You are not logged in.
tarkoitatko nyt tota 22. päivää?
Kyllä.
kiinnostaa! olin ehkä lupaillu meneväni serkun laulukeikalle tuolloin, mutta katotaas miten aikataulut natsaa!
Oon reissussa ni ei pääse
Älä päästä painiks sitä
Tuun ja aion kerrankin voittaa jossakin pelissä
Me voidaan tuoda Livingstone ja taitaa olla joku leposin pelikin lainassa.
Joo tuokaa pelejä! Mulla ei tosiaan ole tällä hetkellä oikein mitään täällä, joten voi tulla aika ankea peli-ilta ilman.
Oon la viidestä eteenpäin varmasti himassa, joten sen jälkeen vopite tulle milloin tahtoo. Flemari 12a ja ovisummerissa on sukunimi. Se toimii tai ei toimi.
Last edited by leposi (21.03.2014 12:11)
Voisin kans alustavasti olla tulossa, en ehkä ihan viideltä kuitenkaan.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Me tullaan seiskan maissa ja tuodaan pelejä & kasvispiirakkaa.
Oho, nimimerkki murmur mainosti tätä fb:ssä. Mulla ois täällä perus-Carcassonne ja kortti-Carcassonne, jos jaksaisin nousta sohvalta parin korttelin matkan.
voi voi, tuolla menolla et kyllä pääse eduskuntaan
Mullakin on Carcassonne, mutta en tiedä missä sekään tällä hetkellä on.
Täällä on porkkanakakkua.
Mikshän eka reaktio oli huutaa "kakkua!!!" tai kirjoittaa se kolmen huutomerkin kans.
voi voi, tuolla menolla et kyllä pääse eduskuntaan
Se on neljällä jahka olet maistanut sitä. :roll::peuk:
harmi et tää nyt jäi, jotenkin luulin et aloittaisitte viiden jälkeen ja tonne ei sit myöhemmin tuntunut kehtaavan. tuun kyl ens kerralla
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
Livingstone on hieno peli. Onneksi taas kerran kuningatar kusi voittoni.
Tuun ja aion kerrankin voittaa jossakin pelissä
Nooh?
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
grasskirt wrote:Tuun ja aion kerrankin voittaa jossakin pelissä
Nooh?
MINÄ voitin Livingstonen (pelasin ekaa kertaa ) ja Bedderi voitti sen toisen, joku sellanen rakentelupeli.
noiseidea wrote:grasskirt wrote:Tuun ja aion kerrankin voittaa jossakin pelissä
Nooh?
MINÄ voitin Livingstonen (pelasin ekaa kertaa
) ja Bedderi voitti sen toisen, joku sellanen rakentelupeli.
Joo.. ens kerralla sitten taas uusi yritys
Vielä on hukassa Menolippu ja Carcassonne.
Ei helkkari, Scrabblessa 67 pistettä. Paskinta paskaa ikinä.
Eclipse
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Communist Food Rationing Turned into a Board Game
A food rationing system was used in Poland in the 70s and 80s to keep prices under control and fight speculation with food and goods that were difficult to get hold of. Regulation: The Coupons Game was introduced by the state-run National Remembrance Institute (IPN), which documents and teaches about Polish history.
In this entertaining and challenging game, players are taken back in time to the communist Peoples Republic of Poland, where, in the cold of the 1983 winter, they will have to fight for extra ration coupons for meat, sugar, and other goods. You will need to finish your grocery shopping in time before the arrival of your guests at a party you are hosting. Unfortunately, there's not much in stock and the distribution of goods is regulated the cards that you get do not necessarily respond to your needs.
Työporukalla saatu ihan hyvä lautapelijengi kasaan, pari kertaa mennyt Eclipseä ja viimeksi Arkham Horroria lisäreineen, 8h heilahtaa molempien parissa ihan tosta vaan. Molemmille kyllä giganttinen
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Pelatut 2016:
7 Wonders 4
Dark Moon 3
Dominion 3
Splendor 3
Eldritch Horror 2
Jaipur 2
King of Tokyo 2
Scythe 2
Campaign Manager 2008 1
Citadels 1
Eclipse 1
Kings of Air and Steam 1
Poseidon 1
Steam 1
Through the Ages: A New Story of Civilization 1
Tigris & Euphrates 1
Vasco da Gama 1
Enemmän pitäis päästä pelaamaan
Jaipur 2
Perustetaanko tässä pelissä pienpanimoa
kumpiseta wrote:Jaipur 2
Perustetaanko tässä pelissä pienpanimoa
Jaipur IPA, Dark Moon Porter, Splendor Ale, Steam Beer... Eihän nuo oikeasti mitään pelejä oo, vaan uudenvuodenaattona juomiani oluita
Pelattiin tänään nimimerkki aqzun kanssa Arkham horroria ekaa kertaa. Kuus tuntia meni läpäisyyn mutta voitto tuli. Huomaa kyllä että toi on suunniteltu kaheksankytluvun puolivälissä, sääntöjä ja muuttujia on aivan infernaalinen määrä (sopii toki teemaan että pelaajien mielenterveys alkaa vähän rakoilla..). Vaatinee vielä useamman pelikerran että tuohon pääsee kunnolla sisälle.
Varikset komentavat