You are not logged in.
Joo eli tulipa tsekattua tos äsken youtubesta vähän lisää kotimaista indieleffaa parin (viiden) vuoden takaa.
No tota joo. Cringe-vibat oli taas alusta asti aika top level, jossain vaiheessa muuttu vähän viihdyttävämmäksi, mutta tota joo
Arttu Wiskarikin oli saatu tähän
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
^suosittelen tätä: http://www.imdb.com/title/tt0467756/
kyseessä on jyskän varastomyymälän omistajan pojan ohjaama leffa. juonesta en tajunnu mitään. mun yks kaveri on katsonut tuon neljä kertaa
täs vielä traileri
Last edited by ydinaukio (17.01.2014 01:37)
Last edited by kaakku (17.01.2014 21:52)
Varikset komentavat
shäätänän kova 5/5
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Robert Wisen Hindenburg
Olipa ihan kaikinpuolin tylsä.
Maailman naiset
nojaa, kyllähän sen hassutteluna katsoi
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Poliittisesti epäkorrektimpi kuin edeltäjänsä Mondo cane, ja tylsempi.
Heh heh, no joo...
Last edited by interuptor bastardo (19.01.2014 16:54)
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
Jacob's Ladder
Näin tän viimeks '95, tykkäsin silloin ja tykkäsin nytkin.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Behind the Candelabra
Ihan hyvä.
tosi hyvä
ihajjees
paras
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Energisoiva!
Vuoden nuori muotoilija.
Kattelin tänään ekan Hunger Gamesin uudestaan ja oli ihan pl, kuten oli myös ekalla kertaa. Perään kattelin myös sen tokan, joka oli taas ihan vitun tylsä ja täysin ekan toistoa, vaikka tarinassa mentiinkin eteenpäin ja valtakunta oli kuvottava. Olisin jättänyt tunnin jälkeen ellei Jennifer olisi siinä.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
ei tää nyt oikein. 3/5
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
101 Reykjavik
Oon nähny aika monta kertaa ja on yksi kaikkien aikojen suosikkielokuvistani.
Tää oli kyllä törkeän hyvä. Aikuisten kauhua.
Tiedon tasta jo aiemmin eraan tunnetun taikurin vaimon kautta, mutta nyt tiedan paljon enemman.
Naytta sikta etta arabut tuesivat mita ouhuivat kun ne lupas ottaa maailman yli muuttamalla joka paikkaan ja lisaantynalla ottavat yli.
jepa
välillä hekotutti, jossain vaiheessa nauroin, joskus hymähtelinkin. aika hyvä kai tommosena onttona keemoiluna. jotenkin täntyyppiset alkaa rasittamaan leffapituudessa enempi, sarjana varmaan jaksais paremmin q kerta-annostus on vähäisempää
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Headhunters
Ihan ok jännäri.
koskiajelu oli hieno. loppua kohti vähän tylsistytti. ihan jees siis.
Ihmettelin puoli sekuntia että onpas Jack Black erikoiseen leffaan päätynyt
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
interuptor bastardo wrote:Ihmettelin puoli sekuntia että onpas Jack Black erikoiseen leffaan päätynyt
olipa hyvä
Mä en niin innostunut tästä. Tai siis hyvät asetelmat jne, mut toteutus jäi kyllä vähän uupumaan.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Sitä tämä oli kyllä
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.