You are not logged in.
The Raven
vähälahjaisten heikkotasoinen tekele
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
/
/
Berberian Sound Studio
fantastista
The Raven
vähälahjaisten heikkotasoinen tekele
tämä oli hirveä
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Into the Abyss
ei kyl vernerin parhaita tämä
Primer
kiinnosti siihen asti kunnes tarkkaavaisuuteni herpahti ja putosin kärryiltä ja sit ei enää jaksanut kiinnostaa
Don Jon
Odotin täyttä paskaa, mutta tämähän oli oikein hyvä.
Last Ride
tää o hyvä
elikkäs ghost dog, jostain syystä jäänyt tsekkaamatta vaikka on broidin yks lempileffoista ja se on lainannu tän jo aikapäiviä sitten. olipa hyvät musat ja lukemattomia siistejä kohtauksia, esim jätskinmyyjän kanssa katolla tai mafiamies heittämässä flavour flavin läppiä
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
I haven't seen a beatin' like that since somebody stuck a banana in my pants and turned a monkey loose.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Nosferatu, parastahan toi aina.
Berberian Sound Studio
fantastista
Mä en tajunnut tätä leffaa. Mihin tässä pyrittiin? Miks tää oli tehty? Kenelle?
Tiedon tasta jo aiemmin eraan tunnetun taikurin vaimon kautta, mutta nyt tiedan paljon enemman.
Naytta sikta etta arabut tuesivat mita ouhuivat kun ne lupas ottaa maailman yli muuttamalla joka paikkaan ja lisaantynalla ottavat yli.
bernardblack wrote:Berberian Sound Studio
fantastista
En tajua kysymyksiä.
Kuvainraastaja wrote:bernardblack wrote:Berberian Sound Studio
fantastista
En tajua kysymyksiä.
Mikä tosta teki sun mielestä hyvän?
Tiedon tasta jo aiemmin eraan tunnetun taikurin vaimon kautta, mutta nyt tiedan paljon enemman.
Naytta sikta etta arabut tuesivat mita ouhuivat kun ne lupas ottaa maailman yli muuttamalla joka paikkaan ja lisaantynalla ottavat yli.
The Beach pitkästä aikaa. En muistanutkaan että se oli noin pöljä.
bernardblack wrote:Kuvainraastaja wrote:bernardblack wrote:Berberian Sound Studio
fantastista
En tajua kysymyksiä.
Emmä yleensä jaksa eritellä edes mielessäni kaikkia niitä seikkoja, minkä takia jostain tietystä leffasta pidän, fiilispohjaltahan se kuitenkin enimmäkseen lähtee ja jos niitä juttuja alkaa luetella ni sit tahtoo mennä tekniseksi. Tässä osu mun mielestä aika helkkarin moni asia just kohdilleen ja jos nyt tarttis sanoa jotain, ni se tän leffan ominaisin "juju" oli varmaan se, miten pitkälti kaikki tapahtui siellä äänimaailmassa eikä kuvissa ja se oli onnistuttu toteuttamaan ihan hiton hyvin, eikä nyt äkkiseltään tuu mieleen yhtään toista samanmoista elokuvaa.
Kuvainraastaja wrote:bernardblack wrote:Kuvainraastaja wrote:bernardblack wrote:Berberian Sound Studio
fantastista
En tajua kysymyksiä.
Emmä yleensä jaksa eritellä edes mielessäni kaikkia niitä seikkoja, minkä takia jostain tietystä leffasta pidän, fiilispohjaltahan se kuitenkin enimmäkseen lähtee ja jos niitä juttuja alkaa luetella ni sit tahtoo mennä tekniseksi. Tässä osu mun mielestä aika helkkarin moni asia just kohdilleen ja jos nyt tarttis sanoa jotain, ni se tän leffan ominaisin "juju" oli varmaan se, miten pitkälti kaikki tapahtui siellä äänimaailmassa eikä kuvissa ja se oli onnistuttu toteuttamaan ihan hiton hyvin, eikä nyt äkkiseltään tuu mieleen yhtään toista samanmoista elokuvaa.
Joo, onhan toi kieltämättä omaperänen leffa. En mäkään osaisi nimetä tolle mitään ilmiselvää verrokkia, eli siitä iso plussa. Se mikä mua tossa leffassa tökki, oli se totaalinen päämäärättömyyden tunne mikä tota vaivasi ihan alusta asti. En vaan ymmärtänyt miksi tää tarina piti kertoa. Päällimmäisenä mulle jäi tosta sellanen olo, että tää oli Argento-fanipojan henkilökohtainen trippi, jolle oli jollain ilveellä saatu ihan ok rahoitus. Kyllähän joku Antonioni on onnistunut tekemään päämäärättömästä haahuilusta useammankin mestariteoksen, mutta niissä on ollut sentään aika yleisinhimillisiä aiheita, jotka on tehnyt niistä merkityksellisiä aika monenlaisille ihmisille.
Broadcastin musalle
John Dies at the End
ei jaksanu huvittaa tämä
ihan hauska.
diggasin.
tasta kans.
Last edited by tiptoo (23.12.2013 12:24)
Mangojauhe goddamn.
Europa Report
jäi sellanen fiilis että tää ois voinu olla paljon parempikin, että ei täyttä potentiaaliaan saavuttanut
The Comedy
jOBS
Olipa huono ja rikkoinainen elokuva.
Die Wand
oikke hiano
Rampart
Woody oli hyvä, mutta ei tää nyt mitään suurempia tuntemuksia herättänyt. Ihan jees.