You are not logged in.
anchorman ja gremlins 2
::pimp:
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Joulubileet
Oli tos dvd-julkasussa eri styget ku siinä mikä on tullut nähtyä joskus Repsämässä.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Pootie Tang on vitun kova ihan vitun
-kohta se kun Pootie antaa vosulle maitoa
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Eilen Gravity minimoogin kanssa. Oli kyl huikee!
Olihan tää aika jänskä ja mun eka 3D tosiaan. Eniten tökkäsi se loppupuolen hetkellinen ylitunteellinen soopa, muuten kyllä toimi. Ehkä ois ollut vaikuttavampi isolla kankaalla. Eniten jäin kaipaamaan Sandra Bullockin vaippoja
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Sel8nne
Olipa jotenkin kökkö dokumentti. Olin ihan pihalla aikajanasta, kun ne lainauksien alla olleet päivämäärät oli niin hiton pienellä. Ja toki vähemmän olisi voitu näyttää sitä niin täydellistä perhettä. Emmä tiiä.
Sel8nne
Olipa jotenkin kökkö dokumentti. Olin ihan pihalla aikajanasta, kun ne lainauksien alla olleet päivämäärät oli niin hiton pienellä. Ja toki vähemmän olisi voitu näyttää sitä niin täydellistä perhettä. Emmä tiiä.
Katoin kans tän. Ja sit toi oli tasoltaan vähän sellanen ylipitkä keskinkertanen tv-dokkari. Ois nyt voitu vähän panostaa.
Joulubileet
Synecdoche, New York
Melkeen vois sanoa et maailman paras elokuva.
The Best Offer
Ihan pl
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Joulubileet
Ihan ok, oli tää kyllä vähän pettymys hehkutukseen nähden.
Bensaa suonissa vaikka DVD:lle päätynyt ilmeisesti lyhyempi versio leffasta.
Don Siegelin Tappajat
Romeron Crazies 3/5
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
RAJUT KUVIOT (Five Easy Pieces)
en tiä miks meni näinkin kauan jotta sain katottua mut olihan tuo raju
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
hobitti 2
tolkien nostalgisoi feodalismia ja brittien suurvalta-aikoja, jackson kuvittaa. synkmetsä on englanniksi bretton woods ja sarumanin etunimi on harry dexter.
odotin lohharilta suurempaa panosta.
2 / 5
Viimeisimpänä halutaan kieltää eräs viime vuosien lupaavimmista uusista finanssialan innovaatioista, nimittäin pikavipit.
olin melkein koko leffan ajan et onko tää nyt vitun teennäistä paskaa vai parasta ikinä. enpä tiiä, kyl mä ehkä loppupeleissä tykkäsin sit kuitenki. yllättävän hyvä ollakseen ridley scottin leffa ja lievä pettymys ollakseen mccarthyn kirjoittama. dialogi menee välillä vähän huvittavaks ja toimisi varmaan kirjamuodossa paljon paremmin. olihan tää nyt kuitenki armottomuudessaan jotain to live and die in l.a.:n tasoa ja sille
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/e … Poster.jpg
olin melkein koko leffan ajan et onko tää nyt vitun teennäistä paskaa vai parasta ikinä.
Teennäistä paskaa.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
:pimp::peuk:
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
ihajjeopa
Tää pitäis yytsii
huïg wrote:Tää pitäis yytsii
Skeletonni wrote:huïg wrote:Tää pitäis yytsii
Avatar tuli jostain syystä viimein katottua; tuntui kuin olis jotain saatanan kolmetuntista paskan videopelin välivideota tuijottanu.
Yksi paskimpia elokuvia ikinä koskaan. Olet varmaan innoissasi, että siitä tullee KOLME jatko-osaa. http://www.theguardian.com/film/2013/de … ree-movies
Jacob's Ladder
Aika hyvä.
Juuh Pootie Tang tuli katottua kolmatta kertaa.
Ghostride the Whip pitäs kyllä kattoo aina tän kanssa yhdessä mut piti mennä nuq
Ihan kova leffa. Parasta tietty kohtaus jossa Gary Buseyn treenattu yläkroppa öljytään ja tän jälkeen Gary tunkee itsään uuniin
Sightseers
muy excellente
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Hobitti toinen oli oikein hyvää viihdettä. Parempi kuin se ensimmäinen. Varsinkin koskikohtaus.
Kivan näkönen, mut vähän bore