You are not logged in.
Koyaanisqatsi
Tokaa kertaa kattelin ja taas pillitin siinä loppuvaiheessa, kun vanhus puristaa hoitajan kättä ja herrasmiehellä on katse käteensä, jossa pari kolikkoa.
:rockhands::rockhands::rockhands::rockhands:
Last edited by ydinaukio (03.11.2013 03:39)
Joulubileet
Jodorowsky's Dune
Parhutta siis molemmat.
Äver siever miever tuver äver liver köver!
Thor 2.
Yeah.
:peuk::peuk::peuk::peuk:
Christmas Evil
Ihan pl.
Olipa ultrasöpöä. Sata tähteä.
Jotenkin outoa katsoa tällasessa formaatissa tota huumoria, mut ihan hauska kyl. Ja Larry David parran ja pitkien hiusten kanssa!
Muukalainen
Ihan hyvin toimii vieläkin Valkeapäältä sais kyl tulla jo uus leffa.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
olishan se voinu parempiki olla mut tulipa katsottua.
La vida de Adele
Hieman kiusallisesti olin puolitutun tyypin kanssa leffassa ja piti hillita poraamista mut so not. Onneksi rakaa ei tullut yhta paljon ku paahenkilolla.
Mangojauhe goddamn.
We're the Millers
Yksi huonoimpia elokuvia ikinä, jonka olen jaksanut katsoa alusta loppuun.
Le ballon rouge
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Yllättävänkin kova. Tyylillisesti välillä erittäin hämmentävä. Tykittelyä just sopivasti. Twin Peaksin Hurley-pariskunnan uudelleen-casting tassa on ihan vitun nerokasta. Mielettömiä mehusteluilmeitä aina ennen/jälkeenku tapahtuu.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
:peuk:
2 Guns
Yllätti. Oikein viihdyttävä ja välillä jopa hauska.
The World's End
kallion casanova näytti tämän mulle ensimmäistä kertaa. olihan ihan törkeän hyvä.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/f … uliste.jpg
olishan se voinu parempiki olla mut tulipa katsottua.
musa oli välillä aika gauheaa, mutta muuten tykkäsin
Pussikaljaromaania rakastan (ja olen lukenut sen ainakin neljä kertaa), joten odotukset eivät olleet leffan suhteen kummoiset, ehkä se siksi onnistui ylittämään ne.
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Laatua
huom. ei sitä käyttäjää
huippuhyvä elokuva kyllä tuo, ja Véra Clouzot
pitääkin taas katsoa tuo, näin sen ekaa kertaa Pietarissa suomalaisen elokuvan festareilla 15 v sitten
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Greta Gerwig on ihana! Rakastuin. Leffalle neljä/viis.
Kännissä minä hakeudun aina sinne missä on kuhisevaa, kihisevää väenpaljoutta, hellyttävän kömpelöä baariromantiikkaa, kapakan käryä, suupalttien miesten mörinää ja maalattusuisten, vilkkusilmäisten naisihmisten korkeana pulppuilevaa naurua.
Silver Linings Playbook - leffassa ei mitään muuta hyvää kuin Jennifer Lawrence, mut Jennifer
The Perks of Being a Wallflower - kiva ja söötti. hassu musaepäuskottavuuskohta: miten muka tyttö, joka kuuntelee mm. The Smithsiä, Sonic Youthia ja Cocteau Twinsiä, ei tunnista David Bowien Heroesia
Boogie Nights -
"Betoniyö". Pidin todella.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Frances Ha
Oikein mukava elokuva. Tykkäsin ihan sataatuhatta
Soundtrack on myös harvinaisen täydellinen.
ehkä vähän yllättäen tykkäsin kovastikin