You are not logged in.
12 Years A Slave
Salissa metelöivät nuorisolaiset
"Ei hätää, kunnanjohtajaa on informoitu"
Aika hyvä. Ei paras, mut hyvä.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Äh, en oo jaksanut spämmiä mitään mitä oon kattonut, vaikka leffan per päivä keskiarvolla menty alkuvuosi. No tänään katoin uuden Thorin. Ihan vitun tylsä. Eka oli vielä ihan ok viihdettä.
Sharknado
Jättimäiset tornadot nostattavat tulvat ja merestä vitusti haita kaduille ja tornadoihin pyörimään.Verenhimoiset hait terrorisoivat los angelesilaisia, mutta beverly hillsin steve on onneksi paikalla pistämässä hait ja tornadot kuriin.
Last edited by kuninkees (06.02.2014 22:57)
The only one who could ever reach me was the son of a pizza man
1 / 5
pl
Gravity
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Hienostihan tämä lähti.
Vuoden nuori muotoilija.
Dumb & Dumber
juuh
NYMPH()MANIAC
5/5. spoilaamatta keneltäkään mitään voisin kommentoida, että mun mielestä tässä depressiotrilogian kolmannessa osassa lars von trier selittää ja pyrkii analysoimaan, miksi on tai on ollut masentunut.
hämmentävää, miten lars von trierin elokuvien kohdalla tuntuu aina siltä, että tajuan aivan kaiken. aivan kuin se puhuisi aina suoraan mulle. ymmärrän larsia. ja ymmärrän, että sillä ei ole helppoa. pelottaa, että olen itse 10-20 vuoden päästä yhtä sekaisin.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
eternal sunshine of the spotless mind
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
tosi hyvä leffa. lopussa lässähti ehkä vähäsen kuitennii mutta silti.
Ihajjees
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Hyvä elokuva.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
12 Years a Slave
Eihän tässä periaatteessa mitään vikaa ollut, mutta vähän pateettista tearjerkeriä oli jälkimmäinen puolisko.
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
Mahtaa olla Scorsesen paskin leffa tämä.
Ihan katsottava.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Kova
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
12 years a slave
ihan hyvä leffa oli, kiintoisaa kun toinen aika uusi leffa eli tarantinon django menee aika samassa kontekstissa, mutta tietty tyylilleen uskollisena karnevalisoiden koko jutun (no ei ihan kokonaa, kyllä asia pysyy silti jotenkin vakavana). tässä taas haettiin todellisempaa kokemusta ja sinänsä viihdyttämiselle ei nähty sijaa kokonaisuudessa. tai ainakaan mä en suorastaan viihtynyt tarinan parissa, vaikka kiinnostava olikin. brad pittin kanadalaisen landespeden aksentti tosin kyllä
Last edited by ray charlz (12.02.2014 02:14)
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
hyvä leffa!
kreisi
Avengers
pl
^ He used a camera like most men use a woman, and a woman like something you'd keep in a cage! As a human, great man!!!
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Her