You are not logged in.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
^ onnittelut viestistä nro 900000
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Can Can Headsin pian ilmestyvä suoraan bandcampista.
edit. tulee kamalan iso kuva.
Last edited by hiirimattona (06.02.2014 00:12)
bzort glorf bööth
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Ouhh my god shit! Tää on huikee levy. Video kans hard shitfuck rockin'
Vuoden nuori muotoilija.
Vuoden nuori muotoilija.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
on kyllä hyvä levy tämä, pitäisköhän sinne keikallekin mennä
ja sen jälkeen
Eilen tanssin Turun Dynamossa Beach Boysin Kokomon tahtiin. Se biisihän ei ole klassikkokauden Beach Boysia ja Brian Wilson -faneilla (jollainen olen itsekin) on tapana inhota sitä. Minä kuitenkin olen aina pitänyt siitä biisistä. Eilen se sai minut suorastaan herkistymään ja muistelemaan sitä, kun vuonna 2012 näin Beach Boysin 50-vuotiskiertueeseen kuuluvan konsertin Lontoon Royal Albert Hallissa. 61 biisin keikka päättyi uuden levyn päätöskappaleeseen Summer's Gone, joka on aivan samaa tasoa kuin suuret Beach Boys -klassikot. Konserttilevyllä sitä ei ikävä kyllä ole. Royal Albert Hallin konsertti saattoi myös jäädä viimeiseksi Beach Boys -konsertiksi, missä Brian Wilson oli mukana. Sen biisin esittäminen oli ainoa oikea tapa päättää se konsertti.
^ kokomo rules, en ymmärrä heittereitä
täällä soi:
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Kännissä minä hakeudun aina sinne missä on kuhisevaa, kihisevää väenpaljoutta, hellyttävän kömpelöä baariromantiikkaa, kapakan käryä, suupalttien miesten mörinää ja maalattusuisten, vilkkusilmäisten naisihmisten korkeana pulppuilevaa naurua.
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.