You are not logged in.
4/5. Suosittelen!
American Hustle
5/10 plus
American Hustle
5/10 plus
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tämä. Ja vielä:
Harvinaisen kiusaannuttavaa katsottavaa paikoin.
Vuoden nuori muotoilija.
Pari lyhäriä:
Hätäkutsu
- Ihan hyvä.
Pitääkö mun kaikki hoitaa?
- Ei oikein lähtenyt.
Kekkonen tulee!
Oikein hauska.
Epäillyt Orionissa, pelaa
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Killing Me Softly
Aika huono.
Reilun viikon sissään:
- Betoniyö
Olihan tää upee ja täysin vangitseva. Silti samaa mieltä foorumistien kanssa pari sivua takaperin esitetystä kritiikistä varsinkin äänen suhteen, ja muutamat kohtaukset eivät jotenkaan toimineet ihan täpöillä.
- Ashes of Time (redux)
Hiton kova. Muistin oscareita katellessa kuinka paljon tykkäsin tosta The Grandmasterin fiiliksestä ja taistelukohtauksista, ja tää sattui oleen sopivasti hollilla.
- Dr. Strangelove
En ollut koskaan nähnyt tätä jostain syystä. Ihan täyttä timanttia!
- Unelmien pelikirja
Häiritsi hemmetisti jotenki överisti alleviivaava musiikin käyttö ja täysin ylimääräiset korostetut vitsin paikat. Ihan viihdyttävä, mutta harmi kun ois voinu olla paljon parempi! Aika harvoin toivoo myös että olispa lisää väkivaltaa elokuvassa, mutta tähän ois kyllä luullakseni tuonut syvyyttä, jos olis jotenkin tosi kouriintuntuvasti nähnyt sen kohtauksen, jossa päähenkilöllä flippas, eikä vain näytetty vähän ja vitsailtu siitä.
- Cloud Atlas
Tää operoi kyllä niin käsittämättömissä mittasuhteissa, että eihän tässä tiennyt miten päin ois. Mua vähän harmittaa millaisen vastaanoton tämä sai. Olihan tämä osittain naurettavaa (varsinkin Havaiji-jaksot) ja suuret teemat oli rykäisty jotenkin tarpeettoman imeliksi (en oo kirjaa lukenut mutta näin selvältä tuntuisi), mut ohan tää nyt hemmetin siistiä että tämmönen 100 miljoonaa maksanut projekti on olemassa ja valmistui. Ja kyllä mä nimenomaan elokuvaa katsoessa olin aika fiiliksissä. Huikeesti leikelty.
- Mitt
Tää Netflixin Romney-dokkari ei oikeastaan mitään erityistä tarjonnut, mutta mainittava on hemmetin hieno loppukohtaus, kun kahdeksan vuoden projektit on ohi.
- Bobby Fischer against the World
Multa mennyt tän jäbän tarina aikalailla ohi, mut onneksi huomasin katsoa tän... vaffa suositus, todella hurja kertomus.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Time After Time
- lol 1896 ei ollu mäkkäreitä eikä puhelimia eikä autoja eikä töissä käyviä naisia eikä jne jne jne. siinähän se komediallinen sisältö, muuten tosta ei hirveesti löytynytkään irtirevittävää. ihan jepa kai, olin väsynyt
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Viimeisen viikon parin aikana tullut kulutettua elokuvateatterin penkkiä poikkeuksellisen paljon.
Betoniyö
Jussi-voittaja. Pakko sanoa, että leffa oli täyttä paskaa. Visuaalisesti erinomainen, mutta tarinaltaan raivostuttavan mitäänsanomaton. Vois kirjoitta tästä enemmän Suomalaisen elokuvan alennustila -topicciin.
Nebraska
Jos rakastaa hienoa elokuvausta niin tämä on pakko nähdä. Upeaa kameran käyttöä. Arri Alexa näyttää mustavalkoisena erikoisen hyvältä. Juoneltaankin tosi hyvä.
Gravity
Paras blockbuster mitä olen nähnyt aikoihin. Näyttävä ja hyvin näytelty.
Ja tohon sitten päälle kolmisenkymmentä lyhytelokuvaa Tampere Film Festivalilla. Siellä oli jälleen kerran hyvä taso!
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Last edited by ydinaukio (13.03.2014 04:15)
Inside Llewyn Davis
Ihan kiva elokuva, eipä muuta.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Inside Llewyn Davis
Ihan kiva elokuva, eipä muuta.
Tämä unohtui listata. Oli minusta tosi hyvä. Epä-coeninveljestenmäisin kaikista näkemistäni leffoista, mutta sen takia paras. Tuntui elokuvalta, eikä joltain valtavalta sisäpiirin hassuttelulta, kuten monet niiden aiemmat.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Siis joo tota. Ihan mahtavaa dystooppista jengimeininkiä, 80-lukulaista betoniviidakon ahdistusta ja ylitsevuotavaa machoa/misogyniaa. Ihan saatanan hauska siis. hrmunoita sun muut kandee tsekkailla
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Saving Mr. Banks
Ihan kiva elokuva. Emma Thompson
Lone Survivor
Leijonasydän
Teki tiukkaa, että jaksoin katsoa loppuun. Uskomattoman huono elokuva.
Olipa huikea!
Last edited by kikke (16.03.2014 14:46)
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Ihan jees. Nää kolme uusinta pitkää leffaa Tsailta ei oo kyl ollu ihan niin omaan makuun ku aiemmat. Kun noissa vanhemmissa yleensä juonta ja päähenkilöä on ohjannut joku yksi tietty asia, obsessio tai jokin, niin tässä se on oli taas vähän häilyvämpi. Ei tietty kyl hirveesti auttanut, et meinasin nukahtaa vähän väliä
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
pl
en muistanu et tässä on näin kovat musat.
Ihan ok. Mielenkiintoinen ja lapsitappajineen aika kontroversiaalinenkin aihe. Liian pitkä tosin ja paikoin imelä ja epäuskottava. Pakkoko se oli jotain romanssia tähänkin tunkea?
Ihan mainio pikkuleffa Singaporesta. Filippiiniläinen au-pair ja keskiluokkainen singaporelaisperhe kohtaavat. 3/5.
Nuorten miesten "Jarmusch-henkeen" kengännauhabudjetilla vääntämä vitun tylsä slackerleffa, josta olis ehkä saanut siedettävän 15 min lyhärin. Olisin lähteny kesken leffasta, mutta leffan tuottaja istu siinä käytävän ja penkin välissä, joten en kehdannut. 1/5
Viime viikolla:
Last edited by interuptor bastardo (17.03.2014 10:30)
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso