You are not logged in.
Filth
Jossain määrin ihan viihdyttävä.
Kelpo.
Don Jon.
Loistava, oispa mullakin Silent Bob -pikkusisko.
Selän takana teatterissa koko leffan ajan sössöttäneet pipoklooniteinit haukku Julianne Moorea mummoksi.
Last edited by ierikho (06.12.2013 03:18)
pl
Eilen Gravity minimoogin kanssa. Oli kyl huikee!
Eilen Gravity minimoogin kanssa. Oli kyl huikee!
Oli kyl. Ja voin yhtyä niihin näkemyksiin, että 3D oikeasti tuo tähän elokuvaan jotain lisäarvoa. Vaikka muuten käyn kyllä elokuvani edelleen kastomassa kaksiulotteisina.
murmur wrote:Eilen Gravity minimoogin kanssa. Oli kyl huikee!
Oli kyl. Ja voin yhtyä niihin näkemyksiin, että 3D oikeasti tuo tähän elokuvaan jotain lisäarvoa. Vaikka muuten käyn kyllä elokuvani edelleen kastomassa kaksiulotteisina.
smaa. harmitti vaan tekstitykset, ne vei tilaa ja häiritsi ja se, että hitailin enkä nähny tota isommassa salissa.
olipa huono.
:peuk:
Last edited by ydinaukio (09.12.2013 03:54)
The Running Man
Joo, toimii aina vaan.
Jotenkin ihan ihmeellisesti en ollut tätä kuullu ennen, vaikka täynnä suosikkinäyttelijöitä. Hyvä filkka, tykkäsin kovasti. Vähän jotenkin älykkäämpi kuin suurin osa westerneistä.
Last edited by masaikkonen (09.12.2013 15:51)
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Leo oli tosi söpö 5/5
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Mäki oon söpö maski naamalla
en ole kolmekybänen emoboy
Mäki oon söpö maski naamalla
Katoin äsken tän
Ihan ok surffileffa. Surffifiilistelyt tosi jees, juonellisesti heikompi, mut toisaalt eipä ollut mitään hollywood-draamapaskaakaan yritetty rakentaa väkisin vaik lopussa tietty vähän, mut no joo.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
:peuk:
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
tosi hyvä!
Luulis että rasistisesta koirasta kertova elokuva olis joko parasta tai paskinta ikinä, mut tää jäi käsittämättömästi siihen välimaastoon.
ihan hyvä kääkkäleffa ja toki keanun eka leffarooli
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
A Field in England
Ihan hassu ja sekopäinen, eli hyvä. Tai en tiedä pitikö olla hassu, mutta mua huvitti aika paljon katsellessa. Hieno leffa.
musikaalit
mut ihan ok tää oli
Ihan ok hollywood-pätkä, perustuu tositapahtumiin ja hyvää kuvausta. Ei kuitenkaan mikään erityisen kova lefu noin muuten.
ihan viihdyttävä höpsö elokuva
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Riippuliitävä Buscemi
Escape from Cleveland, missä pelaa?
huhhuh, parasta ikinä
^ Onks toi dokkari?
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
on