You are not logged in.
vois ehk kattoo yön matsin, tunteet kuumenee aika todennäkösesti
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
manletithän on vahvoja, boston domaa ja montreal iskee vastahyökkäyksistä. subbanille buuataan joka kosketuksella, vastaa maalilla ja fyysisellä ylivoimallaan. price ollut kuuma tähän asti
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
jännä matsi, nyt lähdetään jatkoajalle. tietää kyllä helvetin hyvää sarjaa ajatellen, tunnelma pysyy korkeella. bostonilla isosti parannettavaa viimeistelyssä, taululla olis raiskauslukemat jos monista tyhjistä maaleista ois isketty sisään. toki price on ollut jumalaisissa liekeissä, mutta kyllä tämmösen myllytyksen jälkeen oli syytäkin tulla toi tasotusmaali just ennen loppua. rask taas on ollut ihan jäässä, tarvis saada vähän enemmän vetoja jotta pysyis vetreänä. siinä mielessä montrealin taktiikka tuntuu toimivan
jännää muuten miten liigan heittopussi ja montrealin omien kannattajien inhokki bourque on ollut joukkueen kantavia voimia pleijareissa, nytkin käytännössä borkin ja ellerin ketju on todellinen ykkönen. bostonintappaja vanek on ollut sen sijaan näkymätön, ei yhtään vetoa kohti maalia.
Last edited by ray charlz (02.05.2014 05:24)
hikistä katsottavaa, niin onnekas on ollut montreal jatkoajalla. siis älyttömiä torjuntoja, maalialueen läpi liukunut kiekko ja marchand blokkas skriinatessaan ite oman pelaajan kudin. hienoimpii matseja mitä olen nähnyt. jos rask ois huippuvireessä niin peli olisi taputeltu, niin jäätävä ero kiekollisessa pelissä ja fyysisyydessä bostonin eduksi. vaikka montreal tän voittais niin ulviksella ja kumppaneilla ei ole hengähtämistä, tuskin näin onnekasta peliä sattuu habsille montaa kertaa sarjan aikana.
Ihan mahtava sarja tulossa tosta, en lähe ees veikkaileen voittajaa.
Tuo aiempi kolmen game sevenin yö tuli valvottua niin että näki Rangers-Flyers-ottelun lopun ja siitä eteenpäin sitten muut, sopivasti meni hieman limittäin matsit. Loppuun asti huippuviihdyttävää seurattavaa oli Colorado-Minnesota. Aika huono päätös Coloradon hienolle kaudelle, hävitä ottelu, jota johtaa lopussa 4-3 ja vastustaja joutuu ottamaan Bryzgalovin maaliin. Ilyalle ei tullut ottelussa kuin yksi laukaus torjuttavaksi. Vahva fiilis oli että Chicagolta tulee kyllä turpasauna, kumpi tahansa jatkoon meneekin, varsinkin kun Hawks ehti jo viikon levätäkin.
Veikataan että Rangers päihittää Pensit sarjassa, jota ei varmaan kauheesti tuu kateltua. Kalifornian taistossa se Kings varmaan sieltä väkisin kampeaa voittoon mut toivotaan toisin
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
On kyllä hieno sarja taas tulossa. Siinä Tuukka oli oikeassa, että päästi ainakin Bourque'n maalin liian helposti. Pricelle ei vastaavaa sattunut.
Ja kyllähän viidennen peräkkäisen voiton jälkeen mopo vähän karkaa. Tuntuu kuin...
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
On the day Jaroslav Halak was traded for the third time this season, Carey Price made 48 saves to beat the Bruins.
Jaro
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
toivottavasti jaro signaa islesiin, ekaa kertaa mahdollisuus olla selvä ykkösvahti ja pärjää paremmin kiekkosateessa kuin vahvan puolustuksen takana
charan sukelteluille
uskottavan näköistä lentoa kieltämättä. marchandille kans
tilastojen ystäville muuten semmoinen knoppi, että bostonilla ylivoimaisesti vähiten ylivoima-aikaa koko liigasta, vaikka voitti runkosarjan.
Last edited by ray charlz (03.05.2014 18:41)
Bostonille jo noin muutenkin mut sit vielä tää pelleily kaikenlisäks
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Mitäpä voi odottaa joukkueelta, jonka legenda on Marty McSorley
kiva eka erä, huvittava toi lopun sählääminen subbanin ja charan välillä boston ois voinut kyllä iskeä 5-3 ylivoimallaan, mutta eipä taaskaan napissut yltiöpäisen myllyttämisen jälkeen. krejci kyllä tuntuu olevan vähän hukassa, ekassa ja täs pelissä mokailee maalipaikkoja yhtenään.
pahalta näytti mutta hyvin kävi
missäs ovy-heitterit plus-minustilastoineen crosbyn tapauksessa? täysin munatonta pelaamista, alle piste per peli ja -5 taulussa. viime matsis vaatimattomat -3. maalejakin pyöreät nolla, ei edes ylivoimalla toisin kuin maailman parhaalla maalintekijällä, jolla ei hfboardsin mukaan ole enää vaihtoarvoa
Selänne osaa tehdä Quickin taakse
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
7 s
Keklun syytä
Hemmetin Kings!
Oiskohan neljä tolppaa ollut Anaheimilla. Veivät peliä joten ei tässä nyt hirveästi vielä huolestuta. Tietty hallitun pelin häviäminen on aina perseestä ja Quickin hyvät otteet vähän pelottavat. Hillerkin teki muutaman loistotorjunnan, mut voiko siltä odottaa samanlaisita jatkossa? Teemulla on pleijarimoodi päällä, menee kovaa tilanteisiin ja taklas varmaan nyt enemmän kuin koko kauden aikana yhteensä.
Kyllä Boston vei eilistä ottelua. Subban-Vanek-Price-kolmikon flair-suoritukset antoivat mahdollisuuden voittoon, mutta kolmannen erän roiskiminen ja ylöspäin puskeminen vei ottelun Bostonille. Niin ja voittihan Boston melkein kaikki kaksinkamppailut.
Vaikea nähdä, miten Montreal tämän vie.
Last edited by Bedderi (04.05.2014 11:49)
turston wrote:
Vitun Jarmo Kekäläinen
keklun jatkuville onnistumisille yrityksissään tuhota forumistien lempijoukkueet gaborik kyllä sopii pirun hyvin kingsiin.
Vitun Jarmo Kekäläinen
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Blackhawks
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Anaheim vie peliä, Kings käy tekemässä maalit
Saku törmäili tokassa maalissa Ducksin pakin kanssa maalin takana.
Last edited by turston (06.05.2014 05:58)
Näyttää olevan ylivoimaisen vaikeaa pitää viivaa kiinni. Tai pelata poikittaissyöttöä mieluummin kuin vetää huonoista paikoista. Beleskeyn vois heittää pois ykkösestä ja tilalle vaikka Bonino tai Etem. Vanek kelpais
Last edited by turston (06.05.2014 06:54)
Kyl tää vituttaa. Ekassa matsissa Allenilta huono purku loppuhetkillä, Kings tasoihin ja jatkoajalla ohi ja tänäänkin peli Anaheimin hallussa, vaikka ei nyt ihan niin selvästi kuin viimeks. No Minnesota ja Chicago nousivat näistä tilanteista, mutta niillä oli kotimatsit edessä. Mieluummin sit poikki vaikka viidennessä matsissa, että Teme pääsee lopettamaan kotiyleisön edessä.
On se vaan kumma miten nämä pleijarit aina kääntyy ihan päin persettä.
Nättejä maaleja viime yönä... Connari-Subban läpiajossa, Bergeronin haamuohjaus, Granlundin vekkuli rystyneppaus ja Haulan syöksy raipelättyyn.
Vanekin valerikamenskimainen lämäripassi oli silti kovin.
Ja kun Valerista tuli puhe niin pistetään suosikkiklippi siltä:
Älä päästä painiks sitä
Mites toi Habs-Bruins muuten viime yönä? Montrealin maalit tuli ainakin pahoista Bostonin virheistä.
rask unohti napauttaa mailalla jäähän, kun subbanin jäähy päättyi ja mies pääsi yllättämään puun takaa. aika huvittava tilanne, vaikka kyllähän koko joukkue tuossa vaiheessa näytti olevan ihan unessa. bostonilla tuntuu noi ekat erät menevän aina vihkoon, ja vaikka nousunpoikanen lähti taas tokassa ja kolmannessa syntymään, niin tyhjä maali kuittasi nämätkin toiveet. bostonin pitäs ottaa kerrankin eka johtoasema ottelussa, jos aikoo päästä montrealista yli.