You are not logged in.
Itellä kehis jo toi Phillyn matsi.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Katselin Brooklyn-Miamin aamulla ja olipahan hienoa viihdettä! Toisaalta, tuolla avausviisikolla pitäisi Heat pystyä kunnolla pysäyttämään, mutta välillä oli ideat hyvin vähissä.. Pidän jotenkin hassuna, että Netsien avausviisikko maksaa enemmän kuin 27/30 NBA-joukkueen koko rosteri, hullu raha ja panostus yms ja sitten Jason Kidd ohjaimissa. Ehkä olen konservatiivinen, mutta jotenkin tuntuu että myös valmennuksessa pitäisi olla ns. iso nimi.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Tää oli ihan nätti viime yönä Sixers - Golden State -matsissa
Iguodalalla oli muutenkin ihan nasta ilta. Ekalla puoliskolla 6/8 kolmosta sisään. Myöhemmin pari lisää.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Ihan lupaavalta vaikuttaa tää Sixersin rookie Carter-Williams muidenkin matsien perusteella:
Timberwolves perseraiskasi Lakersia ekassa erässä suht rajusti lukemin 47-23. Ton jälkeen matsi vähän tasottui. Nukahdin kai kolmannen erän aikana, joten loppumatsista ei sanottavaa. Kevin Love & Rubio
Kuukauden paras video:
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
GSW tykittelee
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
League Pass ilmainen alkavan viikon
Kannattaa tosin muistaa tupla-tsekata peruutus tai luottokortti ottaa lähemmäs 200 euroo osumaa
Pahuksen hankalaa kyllä tuo Knicksin tekeminen, ei oikein minkäänlaista yhtenäisyyttä tai kemiaa näy porukassa.
Viikonloppuna reilusti helpotusta Knicksin tuskaan. Ensin Melon 62 pisteen ilta ja eilen voitto Lakersista erittäin viihdyttävässä ottelussa. Kobehan oli tuolla reissulla jo lämmittelemässä Meloa ensi kaudeksi Lakersiin ihan suoraan: http://www.nba.com/2014/news/01/26/kobe … index.html
Hieman tiukkaa tekis capin suhteen tosin.
aikamoist veivaamista oli tuo charlotte - denver, käytännössä iskivät koria vuoronperään. loukista palannut jefferson pelas sit kovan 35 pisteen illan ja tiukka voitto siitä.
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Lakers - Clipppers 94-142
Mitäs vittua siellä Lakersissa nyt oikein puuhastellaan muutenkin lännen vikana
Pacers
Finaalipari tuttu edelliskaudelta. Spursin papat taas vuoden vanhempia, joskin kuulemani mukaan Ginobili pelaa huomattavasti paremmin. Silti Heat vienee?
Joo olihan toi aika temppu - pelin taso laski toki muutenkin, mutta aika rajuja noi LeBronin krampit.
Viittasivat selostuksessakin tohon Boston Gardeniin, rajuja noi 1984 finaalit kun lämpö nousi 36C:een, nyt sentään oltiin vaan 32C laskujeni mukaan.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
Hämmentävä ratkaiseva finaali. LeBron pelasi yksin Spursia vastaan. Miami johti vielä alussa jollain 20 pisteellä matsia mut silti onnistui ottamaan dunkkuun noinkin pahasti. Ja niinku tästä tekstitv-sivusta näkee, ni koko Spursin jengi pelas melko tasaisen hyvin joukkueena. Ginobili oli ihan pitelemätön tokassa erässä
Last edited by hrmunoita (16.06.2014 13:18)
Vuoden nuori muotoilija.
Toi oli magee vaik onki reteet askeleet
Tää Allenin kolmonen oli kans ihan vitun mässy pari matsia sit:
ICE COLD!
Last edited by hrmunoita (16.06.2014 14:10)
Vuoden nuori muotoilija.
No nyt
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Mäki laskin, että ihan oikein meni. Kolme saa ottaa, kun lähtee donkkaamaan/yrittämään koria.
en ole kolmekybänen emoboy
Joo no ihan oikein näyttäis menevän
Jäi nyt jotenkin vaivaan tää
Tässä näkyy hyvin hidastettuna toi liike, ja kyllähän se tossa vähän askelvirheeltä näyttää.
Mutta NBA:n askelsäännöt ilmeisesti sallii ton.
http://www.koripallo.com/forum/index.php?topic=35446.0
"Kohta Lebron/Wade voivat kävellä kolmosviivalta korille."
Vuoden nuori muotoilija.
Tää on ihan käsittämättömän huikee kaveri
Melkosta tykittelyä tää viimeöinen Golden State - Lakers
Onks jengi seuraillut yhtään näit geimejä? Ite oon katellu viitisen Orlandon peliä ja sit muita matseja vähän. Tai no ok oon nukahtanu aina kesken matsin, mut anyways. Orlando vaikuttanut snadisti paremmalta jengiltä mitä tulokset kertoo. Fournier Warriorsin matseja oon kans ladannu parit, mut en oo toistaseks katellu ku koosteita. Curry & Thompson vaikuttaneet olevan ehkä tän alkukauden kovin kaksikko.