You are not logged in.
päällikkö!!!
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Mitäs vittuu nyt taas en ees erota kuka on oikee Tsiiffi
Älä päästä painiks sitä
Veskarin olkapään yllä?
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Se osuu sittenkin
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Kolmen pelin pisteputki
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Varikset komentavat
hieno mies
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
olli kipparoi surkean joukkueen finaaliin johtamistaidoillaan, mutta pitkä kausi verotti kyllä esityksiä kentällä. ei ihan lähtenyt syötöt niin jiiriin kuin ollaan totuttu eikä jalassakaan enää niin kauheasti ollut potkua. salute silti.
oj:n matka jatkuu nashvillessa, 2.5milj yhdestä vuodesta. nashville yritti stastnya ja spezzaa, käteen jäi olli. ei hassumpaa. james nealin maalisaldot tippuvat kyllä ryminällä alas penguinsin ajoista ellei kurpitsa opettele syöttelemään. kaikki on mahdollista, mutta toisaalta nautin myös kuplien puhkeamisesta.
kuulemma pelaa kovaa kahden suunnan peliä!
Sydänten sentteri
ei tässä tehopisteillä niin kiire, kun tärkein tilasto (ainakin ovechkinia arvostellessa) eli plusmiinus on ekaa kertaa aikoihin positiivisen puolella.
ei tässä tehopisteillä niin kiire, kun tärkein tilasto (ainakin ovechkinia arvostellessa) eli plusmiinus on ekaa kertaa aikoihin positiivisen puolella.
Onko Olli hyllytetty tai jotain? Vai säästelläänkö vain tärkeisiin peleihin?
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Eiku vittu sehän pelaa Nashvillessä nykyään Oon ehtiny Ollin tehoja Winnipegin ottelutilastoista viime aikoina.
how they run this show.
Eiku vittu sehän pelaa Nashvillessä nykyään
Oon ehtiny Ollin tehoja Winnipegin ottelutilastoista viime aikoina.
Aika sama tulos mistä niitä etsii.
noiseidea wrote:Hassuttelija wrote:Eiku vittu sehän pelaa Nashvillessä nykyään
Oon ehtiny Ollin tehoja Winnipegin ottelutilastoista viime aikoina.
Aika sama tulos mistä niitä etsii.
huonot ketjukaverit
Väkevä eka postaus
Nopea knoppikyssäri. Veikatkaapa monentena Tsiiffi on änärin aktiivipelaajien plusmiinusrankingissa häntäpäästä luettuna.
Älä päästä painiks sitä
Näin unta Ollista ja unessa Päällikkö haukku ketjukaverinsa paskoiksi ja koutsin puuhastelijaksi
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Nopea knoppikyssäri. Veikatkaapa monentena Tsiiffi on änärin aktiivipelaajien plusmiinusrankingissa häntäpäästä luettuna.
Plusmiinus aina vaan
Enpä tiiä, mut esim Vincent Lecavalierilla se on lähes yhtä huono. Ollilla -138, Lecavalier -132.
how they run this show.
Lecavalier on ihan vitusti parempi pelaaja.
Lecavalier = legenda
Jokinen = paskakurpitsa
Näin unta Ollista ja unessa Päällikkö haukku ketjukaverinsa paskoiksi
ja koutsin puuhastelijaksi
What kind of fucking dream is that?
Älä päästä painiks sitä
ykkösenä tottakai!
Näin unta Ollista ja unessa Päällikkö haukku ketjukaverinsa paskoiksi
ja koutsin puuhastelijaksi
haukkuispa olli ramin puuhastelijaks