You are not logged in.
Häxan - ihan mukava kokemus tollee säestyksellä.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
http://i1.wp.com/www.workers.org/articl … 1107sm.jpg
brb tapan kaikki kytät
:angry::center:
Katoin ton kans. Hyvä dokkari.
Pope wrote:barton_funk wrote:http://i1.ytimg.com/vi/nNTLnvmGzoA/hqdefault.jpg
maailmanlopun kultin johtaminen on psyykkisesti raskasta
tässäpä elokuva jota en kykene huutonauramatta ajattelemaan
juu ei
näin trailerin kun olin katsomassa Smaugia, ja koko seurue sai hysteerisen hepulikohtauksen sen pyöriessä
parempi kuin luulis. mut ehkä lähinnä kiinnostava.. jollain uskontotieteellisellä tavalla. mut toisaalta, jos sen ottaa pöhkönä fantasialeffana, se on aivam viihdyttävä
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Häxan - ihan mukava kokemus tollee säestyksellä.
joo tää oli kyl kiva kokemus ilman säestystä en ole nähnytkään.
Summer Wars toistamiseen. On loistava elokuva.
no on!
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Her
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
puolet pois editoimalla tää ois kyl hyvä komedia. nyt ihan pl.
ihan pl, parasta tässä olivat näyttelijät
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Kaikki oli hyviä, paitsi Toxie kakkonen.
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Her
![]()
Jep, olipa vallaton pettymys.
Noah
* Tässäpä tympeä teos. Pääosassa Pentti Linkola meets Jim Jones hörhö. Muutuin mahoksi tämän katsottuani.
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
E wrote:Her
![]()
Jep, olipa vallaton pettymys.
Mitäs. Huippuleffahan toi. 4/5.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
^ Oli ihan kiinnostava teema leffalla, mutta toteutus suakelin laimeaa ja pseudo-syvällistä PASKAA. Tämäkään ei olisi minua erityisemmin haitannut, jos se Scarlett Johanssonin näyttelemä OS olisi ollut symppiksempi, kiinnostavampi ja "realistisempi", mutta olikin vaivaannuttava teinipissishipsteri. Muutkin hahmot oli semmosia tylsiä sekopäitä ja se lopetus:
Edes Joaquin Phoenixin jees näyttelijäsuoritus ei pelastanut paljoa. (tämä ei ole kuvateksti)
Näin rankassa heittaamisessa toki vaikuttaa mun tapauksessa se, että olkoon joku leffa miten hyvin rakennettu tahansa, en pysty siitä yleensä diggaamaan, jos siinä on pääosissa paljon mielestäni ärsyttäviä/rasittavia/epävarmojateinejä/idioottimaisia/yms hahmoja ja asioita, varsinkaan jos "sieltä" alta ei löydy mitään pointtia. Her'ssä myös se koko vuoden 2025 maailmanmeno pänni. /syvä anal yysi
Last edited by E (29.04.2014 16:09)
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Mukavan sekopäinen, silti yllättävän koossapysyvä.
vähän outo mut oikeastaan aika hyvä
en muistanu et tuo loppu on noin pöljä
http://i.imgur.com/K5FjbLu.jpg
vähän outo mut oikeastaan aika hyvä
****½
Tykkäsin. Mario Bava/Komisario Palmu -viboja
Ihan helvetin huono, mut hieno juliste niin piti postata tänne
Perskooppi pystyyn!
"Ei hätää, kunnanjohtajaa on informoitu"
Gravity
Ghost Busters 2
Mahtavia hetkiä ja tyhjäkäyntiä.
ydinaukio wrote:Perskooppi pystyyn!
piereminen sukellusveneessä on hassua
Katoin tossa vapun kunniaksi kolme kannibaali-kinoa eli "cannibal-collection"-boxin. Il paese del sesso selvaggi, täähän oli romanssi Yllättävän humaani teos Umberto Lenzi elokuvaksi. Ultimo mondo cannibale taasen huomattavan matalamielinen, mutta Amazonia mitä ihmettä, eihän tässä syöty ihmislihaa
Kaikki elokuvat kuulemma perustuivat tositapahtumiin.
Last edited by Joe Caligula (02.05.2014 11:07)
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
Kun katottiin tää lukion ranskan tunnilla, opettaja tarjosi viiniä kyytipojaksi
Katoin tossa vapun kunniaksi kolme kannibaali-kinoa eli "cannibal-collection"-boxin. Il paese del sesso selvaggi, täähän oli romanssi
Yllättävän humaani teos Umberto Lenzi elokuvaksi. Ultimo mondo cannibale taasen huomattavan matalamielinen, mutta Amazonia mitä ihmettä, eihän tässä syöty ihmislihaa
Kaikki elokuvat kuulemma perustuivat tositapahtumiin.
Ostin muuten sattumalta tän samaisen boksin tossa viime viikonloppuna kirppikseltä