You are not logged in.
teekki wrote:En muista koska olisin ollut rankingissa näin alhaalla seitsemän kierroksen jälkeen.
Smaa.
Täyttä painajaista ollut koko kausi (toki aikaakin joukkueen viilaamiseen on vähemmän).
No teekki otti eilisen jälkeen tiukan otteen kärjessä ja siellä pysyy ellei Kasami tee paria maalia. Mä uppoan suohon Fulhamin mukana. Kohta se gintsukin sieltä ohi pyyhältää.
ginipoika wrote:teekki wrote:En muista koska olisin ollut rankingissa näin alhaalla seitsemän kierroksen jälkeen.
Smaa.
Täyttä painajaista ollut koko kausi (toki aikaakin joukkueen viilaamiseen on vähemmän).
No teekki otti eilisen jälkeen tiukan otteen kärjessä ja siellä pysyy ellei Kasami tee paria maalia. Mä uppoan suohon Fulhamin mukana. Kohta se gintsukin sieltä ohi pyyhältää.
Sitä saat kyllä odottaa.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Kasami alottaa penkiltä.
Kasami alottaa penkiltä.
Ja Vlaar oli loukkaantuneena sivussa. Kasami sentään melkein teki maalin (vai syötön, dementia iski) tullessaan kentälle.
Gerrard loukkaantui, mutta sai sentään syötön aikaan sitä ennen.
Jännä kausi, haluttavia (fantasymielessä) keskikenttäpelaajia ei ole kuin nimeksi. Viime kaudella niitä oli vaikka kuinka paljon.
leposi wrote:Kasami alottaa penkiltä.
Ja Vlaar oli loukkaantuneena sivussa. Kasami sentään melkein teki maalin (vai syötön, dementia iski) tullessaan kentälle.
Joo, oli sillä hyvä paikka, mutta veto meni taivaisiin. Jos nyt Arsenal ja Everton nyhjää 0-0 niin ei tässä sitten hätää ole, ja Hull vois kans pitää nollat.
Triplavaihdolla UCL:n fantasyyn. Kaikki paukut tähän päivään ja Ronaldon viiteen maaliin.
Agueron johdolla kärkipaikka takas.
Edit: Eiq unohdetaan tämä nyt. Loukkaantumisen takia vaihtoon 50min kodilla, orkl.
Last edited by leposi (14.12.2013 17:15)
Joo-o, turha koittaa, teekki voittaa.
Suarez kapteenina
Jaahas, fantasyn cup alkaa seuraavalla kierroksella. Ensimmäinen vastustaja on Rossco's 15. Olen rankingissa 1,5 miljoonaa sijaa korkeammalla, joten eiköhän tosta pitäisi jatkopaikka tulla.
Kannatti ottaa Evra tuplavaihdolla sisään, mutta kun noita loukkaantumisia ja muuta paskaa.
Alkaa siis hyvin tämä kierros. Eli Hull-ManU 13min 2-0, trolololooo.
Jaahas, eipä tartte cuppia enää tällä kaudella jännittää. Ekalla kiekalla turpaan pelkästään sen takia, että vastustajalla oli kolme Chelsean puolustuspään pelaajaa ja Terry vielä kapteenina.
Pannan sille :biggrin::center:
Edit: Näköjään meni kuitenkin aika tiukille, 40-48 hävisin. Paska peli ja ehkä kauden paskin kierros. Kasami pelasti.
Last edited by leposi (27.12.2013 02:04)
Ite taisin mennä tehtyjen maalien perusteella (minulla 3, vastustajalla 2) jatkoon.
Ihan hyvää nousua ylipäätään viime aikoina ollut. Valitettavasti alkukausi oli niin hirveä, ettei mistään hyvistä sijoituksista uskalla haaveilla.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Olipahan ihan jäätävän paska kierros. Pari kierrosta pitäis rimpuilla ennenkuin pääsee käyttämään tammikuun wildcardin. Pakko joka tapauksessa tehdä pari vaihtoa seuraavalle kierrokselle. Mirallas on failannut totaalisesti jo pari kertaa tällä kaudella, ei riitä huumori enää.
Cupista ulos minäkin, mukavasti jollekin haamujengille jolla Petr Cech kapteenina.
Nyt on mielenkiintoinen kierros meneillään.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
:peuk:
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Ehkä tää vielä hyväksi muuttuu, jos ja kun Hull pitää nollan kuin myös Everton. Kapteenini Negredo tuli 55min kentälle, joten ehkä se osais vaikka ratkaista. Kannatti kyllä tehdä viime hetken tuplavaihto ja luottaa siihen että Yaya jaksaa painaa. Eiköhän pois vaihdettu Özil tee hattutempun ja viisi syöttöä.
Last edited by leposi (28.12.2013 19:19)
Koskakohan sitä oppii, että kiimaisin mies aina kapteeniksi, oli sitten kuka tahansa vastassa?
Mjoo, lopulta kai ihan ok kierros vaikka Rooney ja Özil eivät pelanneet. 1. ja 2. vaihtopelaajat tulevat kentälle ja tuovat yhteensä 2 pojoa, kolmosvaihtomies olisi tuonut 6. Aina sama kuvio.
Hevon vittu, käytin wild cardin ja heti ekassa matsissa kaksi jätkää loukkaantuu. ":peuk:" Sen lisäksi vielä Colemanin sairausloma pitenee. Olisihan se pitänyt arvata.
Hasitan, että perseet repee tällä kierroksella. Kärjessä on eri kapteenit pitkästä aikaa lähes kaikilla. Kamoon! Itse arvoin Hazardin, Yayan ja Suarezin välillä. Päädyin ässään.
Vitut kapteeneista! Shanks painaa ohi Skrtelin superkiimalla.
Hazard tehnyt nyt kaksi maalia 35 minuutissa. Hyvin valittu kapteeni taas. Suarez syötti vain yhden eikä varmaan saa edes bonuksia.
Kärjessä on eri kapteenit pitkästä aikaa lähes kaikilla. Kamoon! Itse arvoin Hazardin, Yayan ja Suarezin välillä. Päädyin ässään.
Arvoin oikein Hazaaaaaaaaaaaaard.
leposi wrote:Kärjessä on eri kapteenit pitkästä aikaa lähes kaikilla. Kamoon! Itse arvoin Hazardin, Yayan ja Suarezin välillä. Päädyin ässään.
Arvoin oikein
Hazaaaaaaaaaaaaard.
Turha koittaa, teekki voittaa.
Teekkiin on eroa jo jotain 150 pistettä. Tosin viime kaudella taisin pupeltaa lähes vastaavan johdon (mikä riepoo toki vieläkin).
Kakkossija sen sijaan on ihan haarukassa vielä. :grinni:
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Kakkossija sen sijaan on ihan haarukassa vielä.
:grinni:
Viime kauden loppu, huh
Vielä on aikaa aloittaa puppeloinnin kierre, tosin viime aikoina oon tehnyt ihan hyviä päätöksiä ja joukkue näyttää hyvältä. Mutta onhan tuossa piakkoin viikko, jolloin neljällä jengillä on blanco ja sitten vähän ajan päästä tupla-gameweek -> mahdollisuudet isoihin swingeihin.
Overall rank heilahti eilen ekaa kertaa koko kaudella 100 000:n paremmalle puolelle.