You are not logged in.
Ei siel ollu kenttä märkänä ku ei ollu koko kenttää ollenkaan Kuulemma juhannuksena aikasintaan saavat asfaltin takas rempan jäljiltä.
Eli mitäs muita vaihtoehtoi täs ny on? Keskuspuistossa Pasilan kohalla oli joku kenttä? Samoin.. öö.. stadionin hollilla?
Älä päästä painiks sitä
Ruoholahti sijainniltaan mulle tosi jees Misukoiden tiirailulle myös vahva
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Ruoholahti ois mullekin ihan kätevästi metromatkailtavissa.
En kyl pääse ennen ens viikkoa pelailemaan.
Vuoden nuori muotoilija.
Mullekin Ruoholahti duunista suoraan ok.
Misukoille kans
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Sais nyt parempia säitä pukata Mulla on toukokuussa edessä taas solisluuleikkaus ja riippuen mitä siellä joudutaan tekemään, saattaa mennä koko koriskesä taas ohi. Parhaassa tapauksessa ehkä selviän muutamalla viikolla.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Meilahtihan oli myllätty eli ei ole asfalttia, joten vaihtoehtoisia pelipaikkoja sopii miettiä.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Ei oo paistetta mut lähteeks sunnuntaipelit?
Älä päästä painiks sitä
noiseidea wrote:Meilahtihan oli myllätty eli ei ole asfalttia, joten vaihtoehtoisia pelipaikkoja sopii miettiä.
Siitähän tässä on jo käyty jotain keskustelua. Ei tosiaan nyt ihan koriskeleiltä ole taas näyttäny. Missä auringonpaiste?
Ai tais olla edellisellä sivulla, kyllä mä vähän ihmettelin, että mitä eri pelipaikkoha arvotte.
Avataaks koriskausi pitkänäperjantaina päivällä vaik siel keskuspuistossa? Lämpöö pitäis olla se reilu kymppi.
Älä päästä painiks sitä
Perjantai ei käy mulle mutta lauantai tai sunnuntai kävis. Sunnuntain pitäis kait ainakin olla kelpo pelikeli.
Vuoden nuori muotoilija.
Ens viikolla kävis. Ois lämpimämpääkin. Nyt kans Kotkas Okon postaukseen pakko huomauttaa, et oot kylläkin KYMISSÄ, et Kotkassa, homo
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
No mä lähen parin viikon reissuun pe-iltana et omat geimit onnistuu vasta vapun jälkeen.
Huomenna on päiväl kyl hyvin aikaa ja ennuste näyttää vielkin mainiolta joten vuorossa vähän henkilökohtasta Steve Nash workouttia
Älä päästä painiks sitä
Hietsussa on kans kaksi kenttää oikeilla koreilla.
Sinne!
Sinne!
Misuimisuimisuimisui
Ja monelta nää höntsät nyt sit? oon joskus 16-18 varattu ainaki
Hei jäbät ja vosut: Soitelkaa jos näist geimeist tulee jotai tai Fifasta koska tää: oon radalla
No haistakaa vaa kaikki vittu
Vuoden nuori muotoilija.
Molemmat käy. Lauantailta peruuntu vielä futismatsikin Tosin lauantaina on kans toi Klubi-Töpsyt. En kyl tiiä kiinnostaako maksaa siitä.
Ja mikä vittu teitä puseja oikein vaivaa? Maanantainaki oli ihan vitun upeet kelit pelata korista ja kenestäkään ei kuulu MITÄÄN. Vitun pellet. PELKÄÄTTEKÖ SAAVANNE NEKKUUN HÄH?! Ihan turha luulla kyl, et tän jälkeen kukaan poistuu peleistä ilman asfaltti-ihottumaa.
Last edited by hrmunoita (23.04.2014 22:56)
Oliko tässä nyt muka joku potentiaalinen kenttä arvottu missä tätä ihottumaa voi ottaa vastaan?
Hietsu/Stadika, mitä näitä nyt on.
messis
La vois harkita
La vois harkita
"harkita" mikä vittu teitä vaivaa