You are not logged in.
ÄÄh, kolme jatkoaikaa bedderiä vastaan, joista kahdessa tappio pilkkukisassa ja yhdessä suoraan jatkoajalla. Hieno nousu nähtiin espanjalaisen kamppailussa, jossa nousin 1-4 tappioasemasta 4-4 tasuriin viimeisen vartin aikana.
Hyvä peli tämä uusi.
Last edited by leposi (14.10.2012 20:23)
NYT!
Joku voisi ottaa tehtäväksi Fifa-turnausjärjestelyt vaikka maaliskuuksi. Pientä orastavaa kiimaa on, kun ILR:n kanssa eilen höntsäiltiin.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Kuka haluaa isännöidä? Okko mainitsi joskus viime vuoden puolella, et se vois ehkä. Ketäs muita halukkaita ois? Mun nykynen kämppä ei sovellu tähän koska liian pieni.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
CDONilla vielä pari päivää 32 euroo ilman postikului FIFA 13 pleikalle ja boxille, jos jollain jääny hommaamatta. Harkitsen itekin tilaamista, vaik on täs ilmankin pärjätty.
Mielellään mukaan turnaukseen jos pvm sopii!
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Turnaus toki kiinnostaa vaikken kyl ole tätä uutta versiota juuri pelannu. Voiskin jotkut höntsät järkkäillä ehkä täs joku päivä/ilta.
messis.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
CDONilla vielä pari päivää 32 euroo ilman postikului FIFA 13 pleikalle ja boxille, jos jollain jääny hommaamatta. Harkitsen itekin tilaamista, vaik on täs ilmankin pärjätty.
Mulla ainakin tuli postikulut tuohon. Joku koodi vai millä postit muka saa pois? Meinasin siis tilata itsekin mutta kolmen euron postikuluissa menee raja.
Totta joo, Okko taitaa olla ainoo joka ei vielä oo hostannu näit kisoja. Ja Kalle. Shanksikin ois taas muuttanu sit viime isännöinnin ja ainahan näitä Qatar-turskia ja muita vois miettiä. Tai sit tänne kyl sopii kans jos menee turhan hankalaks muuten.
Saisko tän maaliskuussa järjestymään ja milläs teemalla mennään? Aasialaiset maajoukkueet?
Älä päästä painiks sitä
Mul ois myös yks frendi kuka ois varmaan kiinnostunu tuleen höntsäileen turnausta.
Saisko tän maaliskuussa järjestymään ja milläs teemalla mennään? Aasialaiset maajoukkueet?
Jotku max 4 tähden majut vois olla kova. Itseä kiinnostais kans joku Allsvenskan-henkinen turnaus tai joku en tiiä. Kerätään ehdotuksia.
Kiinnostais uus turnee kyllä. Mulle on maaliskuu vähän huono reissailun takia. Mutta pitää kattoa sitten kun jotain päivämääräehdotuksia alkaa tulla.
The only one who could ever reach me was the son of a pizza man
Kiinnostais uus turnee kyllä. Mulle on maaliskuu vähän huono reissailun takia.
Tähän sama itse asiassa, tai ainakin osan maaliskuuta reissussa myös. Oisko pääsiäisturnee mittään eli tos ihan kuun vaihteessa?
risto_m wrote:CDONilla vielä pari päivää 32 euroo ilman postikului FIFA 13 pleikalle ja boxille, jos jollain jääny hommaamatta. Harkitsen itekin tilaamista, vaik on täs ilmankin pärjätty.
Mulla ainakin tuli postikulut tuohon. Joku koodi vai millä postit muka saa pois? Meinasin siis tilata itsekin mutta kolmen euron postikuluissa menee raja.
Aa joo, tais koskea vain osaa tuotteista tuo postikuluttomuus tällä hetkellä, sori.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Pääsiäinen vois olla parempi!
30.3. lauantai ja 31.3. sunnuntai vois olla mahollisia pelipäiviä, jos monilla ei oo jotain pääsiäismenoja, maanantai siis vapaa tietty.
EI PÄÄSIÄISTÄ. Kummiskin olen jossain muualla.
Vaikka huhtikuun alkupuoliskolle sitten. Ja onko houstaajaa? Meillä taisi olla viimeeksi, ja vähän laitakaupungillahan tässä asutaan.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
No tää tais nyt vähän jäädä, mut miten ois jonkun kämpillä ees jotain 2vs2 höntsää?
Viikonloppupelit (ei seuraava) pitäis olla ihan ok. Tuokaa kaks (pleikkari)ohjainta tullessanne.
Älä päästä painiks sitä
Tänään nousuhulinaa, Ollaan kaverin kanssa pelattu Bristol Roversilla nyt kolme kautta niin että jokainen peli + cuppimatsit pelattu kaikki ihan omin käsin, jotain maajoukkuepuolen höntsiä simuttu koska meni hermo. League 2:n puolelta lähdettiin nostamaan, nyt League 1:n kautta jäljellä viisi peliä ja etumatkaa sen verran että yksikin voitto näistä varmistaa nousun Championshipin puolelle
Onko muuten tietoa että jos pelaa tota career modea niin pääseekö samaa jatkamaan seuraavassa FIFA-versiossa? Onhan tässä vielä aikaa ja alusta rakentaminen on aina siistiä, mut mietin vaan.
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Olipa kiva höntsää muutaman matsi FIFA 13:ta (vissiin?) Suomessa ILR:ä ja bedderiä vastaan. Bedderin kanssa taidettiin vetää QPR-Fulham kaksi kertaa pilkuille, joita en osaa ampua, joten hävisin. Kiva peli, vaikka joka toisessa matsissa tekee mieli heittää ohjain seinään, koska en vaan osaa.
Mitäs jos yritettäis säätää 2vs2 -höntsät joku päivä?
mul ei tosin uusinta versiota ole
Ei haittaa mua ainakaan.
No tos ens viikol joku päivä?
mites tää viikonloppu?
Eilen kaatui stratumin Roma 5-0.
turston wrote:
FIFA14 34,99e XBLA:ssa 23.12. asti.
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Mm-kiimaturnaus vois olla jees ennen kesää
The only one who could ever reach me was the son of a pizza man
Mm-kiimaturnaus vois olla jees ennen kesää
Kyllä
Mulla on kyl vaan FIFA12 PS3:lle (kaksi ohjainta), mutta jos kiinnostaa niin vois höntsäillä sunnuntaina joskus päivällä vaikkas.
Kerrotaanpa täälläkin, että kevään ainutkertainen Tampereen Sega FIFA96-turnaus pidetään NHL95-turnauksista tutuilla areenoilla lauantaina 24.5.
Pelaajia otetaan turnaukseen maksimissaan 16 neljään lohkoon ja turnaus pelataan maajoukkueilla siten, että pelaajat saavat joko valita itselleen maksimissaan neljän tähden joukkueen tai osallistua arvontaan tuota paremmista joukkueista. Näitä viiden tai 4,5 tähden joukkueita pelissä on yhteensä kymmenen. Sekavaa, mutta jossain määrin selkeää.
Turnauksen osallistujien minimimäärä on kuusi, mutta ehdoton maksimi on 16; pelien pituudet yms päätetään osallistujien määrän mukaan. Voittajalle klassisesti huikea palkinto ja ehkä muillekin jotain.
Ohessa linkki emulaattori-versioon: http://game-oldies.com/play-online/fifa … a-genesis#
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Toi Fifa96 Segalla on vähän bore kun siinä on ne kaks spottia mistä saa tehtyä 99% varmuudella maalit
Toi Fifa96 Segalla on vähän bore kun siinä on ne kaks spottia mistä saa tehtyä 99% varmuudella maalit
Ei voi mitään, sama keissi kuin NHL95 ja maalinedusmaalit - ne pitää vaan osata pulustaa.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"