vaan huomisesta ens viikon maanantaihin saakka? Ehdotuksia! (Tai lähinnä joku joka omistaa setin vois ehdotella )
Oisko tätä sitten tänään jossain mitääjh?
Ilmotelkaa vaikka tekstarilla, et monelta ja missä. Saattaa kiinnostaa.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Ilmotelkaa vaikka tekstarilla, et monelta ja missä. Saattaa kiinnostaa.
en ole kolmekybänen emoboy
Yksi heitto meni pieleen kun kesämies tuli siihen jotain hörisemään. Kiva peli, vaikka tulostaso heittelikin noin. Kuus hutia putkee tuossa kahden pisteen pelissä. Pelattiin niin, että kolmen hudin jälkeen palaa nollille eikä lennä pelistä ulos.
Tätä vois joku ilta taas? Sopivan hyvä tempo, ei tarvitse liikoja odotella toisin kuin kroketissa.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Mites perjantai jos ei saada krokettia aikaseks. En varmaan kehtaa noita Töölön stadikalle raahata kun ei niitä ineen saa kuitenkaan viedä mut äkkiäkös siitä Haagan polkasee ne hakemaan.
Sama kävi mielessä. Voit toki heittää ne palikat tänne mun luo matkalla peliin ja voin säilöö niitä. Mut katotaan miten toi kroketti nyt lähtee. Toki voi kroketin jälkeen mölkytä vielä. Kahtellaan.
Matsin jälkeen Kino Tapiolaan Bemböle-bailuihin eli no no.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Jos toi kroketti nyt näyttää siltä, ettei siitä tule mitään matsin jälkeen, niin tätä sitten. jpp. Kepit voi tosiaan heittää vaikka mun luo matsin ajaksi ja sitten lähtee heittelee vaikka tohon Sibeliuspuistoon jollekin polulle tai nurtsille.
Suomessa kehitetyn heittopeli mölkyn suosio on lähtenyt Ranskassa räjähtävään kasvuun. Kun vielä vuonna 2010 Ranskassa myytiin noin viisituhatta mölkkyä, tämän vuoden myyntiennuste on 120 000 peliä.
Puulieriöiden heittely alkaa olla Pariisin puistoissa jo melko yleinen näky. Lisäksi etenkin Bretagnessa on innostuttu korvaamaan ranskalaisittain perinteinen petankki silloin tällöin mölkyllä.
"Sanoisin, että suosion kasvu on eksponentiaalista", kuvaa Pariisin mölkkyseuran puheenjohtaja Michel Hézard.
Miten ois loppusyksyn mölkkysessarit joku päivä?
Kai toi hanskat kädessäkin onnistuis. Kelläs oli palikat?
Älä päästä painiks sitä
Ai tän takia Karhupuistossa näkyi kesällä niitä ranskalaisia mölkkyilijöitä.
le mölkky
en oo koskaan kokeillu mölkkyä
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Koska heitellään? Mulla ei oo palikoita.
Koska heitellään? Mulla ei oo palikoita.