You are not logged in.
Meitsille ei tää pe-la akseli oikein sovellu tänä viikonloppuna
Älä päästä painiks sitä
perjantait kiinnoztelee, voisin ottaa vaihtokamat mukaan ja käydä kisiksel suihkus treenien jälkeen näinollen pääsisin joskus 21 jälkeen meztoilla, vieläkö luulette tuohon aikaan pelaavanne?
puhuttiin JUURI tästä perjantaista, jolloin en varmaan ehdi ees kisikselle kun pitää mennä soittaan levyjä yksiin bileisiin, lol. olen sit ens viikost espanjassa eli FAAAADE AWAY
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
Onko Muuttuva labyrintti yhtään kiva peli Pelannut sitä joskus 15 vuotta sitten varmaan. Tota mietin ja löysin täältä haulla vain yhden Pilkkeen vuonna 2007 kirjoittaman siihen liittyvän viestin. Tai sit osaisitteko suositella jotain muuta "perusvarmaa" lautapeliä.
Joku "pitäis" hankkia ja mielellään tänään ja tota ois suomalaisen hyllyssä.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Just kattelin eilen omaa class struggle peliäni....sattuma-kortti jossa joutuu menemään kaks askelta taakkeppäin jos ei oo tiskannu tai tehny ruokaa viikkoon
Ikävä kyllä pelin ohjeet on vähän liian monimutkaiset toimiakseen suoraan monopolin vastineena, niinku piti. Mut eiköhän monimutkaisuus kuulu tuon oikaisevaan monopoli/kapitalismikritiikkiin...roller
Joululahjaostoksien kylkiäisenä (osta kaks tulee halvemmaks jne) nappasin kämpälle joululahjakso Tetris Jengan. Paskinta paskaa ikinä - palat on onnettoman kevyttä ja onttoa muovia joten sivuttaiskaatuminen tapahtuu erittäin herkästi. Ja sit toi kenkälusikalla tohon vedetty Tetristavaramerkitys trololoo. Kerrokset ovat edelleen 3x3 - meinaa sitä että lähes jokaisen ei-standardi-Jenga-palan vetäminen pois kerroksesta on mahdotonta. Miten 2x2 neliön vois muka poistaa? Tai kumpaakaan näistä?
L-palanen sentään välillä lähtee, plus sit semmonen 1x2 palikka. Joka ei ees kuulu Tetrikseen eli mitävittua.
Paskuudessaan epätoivoisen huvittavaa
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Rappakalja! Hieno peli! Oon pelannu kahdesti ja voittanut molemmat
Etenkin ensimmäisen pelin ratkaissut lyhenne oli hieno, koska satuin päättämään vessanpytyllä istuessani että seuraavaan lyhenteeseen laitan kaksi kaupunkia ja jonkun ystävyyshässäkän perään. Amsterdam-Stavanger ystävyyskaupunkiliitto
Varikset komentavat
Onko Muuttuva labyrintti yhtään kiva peli
Pelannut sitä joskus 15 vuotta sitten varmaan. Tota mietin ja löysin täältä haulla vain yhden Pilkkeen vuonna 2007 kirjoittaman siihen liittyvän viestin. Tai sit osaisitteko suositella jotain muuta "perusvarmaa" lautapeliä.
Joku "pitäis" hankkia ja mielellään tänään ja tota ois suomalaisen hyllyssä.
Hankitko tän sitten? Mä kans tykkäsin tosta joskus skidinä paljon. Todennäköisesti aika on kullannut muistot, joten ehkä parempi ettei oo tullut sittemmin pelattua.
The only one who could ever reach me was the son of a pizza man
On toi Muuttuva labyrintti oikein hauska peli.
Pelattiin Muuttuvaa labyrinttia porukoilla jouluna, ja näin nykyisin puolivakavan lautapelipuraisun saaneena tuo näyttäytyi aika tuuripeliltä. Tai lähinnä interaktiivisuus muiden pelaajien kanssa on aika vähäistä.. Skidinä tuo kiehtoi ja oli todella hauska, mutta nyt ei oikein enää innostanut.
Vinkkinä simppelistä pelistä, joka ei ole kovin kallis: Trans Europa plus. Hauska ja simppeli junapeli, jossa pitää vähän taktikoidakin, mutta ei ole liian vaikea, sekä on usein lautapelit.fi -alennuksessa.
Ennen joulua kävin hakemassa Livingstonen ja Principaton alesta, pitäisi niitäkin koittaa kunhan olisi aikaa.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
tuli idea mainita yhdestä hauskasta pelistä, mut en tietenkään muista sen nimeä, joku saksalainen, olisko hase und igel? enolla oli se, tosi hauska. mut olipa turha spämmi tämä, muuten tykkään lähinnä monopolista, kukaan ei vaan tykkää pelata sitä ku se kestää niin kauan
Koska pelaillaan?
Näistäkin listaa, kun kerran tilastot on:
2013
Eclipse 4
Pantheon 3
Among the Stars 2
Modern Art 2
Notre Dame 2
Steam 2
Ticket to Ride 2
Bang! 1
Dominant Species 1
Dominion 1
A Few Acres of Snow 1
Lords of Waterdeep 1
Mage Knight Board Game 1
Monster Factory 1
Saint Petersburg 1
Small World 1
Suburbia 1
Ticket to Ride: Europe 1
Trans Europa 1
Aika vähäiseksi pelailu jäi, mutta kiitettävästi uusia tuttavuuksia mukana
Oisko lautapelailijoita ens viikolla joku ilta? Esim. keskiviikko? Meille voi tulla pelaamaan.
Le Havrea ensimmäinen peli takana. Ihan hyvältä vaikutti ja mielellään pääsisi pelaamaan uudestaankin. Vähän hakuammuntana tuli tehtyä ratkaisuja, kun ei oikein osannut varautua loppukierroksiin. Neljällä pelaajalla pelirytmi vaikutti ihan hyvältä. Tossa pitäis selvästi ottaa joku selkeämpi linja omaan strategiaan, koska pelivuoroja ei loppujen lopuksi ole niin paljoa.
The only one who could ever reach me was the son of a pizza man
Haluaisko joku pelata joskus Ticket to Ridea Helsingissä? Ostin itelle joululahjaksi, mutta en oo vielä ees pakettia avannut. iPad-versiota tuli kesällä tykiteltyä aika tavalla.
Erän Livingstonea voisi ottaa tässä joku viikonloppu. Ens vkl:n olen töissä, mutta sitten pitäisi olla kolme seuraavaa lauantai-iltaa (8.3., 15.3. ja 22.3.) vapaana ainaskin töiden suhteen, vaikka aamuisin joutuukin käydä suhailemassa, mutta tärkeintä on ettei sunnuntaina tartte tehdä mitään ja voi ottaa lasin tai neljä röpöä siinä samalla. Mun luona vopis, jos saadaa peli tänne. Mun lähes kaikki pelit taitaa suurimmaksi osaksi olla maailmalla, joten niitä saa myös palautella omantunnon mukaan, en muista mitä ja missä pelaa.
15. tai 22. vois onnistua, 22. tod. näk. paremmin.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
22. kävis todennäköisesti meillekin.
Mullekin se on paras näistä. Pannan päivä talteen ja katsellaan lähempänä tarkemmin.
8. päivä & 22. päivä ois ok, kai noita voi koittaa molempia..
Älä päästä painiks sitä
Kyllähän noita molempia vois käyttää. 8. päivä loppuu duunit neljän jälkeen, eli aikaisintaan viideltä tai puoli kuudelta vopite panna.
8. päivä meil on itse asiassa säbäturnaus iltaa myöten joten eipä toi oikein lutviudukkaan
Älä päästä painiks sitä
Tosiaan viikon päästä lauantaina vopis täällä mun luona. Oliskohan jotain uutta ja jännää peliä tullut markkinoille, jos vaikka kävisi hassutellen ostamassa? Livingstone kiinnostaa myös edelleen. Mulla on tällä hetkellä vain Bandu ja Scrabble. Menolippu, Zooloretto ja Toledo on ainaski jossain maailmalla, en muista missä. En tiedä monelta on hyvä alottaa, mutta mulle sopii mihin aikaan vaan. Jos oikein olen reipas niin maailman parasta porkkanakakkua suattaapi olla tarjolla (20% todennäköisyys).
Edit: Samurai taitaa olla kans jossain maailmalla menossa.
Last edited by leposi (16.03.2014 19:38)
Me voidaan tuoda Livingstone ja taitaa olla joku leposin pelikin lainassa. Voin myös ehkä tuoda jonkun leipomuksen!
Me voidaan tuoda Livingstone ja taitaa olla joku leposin pelikin lainassa. Voin myös ehkä tuoda jonkun leipomuksen!