You are not logged in.
No mutta onpa kovaa matskua.
Vuoden nuori muotoilija.
MODE-EDIT: virhe-pop-uppia pukkaa joten jouduin sotkemaan linkkiä
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
doris kuunneltavissa, täähän kuulostaa hyvältä
http://oddfuture.tumblr.com/post/583504 … oris-album
Ei tää nyt kovinkaan ihmeelliseltä kuulosta. Ihan ok kai. :peuk:
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Tää on kyllä
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
oikeestaan yllättävän hyvältä kuulostaa tää doris
Maineikkaasta hip hop -kollektiivi Odd Futuresta tuttu Earl Sweatshirt saapuu keväällä soolokiertueensa tiimoilta Suomeen. Los Angelesin hip hop -kentän kiinnostavimpiin nuoriin kykyihin lukeutuva Earl Sweatshirt nousee lavalle Helsingin Nosturissa torstaina 6. maaliskuuta.
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
hieno keikka, oikea hittiparaati. vikat biisit earl ja drop. innoittavaa väliohjelmaakin oli tarjolla. hauska mies tuo earl.
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
juuh tänään illemmalla joku mainitsi tästä facebookissa, olin ihan unohtanu koko homman ku ei täälläkään mitään hypetystä, toisaalta väliin olis jääny varmaan joka tapauksessa
jotenkin aika pitkälle mielenkiinto karissu näistä, vaikka kyllähän se earlin doris tulee aina välillä heitettyä soittimeen ja hyvältä kuulostaa. väittäisin myös, että nämä kaksi viimevuotista biisiä tulee jäämään klassikoiksi ainakin meitsin kirjoissa:
earl: burgundy:
tyler: answer:
En oo jaksannu tsekkailla vähään aikaan, mut vanhempi Earl-kama kyllä
Onks Mellowhypestä kuulunu mitään muuten?
edit: eiku toi Numbershan tulikin jo aikoja sitten.
Last edited by Folkhälsan (04.04.2014 14:04)
Vuoden nuori muotoilija.
nyt joutuu kyllä myöntään, että kun äskeisellä metsäkävelylläni kuuntelin wolfin biisejä niin kuulosti ihan sairaan kovilta, taidanpa ostaa ihan omaksi tuon levyn vaikka hieman epätaisainen se toki on. colossus on aika stania, mut tylerhän tunnetusti fanittaa eminemiä. mukavan spykedeelinen ja jatsahtava meininki aika monessa biitissä, mut mikäs siinä, ja vaikka tyler on kuinka straight edge niin eihän nää jutut siihen liity mitenkään
tuo wolf on kyllä jäänyt yleisesti vähän liian pienelle huomiolle, mikä johtuu mun mielestä siitä että tylerin ja odd futuren julkisuuskuva on muuttunut. aikaisemminhan ekojen mixtapejen aikaan oli aika siistiä diggailla radikaalista menosta marginaalissa, mutta nyt kun tyleristä on tullut median lemmikki ja teini-idoli, niin "musanystävien" parissa arvostus on lakannut totaalisesti. mun mielestä siis toi on miehen parasta antia, ja mahtavaa, että vuoden myöhässä saatiin vinyylipainoskin kätösiin. samaa mieltä psykokarkin kanssa siitä, että varsinkin answer on ihan klassikkobiisi ja tylerin ehdottomasti parhaita vetoja.
musikaalisestihan tyyppi on kehittynyt ihan älyttömästi, ja diggailen just noista bossanova/smooth jazz/mitä ikinä -vaikutteista, jotka luovat hyvää tunnelmaa kevääseen. onhan tossa tietty muutama sysipaska biisi, tosin eipä niitä tarvitse kuunnella.
earlin doris taas on viime vuoden kovimpia albumeita miten tahansa päin mitattuna. ei tainnut vaan täyttää täysin suuren yleisön jättiodotuksia monotonisen saundimaailmansa takia, mutta mulle tommonen tunkkasempi meininki pärisee. earlin flow on yhä timanttinen, vaikka suurin nälkä on kadonnut äänestä tietoisen valinnan kautta. harva muu mc tosin pystyy toimittamaan tommosella ulosannilla noin tiukkaa tavaraa. ja sitäpaitsi lyrikaalinen sisältö on myös muuttunut skidisti pohdiskelevampaan ja henkilöhistoriallisempaan suuntaan, mikä kyllä mulle kelpaa. osoittaa jonkinlaista kasvua sekin, että noi raiskausläpät ovat jääneet vähemmälle.
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
päätinpä huvikseen viimein ostaa ton wolfin, mut karvalakki-cd:llä on näköjään vain noin puolet biiseistä ja deluxe maksaa edelleen mansikoita. huomasin yllättäen että vinskanakin löytyy ja cd kaupanpäälle, joten pistin tilaukseen. pienen googlauksen jälkeen huomasin, että aika rajoitettu painos ja itse asiassa ilmestynyt tässä ihan näinä päivinä. toivottavasti äxä osaa toimittaa, nimittäin tuli leimat täyteen ja tästä sais sen 17 eååh alennusta. edellinen alennukseni upposi viime vuonna ennakkovaraamaani khid/rpk-levyyn, joka on sittemmin viivästynyt, eikä ole vieläkään ilmestynyt
tuo wolf on kyllä jäänyt yleisesti vähän liian pienelle huomiolle, mikä johtuu mun mielestä siitä että tylerin ja odd futuren julkisuuskuva on muuttunut. aikaisemminhan ekojen mixtapejen aikaan oli aika siistiä diggailla radikaalista menosta marginaalissa, mutta nyt kun tyleristä on tullut median lemmikki ja teini-idoli, niin "musanystävien" parissa arvostus on lakannut totaalisesti. mun mielestä siis toi on miehen parasta antia, ja mahtavaa, että vuoden myöhässä saatiin vinyylipainoskin kätösiin. samaa mieltä psykokarkin kanssa siitä, että varsinkin answer on ihan klassikkobiisi ja tylerin ehdottomasti parhaita vetoja.
musikaalisestihan tyyppi on kehittynyt ihan älyttömästi, ja diggailen just noista bossanova/smooth jazz/mitä ikinä -vaikutteista, jotka luovat hyvää tunnelmaa kevääseen. onhan tossa tietty muutama sysipaska biisi, tosin eipä niitä tarvitse kuunnella.
earlin doris taas on viime vuoden kovimpia albumeita miten tahansa päin mitattuna. ei tainnut vaan täyttää täysin suuren yleisön jättiodotuksia monotonisen saundimaailmansa takia, mutta mulle tommonen tunkkasempi meininki pärisee. earlin flow on yhä timanttinen, vaikka suurin nälkä on kadonnut äänestä tietoisen valinnan kautta. harva muu mc tosin pystyy toimittamaan tommosella ulosannilla noin tiukkaa tavaraa. ja sitäpaitsi lyrikaalinen sisältö on myös muuttunut skidisti pohdiskelevampaan ja henkilöhistoriallisempaan suuntaan, mikä kyllä mulle kelpaa. osoittaa jonkinlaista kasvua sekin, että noi raiskausläpät ovat jääneet vähemmälle.
Komppaan tätä, kyl nää kaks on ihan loistolevyjä! Viime viikkoina oon Wolfia taas kuunnellut, en tiennytkään että vinyyliversiota saatu nyt myös pihalle. The Answer on ehoton klassikko. Doris on myös todella kova, luulen samoin että tuosta yhdistelmästä noin henkilökohtaisia lyriikoita ja suttusia biittejä jäi monelle pikakuuntelun tehneelle helposti vähän vaisu kuva, mut tosiaan hitto mitä versejä sieltä löytyy.
Keikalle piti mennä, mutta siinä kävi niin kuin usein nykyään, ettei vaan sitten kuitenkaan jaksa lähteä Helsinkiin keikalle siihen tahtiin ku nuorempana.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
domolta pari uutta
siisti biitti tossa arrivalissa, näköjään left brainin tuotantoa
päätinpä huvikseen viimein ostaa ton wolfin, mut karvalakki-cd:llä on näköjään vain noin puolet biiseistä ja deluxe maksaa edelleen mansikoita. huomasin yllättäen että vinskanakin löytyy ja cd kaupanpäälle, joten pistin tilaukseen. pienen googlauksen jälkeen huomasin, että aika rajoitettu painos ja itse asiassa ilmestynyt tässä ihan näinä päivinä. toivottavasti äxä osaa toimittaa, nimittäin tuli leimat täyteen ja tästä sais sen 17 eååh alennusta. edellinen alennukseni upposi viime vuonna ennakkovaraamaani khid/rpk-levyyn, joka on sittemmin viivästynyt, eikä ole vieläkään ilmestynyt
sainkohan tosta wolfista ikinä sitä alennusta, en oo nyt varma ja kun menin sitten hakemaan tuota khid/rpk-levyä niin ihmettelin kun myyjä etsii ja etsii ja manailee väliin kun ei löydy, kysyin sitten mikä on ongelma ja kuulemma wolfia ei löydy. sanoin sitten että oon jo hakenu sen, oli vaan myyjältä jääny kirjaamatta
hieno paketti kyllä toi wolf, kauniinpunaiset vinskat ja hieno iso tylerin pää -tarra kaupan päälle
niin ja hyvää musaa enimmäkseen
haluisin ite kans ton setin, aliarvostettu levy
Hyvältä näyttääpi
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Frankin Novacane - ei hitto miten hieno biisi aina vaan :peuk:
Vuoden nuori muotoilija.