You are not logged in.
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Sopisi myös osastoon Yhden hitin ihmeet. Vai onko tämä kahden hitin ihme? Luokitellaanko Animal Army hitiksi? Joka tapauksessa se on vähintään yhtä hyvä kuin Spaceman. Koko levyn olen kuunnellut viimeksi silloin, kun ostin sen Anttilasta noin eurolla. (Vai olivatko markat vielä käytössä?) Ei se huono ole.
Ajaton klassikko. Yksi parhaista pääosin cover-biiseistä koostuvista levyistä.
Alkupuolen Shampain, I Am Not a Robot ja Girls ovat tämän vuosikymmenen parasta poppia. Yleensä en kuitenkaan jaksa kuunnella tätä levyä loppuun asti. Saa nähdä, miten tällä kertaa käy.
Kuuntelin edellisen loppuun asti. Silti tälläkin kertaa tuntui siltä, että alkupuoli oli loppua parempi.
Nyt kuitenkin lähti soimaan todellinen klassikko.
Heroesia kuunnellessa tuntuu aina siltä, että on pakko päästä Berliiniin.
Last edited by EndloseAngst (14.04.2014 12:06)
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
löysin tuon joskus kauan sitten Tallinnan Stockan alelaarista
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
mahtava viihdepläjäys löytyi potsifaista
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Timber Timbre ~ Hot Dreams
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Sisältää Timo Soinin lempikappaleen
Sent from my iPhone 16
matteuspassio soi, en jaksa googlata tän version kantta kun tuskin löytyis
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Tiedon tasta jo aiemmin eraan tunnetun taikurin vaimon kautta, mutta nyt tiedan paljon enemman.
Naytta sikta etta arabut tuesivat mita ouhuivat kun ne lupas ottaa maailman yli muuttamalla joka paikkaan ja lisaantynalla ottavat yli.
Your eyes / like crashing jets
Yllättävän hyvää, jotenkin aattelin että tää uusin ei ehkä enää kantais samoilla eväillä. Välillä viehättää ihan vaan se miten selkeesti tässä kuulee vieläkin sen miten vähän Fernow hallitsee minkäänlaisen tanssimusiikin tekemistä ja miten tarkkaan se on kopioinut tiettyjä juttuja Muslimgauzelta. Iso osa hyvyydestä on myös kiehtovalla syyskuun yhdennentoista iskujen jälkeisen maailman kansainvälinen epävarmuus ja paranoia -konseptilla luotu tunnelma. Tää on ehkä vähän tällanen projekti josta joutuu joskus perustelemaan itselleen että minkä helvetin takia tää olis jotenkin erityisen hyvää.