You are not logged in.
Kuunnellut Hello Nastya tämän aamun repeatilla. A- ja B-puoli on ihan käsittämätöntä parhautta. Jos loppupuolisko kantaisi samaan tapaan, tämä olisi helposti suosikkini näiden levyistä.
MCA harmittaa edelleen.
Kuunnellut Hello Nastya tämän aamun repeatilla. A- ja B-puoli on ihan käsittämätöntä parhautta.
Samaa pohdin edellisellä kuuntelukerralla.
en ole kolmekybänen emoboy
Täs joku tv-kooste keikasta mistä hc_jose mainitsikin tuollaribbitopikissa:
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
En ois kyl uskonut että jonkun tuntemattoman kuolema voisi herkistää näin paljon... Hienoimpia kulttuurivaikuttajia ikinä...
http://www.youtube.com/watch?v=GvFcMu-AvZs
Last edited by fieldfuck (11.05.2012 15:36)
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Nyt viimein sain Paul's Boutiquen hankittua. On jopa parempi kuin muistin. Harmi vaan, että taas kävi näin että vasta jonkun artistin kuoltua saa viimein herätyksen hankkia jonkun pitkään hankintalistalla olleen levyn...
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Sure shot on ihan täysin löysällä munalla läpsyttelyä Sabotageen verrattuna :rockhands:
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Minkä vuoksi ei mahtunut kärkikolmikkoon?
bzort glorf bööth
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Mistä tää kuva on linkattu? Otin meinaan ton saman kuppilan billboardista kuvan huhtikuussa Kaliforniassa Newport Beachilla. Ja vaihtoivat tekstiä aika usein, eli kuvat on napsaistu aika lailla samoihin aikoihin.
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Törmäsin tänään ekan kerran tähän: Mike D:n vuonna 1999 äänitetty, mutta virallisesti julkaisematta jäänyt Country Mike-projekti.
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
^^ kuva lienee jostain random-tumblrista, ja eikö country-mikeltä ollu joku biisi sillä sound of science -kokiksella, jotenkin tuttu nimi mut en jaksa tarkistaa. pitää kuunnella toi kunhan ehdin.
^^ kuva lienee jostain random-tumblrista, ja eikö country-mikeltä ollu joku biisi sillä sound of science -kokiksella, jotenkin tuttu nimi mut en jaksa tarkistaa. pitää kuunnella toi kunhan ehdin.
Molemmilla levyillä tais olla yks styge.
psykokarkki wrote:^^ kuva lienee jostain random-tumblrista, ja eikö country-mikeltä ollu joku biisi sillä sound of science -kokiksella, jotenkin tuttu nimi mut en jaksa tarkistaa. pitää kuunnella toi kunhan ehdin.
Molemmilla levyillä tais olla yks styge.
country mike's theme ja railroad blues.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?