You are not logged in.
sai vain yhden tähden hesarissa klassikkohan tämä
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Erittäin
Last edited by noiseidea (11.04.2014 10:27)
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Hyvää tykitystä mut sitten meni lässytykseks lopussa. Heikoin Brooks mut kandee yytsiä, poistaa ja mitä näitä verbejä on
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Multa meni näköjään ohi, että tää on komedia. Kovasti tuntui naurattavan jengiä
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
Vanhan liiton Wes Anderson -diggarina odotin kyseistä elokuvaa kuin kuuta nousevaa. Edellisen Moonrise Kingdomin jälkeen pelkäsin, että miehen ura on lähtenyt laskuun, mutta tämä ei pettänyt. Päinvastoin.
Ohjaajan visuaalisuus on miellyttänyt aina allekirjoittanutta. Jos elokuva näyttää tältä, ei tarinankaan tarvitsisi olla kummoinen, että katsoisin sen. Onneksi herra osaa senkin. The Grand Budapest Hotel oli myös ehkä Rushmoren jälkeen hauskin Andersonin pätkä. Cast oikein onnistunut, F. Murray Abrahamin kertojanäänen tilalle ehkä joku brittiaksenttia suoltava, nooh makuasioita. Fiennes tykittää, Willem Dafoe ja Goldblumin lasit
En viitsi spoilailla, katsokaa. Vuoden parhaita tähän mennessä (mitä onko nyt jo huhtikuu!) ja fiilikset on sellaiset, että tämä puskee itsensä Anderson-leffojen top 3:seen heti Rushmoren ja Royal Tenenbaumsin jälkeen.
Ja ne tähdet ****½/*****
Laitetaas samalla tämä top-lista:
1. Rushmore
2. The Royal Tenenbaums
3. The Grand Budapest Hotel
4. Darjeeling Limited/Fantastic Mr. Fox
5. The Life Aquatic with Steve Zissou
6. Bottle Rocket
7. Moonrise Kingdom (vaatii uusintakierroksen)
Last edited by virtute (13.04.2014 12:14)
Kännissä minä hakeudun aina sinne missä on kuhisevaa, kihisevää väenpaljoutta, hellyttävän kömpelöä baariromantiikkaa, kapakan käryä, suupalttien miesten mörinää ja maalattusuisten, vilkkusilmäisten naisihmisten korkeana pulppuilevaa naurua.
Death Wish 1-3 eilen. P@risi
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Valkoinen nauha
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Eli Kim-ki Dukin Moebius. Aivan vitun hyvä. Olen yllättynyt, jos ei mahdu vuoden top kolmoseen.
Eli Sion Sonon Why Don't You Play in Hell? Ei jaksanut naurattaa tämä.
Tän leffan nimi oli toki suomeksi Mänteillä menee lujaa ja se oli yks mun lempparileffoja lapsena. Pitäis katsoa tuo ja Syyttömät silminnäkijät joskus uudestaan.
Toxic Avenger
Snowpiercer
"Ei hätää, kunnanjohtajaa on informoitu"
Joe Danten ohjaama nuorisokauhufilmi. Saman ohjaajan filmeistä Gremlinsit ovat mestariteoksia, mutta tämä oli kyllä melkoisen huono. Jotkut loppupuolen lavasteet näyttivät ihan kivalta. Se oli hupaisa ohjaajan "allekirjoitus", kun yksi päähenkilöistä luki yhdessä kohdassa Danten Jumalaista näytelmää.
The Raid: Redemption
Olihan toi aikamoista. Hyvin toimi.
pl
:smokin::pint:
^ei näy
e: nyt näkyy
Last edited by interuptor bastardo (14.04.2014 22:33)
Pain & Gain alkoi mielenkiintoisesti, mutta homma hajosi käsiin reilun puolen tunnin jälkeen. Nyt tää on vaan tämmöstä mukahassuttelua, vähän ku bodarit yrittäis tehdä tarantinomaista versiota Reservoir Dogsista omilla ideoilla höystettynä. Täähän perustuu tositapahtumiin, josta olisi voinut irrota jotain parempaakin, mutta ei tämä vaan toimi. Vielä ois puoli tuntia leffaa jäljellä, mutta ei tää tästä enää paremmaksi muutu.
^ei näy
e: nyt näkyy
Maailman paras elokuva.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
spring breakers. visuaalisesti näyttävä bilepainajainen ja ajankuva. paljon huvittavia kohtauksia ja musiikkia, james francon hahmo täynnä vaivaannuttavia ja siksi niin inhimillisiä piirteitä. alkaa skrillexin scary monsters and nice spritesillä, sydäntäsärkevimät kohtaukset fiilistellään britney spearsin musan säestämänä. oikein hyvä leffa.
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
^ En ole vieläkään uskaltanut kattoa tota, se traileri oli jo niin saatanan ahdistava.
Uus hobitti, ihan ok kolme tuntii putkeen pitkiä taistelukohtauksia. Viihdyttii suunnilleen saman verran ku aiempikin.
Ghost Dog, joku sadas kerta mut ekaa kertaa ei videolta. Paras leffa edelleenkin.
Leffasta en tiiä mittään, mutta sivua scrollatessa tuo julisteen taustapallero moireilee hienosti!
pitkästä aikaa
http://i.imgur.com/DNL1uVY.jpg
spring breakers. visuaalisesti näyttävä bilepainajainen ja ajankuva. paljon huvittavia kohtauksia ja musiikkia, james francon hahmo täynnä vaivaannuttavia ja siksi niin inhimillisiä piirteitä. alkaa skrillexin scary monsters and nice spritesillä, sydäntäsärkevimät kohtaukset fiilistellään britney spearsin musan säestämänä. oikein hyvä leffa.