You are not logged in.
Ainoat oikeat
Streets
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Finding Vivian Maier
:peuk:
Last edited by leposi (03.05.2014 01:06)
Venus in Fur
Miltei esikuvansa veroinen
Back to the USSR: Takaisin Ryssiin
kova
päänräjäyttäviä tanssikohtauksia, tuskallista farssidraamaa
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Your eyes / like crashing jets
Last edited by ydinaukio (05.05.2014 02:24)
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
The Monuments Men
kuvaus, lavastus & äänisuunnittelu 5/5
käsikirjoitus 2/5
Last edited by Kuvainraastaja (06.05.2014 19:21)
Tiedon tasta jo aiemmin eraan tunnetun taikurin vaimon kautta, mutta nyt tiedan paljon enemman.
Naytta sikta etta arabut tuesivat mita ouhuivat kun ne lupas ottaa maailman yli muuttamalla joka paikkaan ja lisaantynalla ottavat yli.
anchorman 2. 5/5. drakekin esiintyy
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
^se lopputaistelu oli kyl kaikkea muuta kuin 5/5.
leffan eka puolikas toki n. 6/5.
Last edited by ydinaukio (06.05.2014 23:45)
^se lopputaistelu oli kyl kaikkea muuta kuin 5/5.
leffan eka puolikas toki n. 6/5.
alku oli kyllä tykitystä, lopputaistelussa parasta vaan cameot mut muuten toi vähän saatto laantuu. 5/5 silti keskiarvoks.
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Toimii
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Kolme Godardia: Made In USA kultaiselta 1960-luvulta ja kasarilta Prenom Carmen ja Détective. Jos tekijän leffat kiinnostaa niin kannattaa katsoa noi kasarileffat. Samanlaista, osittain raivostuttavaa, älykköironia-dialogia ja kerrontajippoja löytyy. Siitä plussaa että naiskauneudelle auterilla on silmää. Erityisesti Anna Karina
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Hyvä filmi, vaikka loppupuolella mentiin ehkä vähän liikaan toimintarytinän puolelle. Ei kuitenkaan yhtä pahasti kuin saman ohjaajan seuraavassa filmissä Elysiumissa, joka lopulta hukkui geneeriseen toimintarytinään.
Katsoin sitten vielä Youtubesta tämän lyhytelokuvan, johon District 9 aika pitkälle perustuu:
Young Adult
* Täähän oli hyvä.
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
ihan ok
Last edited by barton_funk (09.05.2014 18:04)
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Luin aikoja sitten ylistävän arvostelun tästä filmistä. Arvostelu loppui sanoihin "Tällaista elokuvaa ei ole toista". Sen jälkeen halusin todella kovasti nähdä sen. Nyt lopulta näin sen. En oikein tiedä, mitä ajattelisin siitä. Kiinnostava, halvan näköinen, erittäin 80-lukulainen. Se ei tehnyt ihan sellaista vaikutusta kuin olin toivonut.
Nyt yli 30 vuotta myöhemmin samat tekijät ovat kuulemma tekemässä jatko-osaa Liquid Skylle.
Last edited by EndloseAngst (09.05.2014 18:03)
Just just. Tuskin tulee olemaan hyvä se jatko-osa.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu