You are not logged in.
Pages: 1
Eli paljon penkki? Mulla menis varmaan joku 70-75 kg.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Uskoisin että nostaisin enemmän vaikka väkisin. Nyt treenailen 30 kilon painoilla ja niillä teen 30-40 toistoa, joten vankkaa kuntopohjaa löytyy.
30 kiloo vopis nousta. Kunhan pulloo jaksaa nostella ni ei mitn hätää.
This is what happens when you fuck a stranger in the ass
Tietysti voitais tulos suhteuttaa painoon, jos oman painonsa verran nostaa on jo aika kova. Eli esim. leposille riittäis ku tangon sais nostettua
Viiskymppii varmaan nousis.
Varikset komentavat
Kun tuossa syksyllä jaksoin aktiivisemmin käydä salilla niin jaksoin tehdä muutaman noston sarjaa jollain 82 kg:lla. Sitten iski kiire ja sairaus ja nyt ei varmaan nousis enää kuin joku 75 ehkä. Mutta omaan painoon suhtautettuna häviän kyllä turskalle.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Mutta omaan painoon suhtautettuna häviän kyllä turskalle.
en usko
Puoli kiloa + tuopin paino.
'...They Don't Sleep Anymore on the Beach..."
Veikkaan, että tangon kanssa tekee tiukkaa.
Uskoisin että nostaisin enemmän vaikka väkisin. Nyt treenailen 30 kilon painoilla ja niillä teen 30-40 toistoa, joten vankkaa kuntopohjaa löytyy.
![]()
mikäs tilanne ässällä on melkein kymmenen vuoden jälkee?
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Acedia wrote:Uskoisin että nostaisin enemmän vaikka väkisin. Nyt treenailen 30 kilon painoilla ja niillä teen 30-40 toistoa, joten vankkaa kuntopohjaa löytyy.
![]()
En ole oikeastaan kokeillut penkkipunnerrusta salilla. Paitsi vinopenkissä teen 17,5 kilon käsipainoilla 3x12 sarjoja. Olishan se ihan kiva kokeilla meniskö satanen rikki tai kuinka lähelle sitä pääsisi.
barton_funk wrote:Acedia wrote:Uskoisin että nostaisin enemmän vaikka väkisin. Nyt treenailen 30 kilon painoilla ja niillä teen 30-40 toistoa, joten vankkaa kuntopohjaa löytyy.
![]()
En ole oikeastaan kokeillut penkkipunnerrusta salilla. Paitsi vinopenkissä teen 17,5 kilon käsipainoilla 3x12 sarjoja. Olishan se ihan kiva kokeilla meniskö satanen rikki tai kuinka lähelle sitä pääsisi.
kokeileppa
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
SUUTU JO VITUN HINTTARI
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Oma paino ois kova
Leukoja menee sen 10-11 kerralla. Eilen vedin kai yhteensä 38 leukaa päivän aikana. t. äiä
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Tanko just ja just.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Leukoja menis 12-16, mutta kun nykyään on vallallaan niin monia eri käsityksiä, mitkä on "oikeita" leukoja ja mitkä ei, niin en uskalla tämän enempää ottaa tähän kantaa ettei ala joitain närästään. Sanoinpahan vaan enkä paasaa asiasta sen enempää.
noiseidea wrote:Tanko just ja just.
sama
Ei nyt sentään ihan koko tankoa...
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
30 leukaa jaksan vetää kerralla. Tänään nähdään miten menee cooperin testi. Hyppynaruilu on kans kivaa. Tuplahypyt nyt työn alla... saan tuskin kahta hyppyä aikaiseksi atm. Penkkiä en uskalla edes kokeilla.
kävin kokeilemassa, 8 leukaa meni vastaotteella. myötäotteella ei nouse varmaa ku kaks. penkistä nousee ehkä just se 50 kiloa " "
Varikset komentavat
Pages: 1