You are not logged in.
Sunnuntaina The Vanishing ja Rubin & Ed
Eile Where the Buffalo Roam ja National Lampoons Christmas vacation
kaikki tykitti!
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
:peuk:
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
olipa paska.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
jan hammerin musat
pääsin vihdoin yytsii tän valkokankaalla finnkinossa kun tuli missattua rakkautta&anarkiaa-näytös, oli kyl tosi hyvä mun mielestä
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Ai vittu pitääkin kattoa toi Ameriikan raitti kun näköjään on vielä kuus päivää Areenassa
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
tosi hyvä. en malta odottaa et näen koko leikkaamattoman viistuntisen.
Mangojauhe goddamn.
Gremlins
Halloween II (1981) - Yllättävän hyvä
A Nightmare on Elm Street 4: The Dream Master - ehkä viihdyttävin jatko-osa tähän mennessä, Renny
Vi är bäst! :peuk:
Stagefright (1987) Erityismaininnan ansaitsee timangit musat
Last edited by interuptor bastardo (28.12.2013 22:02)
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
Odotukset olivat olemattomat, mutta tämä löyhkäävä läjä onnistui alittamaan nekin, uskomatonta skeidaa! "Charles & Julia" olisi ollut osuvampi nimi tälle typerälle herttasarjasössötykselle.
Käsikirjoittajille
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Computer Chess
Tykkäsin.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Tinto Brassin Love and Passion.
bzort glorf bööth
ekaks olin et voi vittu mitä paskaa. sit olin et jaa, tämmöstä tyylittelyä. sit keittelin riisipuuroo ja lopuksi olin et eipä jääny mitään käteen mut en sentään vihannut. seuraavaksi la notte.
Mangojauhe goddamn.
van damme vetää huumeita myyviä ex-navy seal sotilaita turpaan, emmerdalen moira barton on meksikolainen poliisi. yllättävän katottava halpis van damme
katottava kans. en kattois toista kertaa varmaan ikinä, silti huvittais kattoa jatko-osat. hmm
Last edited by DEVILETERNAL (29.12.2013 20:39)
A Separation
Vuosituhannen parhaimmissa elokuvissa nämä. Täydellinen!
Tää eilen. Tykkäsin, oli itse asiassa parempi kuin etukäteen odotin! Muoks. Näköjään ei tuu kuvaa, Alan Partridge-leffa siis kyseessä
Last edited by anzut (30.12.2013 01:21)
Oranges and Sunshine
Ihan ok. Olisi ehkä ollut minisarjan arvoinen aihe kun jotenkin jäi vajaaksi tämä elokuva.
kuinka sitä muuten kuluttaisi loppuvuotta kuin laatuelokuvan parissa
yllättävän hyvä
Ridgemont High:n tuottajan ohjaus. Ei ihan niin kovaa tykittelyä, mut tosi kova teinileffa anyways
Last edited by hrmunoita (01.01.2014 03:48)
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Niin, kyseessähän on elokuva jota ei millään voi kehua liikaa ja joka on niinq hei yks parhaita ikinä. Kyseessä on myös elokuva, jonka olen katsonut lukemattomia kertoja ja aina samalta iänkaiken vanhalta vhs-narulta. Paitsi että nyt katsoin digitaalisena kopsuna ja kyl tuntu siltä että ois katsonut ihan eri leffaa. Hyperturbotimanttikultaspesiaalihyvä se toki oli edelleen, mutta ei vaan tuntunut oikealta, juu nou. Oudot fiilikset, hyvät fiilikset, good vibrations i wanna see sweat comin out your pores eiq mitäs no joka tapauksessa it's not my planet monkey boy.
helvetin hyvä!
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Prince Avalanche
tyyylsä