You are not logged in.
Anaheim luopunut Pennerista ja Fasthista. Tilalle tullut Robidas. Pennerin kauppa vähän kirpaisee mut ovatkohan sitten jonkun ISON nimen perässä. Kesler? Vanek? Toivottavasti ja toivottavasti onnistuu
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Luulisi että Millerin kanssa on olympialaisten aikaan keskusteltu niin, että jatko on tosissaan mahdollinen, muuten ei olisi kahta varausvuoroa maksettu.
Onko liigan sääntöjen mukaista keskustella pelaajan kanssa jolla on voimassaoleva sopimus toisen joukkueen kanssa?
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Aina hymyile, älä lymyile wrote:Paul Stastnylla on edessään elämänsä kesä, kun lähes treidikelvottomana pidetyn sopparin lopussa nousee yhdeksi kuumimmista nimistä.
Niinpä niin, varsin tuttu tarina useastakin urheilulajista.
Vai olisiko vaan availability heuristic kehissä?
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
vanekia todennäköisesti anaheim hakee. luongo takas floridaan, hienoa meininkiä canucksilta. vuoden sisällä jouduttu tilanteesta schneider vai luongo siihen, ettei ole kumpaakaan.
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Rangers yrittää saada St. Louisia. Vähän auki vissiin vähän millanen diili.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Rangers yrittää saada St. Louisia. Vähän auki vissiin vähän millanen diili.
Joo sinne meni. Vaihdossa Callahan ja kaks draftipickiä riippuen vissiin sit pleijarisijoituksista. Toinen 2014 toinen 2015.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
St. Lols
Dubnyk Montrealiin. Huvitti
vanek montrealiin
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Tais mennä tää nyt ihan vituiks Ducksin kannalta
oispa ees vatanen päässyt johonkin pelaamaan
ja riston lempiveska halak liikkui heti eteenpäin capitalsiin
No sehän. Olisipa Rene Bourque mennyt mukana.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Hetken jo olin luulossa, että Vanek siirtyi Anaheimiin. Hienosti perseilty tää homma, hyväksi pleijaripelaajaksi osoittautuneesta Penneristä eroon ja tilalle loukkaantunut pakki. Kova homma jos Teme ja Saku saavat cupin.
Mun seksi-seksi-rakas, housuni on kakas.
Pää täyteen, voi vittu mitä KIIIIIIMAAAAA!
Anna kakkua, anna sakkoa, anna konferenssifinaali. Miten helvetissä tuo treidi meni läpi?
Collberg pelaa ruottissa neloskenttää. Eihän tää, voi helvetti.
Vanek vaikutti jossain haastattelussa vähän epäuskoiselta kun siltä kysyttiin mahd. jatkosta Habsin kanssa. Mut mitä tohon treidiin tulee, niin aika perus Isles-tasoa näytti olevan
Last edited by hrmunoita (06.03.2014 01:47)
Hetken jo olin luulossa, että Vanek siirtyi Anaheimiin. Hienosti perseilty tää homma, hyväksi pleijaripelaajaksi osoittautuneesta Penneristä eroon ja tilalle loukkaantunut pakki. Kova homma jos Teme ja Saku saavat cupin.
No eivät vitussa saa.
Anaheimin toiminta vaikuttaa todella oudolta. Joukkue tuntuu selkeästi heikentyneen valintojensa kautta. Haettiinko siellä ensisijaisesti Kesleriä?
Vanekin kohdalla monelle joukkueelle osoittautui vaikeaksi jäljellä olevat palkkakulut, joista Islanders ei suostunut ottamaan prosenttiakaan kontolleen. Ei mitenkään ihmeellinen menoerä, mutta laskeneen capin takia moni mestariehdokas on jo muutoinkin katon tuntumassa. Habsin kanssa tehdyssä diilissä ei tarvinnut vastaanottaa cappidumppausta. Olen iloinen huomatessani Bostonin luopuneen tulevaisuudessa hyvinkin edulliselta vaikuttavasta franchise-sentteristä.
Anaheimin touhusta tuli vähän mieleen Bob Gaineyn peliliikkeet muutaman vuoden takaa. "Myydääs nyt Cristobal Huet ensin alta pois ja ..." Sitten ei mitään.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Yhtä tyhmä idea kuin tämän paidan ottaminen käyttöön:
Vittu mikä vihoviimeinen hirvitys
Toi on kyl ihan vitun hirveä.
Toi Canucksin Heritage Classic -paita oli sen sijaan vitun magee. Vaihtaispa Canucks noihin ne vitun rumat millä ne nyt pelaa.
Näyttää että koko Ducksin jengi luovutti trade deadlinen jälkeen
kuznetsov viimein kärrätty venäjältä washingtoniin, nyt oli kolmen passin ilta
taitava kaveri, ens kaudella saattaa tulla kovaa jälkeä ovechkinin kanssa ylivoimassa
Highlightien perusteella oli pelipäällä viime yönä. Useinkaan ei ole.
Vähän tulee tuosta hehkutuksesta mieleen Andrei Kostitsynin 0+3 uran alkuvaiheilta.
turston wrote:
Andrei olisi pelimies, jos kendossa ei nykyään pystyisi tekemään tuntuvaa tiliä puolivaloilla. Ottaisin koska tahansa takaisin Montréaliin. Jopa köyhän miehen Kovalevina tekisi pirusti kovempaa jälkeä, kuin osa näennäisen top-6:n pummilaumasta. Kostitsyn oli ennen epilepsian paljastumista kärkivarausten joukossa ja taitojensa puolesta suoranainen varastus Habsin vuorolla. Yksi niistä urheilijoista, joiden kohdalla toivoisi, että kaveri tajuaisi miten ainutlaatuinen ja ennen kaikkea lyhyt ikkuna tällä on ottaa kaikki irti lahjoistaan.
Pyörryttävää miten syvä ja laadukas tuo draftivuosi oli. Mitä mömmöjä koriksessa ja kiekossa syötettiin?
Pitääpä tsekata jefun puolelta.
EPO, HGH, testo, anat, veripussit ja ehkä jotain muutakin