You are not logged in.
Aikas paska pökylä. Alussa oli siistiä, kun Ahma hengas harmaakarhun kanssa ja tsillas luolassa viinaa juoden ja sulkaten. Sitten tuli nämä ninjat lesottamaan ja ihampaskaa oli loppu.
Pidin tästä. Jennifer Garner näytti silmälaseissa sitäpaitsi ihan mun vakkari terveyskeskuslääkäriltä.
Last edited by samulj (25.02.2014 02:24)
Ihan hyvä. Minun vain oli vaikea erottaa kaljupäisiä ja samanlaisiin vaatteisiin puettuja vankeja toisistaan. Se vaikeutti filmin seuraamista. Loppukohtausta en tajunnut, vaikka se näyttikin hienolta.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
The Reflecting Skin oli Turun Kavissa tänään... hiton hurja
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
pitkästä aikaa
Frozen
Ihana satuelokuva.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
^ Tossa leffassa oli muistaakseni useampi leffaklishee jotka on bustattu Mythbustersissa. Tunnelmaltaan ihan tyylikäs elokuva, mutta mua huvitti vaan miten ne oli saanut niin monta klisheetä mahtumaan yhteen leffaan. Ainakin koirapartion harhauttaminen joen ylittämällä, lasin leikkaaminen + imukupilla poistaminen ja ikkunan läpi hyppääminen tuli mieleen nyt kun tässä muistelin. Noh, ehkä vuonna 1970 noi ei vielä olleet niin kuluneita juttuja.
Last edited by Firon (28.02.2014 12:15)
^ Tossa leffassa oli muistaakseni useampi leffaklishee jotka on bustattu Mythbustersissa.
http://en.wikipedia.org/wiki/Suspension_of_disbelief
Last edited by interuptor bastardo (28.02.2014 12:26)
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
^ Tossa leffassa oli muistaakseni useampi leffaklishee jotka on bustattu Mythbustersissa. Tunnelmaltaan ihan tyylikäs elokuva, mutta mua huvitti vaan miten ne oli saanut niin monta klisheetä mahtumaan yhteen leffaan. Ainakin koirapartion harhauttaminen joen ylittämällä, lasin leikkaaminen + imukupilla poistaminen ja ikkunan läpi hyppääminen tuli mieleen nyt kun tässä muistelin. Noh, ehkä vuonna 1970 noi ei vielä olleet niin kuluneita juttuja.
sanoisin et kyseinen leffa on kaikkea muuta kuin kliseinen.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
En tarkoittanut että toi leffa kokonaisuutena tai sen punainen lanka (tai ympyrä) olisi ollut klisheinen, mutta nuo tietyt kuluneet leffakikat ja epäuskottavuudet oli hieman liikaa meikäläisen suspension of disbeliefille ja rokottivat katselunautintoa, varsinkin kun ennakko-odotukset oli aika korkealla. Pitää kyllä katsoa jossain vaiheessa myös Le Samourai ja L'armée des ombres jos ne maistuisi paremmin.
Last edited by Firon (28.02.2014 19:48)
Inside Llewyn Davis kans.
Kissat
Musat
Muuten nojoo.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Gravity (3D)
Miten Tää voi olla joku Oscar-suosikki.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Gravity (3D)
Koska raha
tulipahan katsottua, en tiedä miksi
Imdb ansaan menin. Luulin tän olevan jotain edes vähän kriittistä sotashittii, mut olikin pelkkää brobagandaa.
Saittekin kunnon kuva marky markista, olkaa hyvät.
:peuk:
1800-luvulle sijoittuvat osat olivat erinomaisia, nykyaikaan sijoittuvat osat taas täysin turhia. Edes Sean Penn ei saanut irti paljoakaan stereotyyppisestä kirjailijahahmostaan. Elizabeth Hurleyn ainoana tehtävänä oli olla seksipommi. Sen sijaan Sarah Polley teki todella vahvan roolin 1800-luvulle sijoittuvissa osissa.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
ihan jees, mut muistaakseni se eka oli kyl parempi.
korjasub:
Hassuttelija wrote:Gravity (3D)
Koska hyvä
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Dallas Buyers Club
iha ok
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
ihanaa kuvaa
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
paljo paree ku lyhyt versio
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.