You are not logged in.
price loukkaantunut ainakin tän sarjan loppuun saakka. palannee finaaleissa tolppien väliin
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Se oli siinä.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Kreider pääsee kuin koira veräjästä, vaikka ei tehnyt mitään törmäyksen estämiseksi. ":peuk:"
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Toivottavasti joku vetää vitun lujaa polvella Lundqvistia maskiin.
harmi ettei montrealilla ole marchandin kaltaista tekijämiestä joka hoitaisi ilomielin likaisen työn.
tokarski voi yllättäkin, hyvä valinta budaj'n sijaan. näkeehän noita pleijarien tuhkimotarinaveskareita melkein joka vuosi, tuskin tämä tähän kaatuu. muistetaan kumminkin, että rangers on paska joukkue eikä yks peli vielä mitään sano. saattaa jopa olla, että joukkue pyrkii pelaamaan paremmin kun ei voi nojautua pricen torjuntoihin. yks juttu tosin tuli mieleen tästä bruinsin ongelmasta pricen kanssa, eli kun veska on osoittanut olevansa kuuma, hyökkääjät alkavat hakea kulmia yhä enemmän, koska torjuja ottaa helpot pois. näin tulee niitä tolppalaukauksia, joita nähtiin bruins-matseissa aivan vitusti. nyt taas ei tämmöistä haamua vastustajalla ole, joten saatetaan hakea yksinkertaisempiakin tilanteita.
Last edited by ray charlz (20.05.2014 01:08)
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
nää otsikot muuten pärisee tuntuvasti
Otsikoille
Hitto saatana tulee kova sarja tästäkin, sympatiat toki Habsin puolella varauksetta.
Blues lähtee Elliott-Allen-tandemilla etenemään (3,3 milj). Ihan hyvä lopulta niin, vaikka Miller-diili näyttää nyt tietysti karmealta. Mut eipä kyllä kummoiseksi upgreidaukseksi tuossa ajassa kostautunut. Nyt sitten sitä sentteriä/playmakeriä, capissa hyvin tilaa. Mokke- (Hirsch) ja yv-koutsit lähti kans vaihtoon. Kirk Muller liittyy tiimiin.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
hyvä diili toi elliottin, halpa caphitti muutamaksi vuodeksi. mikäli allen täyttää vähänkään potentiaaliaan niin hyvä kaksikko, koska elliott on parhaimmillaan jakaessaan pestin jonkun toisen kanssa. sama pätee myös toiseen suuntaan, eli antaa allenille vähän liikkumavaraa kun toinen veska ei ole mikään täyspaska. elliottilla on kyllä kovat statsit blues-ajoiltaan nyt kun tuli katsottua. miller oli vähän floppi joo, mut pitihän se kortti katsoa ja oltiin täälläkin siitä innoissaan. tämmösiä kämmejä käy, periaatteessa ihan kiva että lähtee pois nyt kesällä eikä ollut mikään megadiili.
Vaihda St. Louis Callahaniin, putoa ensimmäisellä pudotuspelikierroksella
Osaako joku kertoa kuinka merkittävää työtä toi Callahan tekee kentällä, kun palkkapyyntö on 6-6,5 milliä. Pisteiden valossa ei avaudu. Cap-kikkailujen kuollessa ennustettiin, että mareksvatosit jäävät palkkakuoppaan, kun huippujen caphitit kasvaa toista miljoonaa. Sen sijaan kakkos- tai jopa kakkos-kolmos-rajatapauksilla näyttäis olevan lihavat vuodet edessä. Onko vapaiden agenttimarkkinoiden ainoita voittajia jengit, jotka poimii hullujen päivien ulkopuolelle jääneitä pelaajia?
Kaikissa muissa diileissä on väistämättä ankkuripainon tendenssi.
Last edited by Aina hymyile, älä lymyile (20.05.2014 16:12)
Harvoinpa nähty tollasta Chicagon kotipelissä ku tokan erän lopusta 2-0 -> 2-6
Last edited by risto_m (22.05.2014 09:26)
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Maalivahtien palkkakatto on lopullisesti sortunut, Halakille maksetaan 18 milliä seuraavan neljän vuoden ajan Islandersin toimesta. Ei ihan täsmää loppukauden tapahtumien kanssa. Tilastojen valossa toki perusvarma, eikä tuo Bluesissakaan mikään floppi ollut, joskaan ei riittävä palanen mestaruustaisteluun. Paras Isles-kassari sitten..?
Islanders on kärsinyt umpisurkeista maalivahdeista, joten perusvarma mokke saattaa kantaa yllättävän pitkälle.
Beggars can't be...
Isles-fanien mielestä upea juttu. Helvetin hieno homma.
islandersilta ja halakilta hyvä diili
snow on haukuttu gm, ja tekeekin typeriä kauppoja. on onnistunut silti sopimusneuvottelupöydässä muutamia kertoja.
no nyt oli snadisti tuuria mukana rangersin tasoituksessa. josko montreal silti voittais. taidan itse mennä levolle saatana.
Galchenyuk
Hieno peli Tokarskilta.
Lähtötilanteeseen nähden ihan osuva vertaus Markkaseen: http://www.nhl.com/ice/news.htm?id=720061
turston wrote:
Tästä kaudesta, olympialaisten mukaanluettuna, on jäänyt vähän sellainen fiilis, että menestyminen kiekossa on osittain sattumasta kiinni. Olympialaiset puhkaisi ilmat Detroitin pallosta ja varmisti Islandersin paikan tankkaajana.
Juuri tästä oli kauden aikana puhetta esim tuolla Puck Daddyssäkin, en kyllä nyt löydä sitä juttua mutta... ainakin NHL:n sisällä, varsinkin jos jaetaan vielä vaikka neljä huonointa ja neljä kovinta jengiä omiin lokeroihinsa, niin joukkueiden tasoerot tuntuu oikeastaan aika olemattomilta. Lisäksi kaikki pelaavat käytännössä samalla taktiikalla, eri painotuksilla. Maalit syntyvät ja ottelut ratkeavat paljon useammin ruuhkista kimpoileviin ja pomppiviin kiekkoihin kuin mihinkään yksittäisiin kliinisiin suorituksiin. Kumpi saa luotua enemmän painetta vastustajan maalin eteen on lähempänä voittoa. Jos vaikka vertaa johonkin NBA:han ja korikseen, niin kyllä sattuman osuus on hokissa tosi iso.
Toinen mitä tullut mieleen tänä vuonna taas, että väkivaltaisin joukkue on usein vahvimmilla. Vastustajan tärkeimmän pelaajan telominen sairastuvalle on yksinkertaisesti liian helppoa tässä lajissa. Siitä on käytännössä ihan aina hyötyä pudotuspelisarjassa, se vaan pitää kehdata ja onnistua tehdä. St. Louisin, Coloradon, ja nyt ehkä Montrealin osakkeet tipahtivat tällaisen seurauksena. Ensi vuonna ei armoa, väkivaltaurheiluahan tämä on prkl
olen hienoisessa humalassa, mutta verratkaa. chicago ja boston vs florida ja buffalo. onko tuurista kiinni?
olen hienoisessa humalassa, mutta verratkaa. chicago ja boston vs florida ja buffalo. onko tuurista kiinni?
Ei tietenkään. Humalassa itsekin kirjoittelin
Olen edelleen sitä mieltä, että Buffalo on pilkkonut jo liiankin huonon itsestään. Vaikea kuvitella näiden nousevan muutaman täsmädraftin kautta, kun avainpelaajiin lukeutuu palkkadumppaus Chris Stewart. Toivottavasti häviävät draftiloton myös seuraavana vuonna.
Last edited by Aina hymyile, älä lymyile (24.05.2014 12:15)
ray charlz wrote:olen hienoisessa humalassa, mutta verratkaa. chicago ja boston vs florida ja buffalo. onko tuurista kiinni?
Ei tietenkään. Humalassa itsekin kirjoittelin
joo siis vähän hämäriksi meni noi rivit yöllä, mut nyt sain kunnolla luettua mitä siinä lukee. asiatekstiähän se!
Saataisiinpa tämä nyt vielä seitsemänteen peliin asti. Taitaa vaan Lunkalle tulla rebound-peli tuollaisen esityksen jälkeen. Tuskin pelaa kahta huonoa putkeen.
turston wrote:
Kingsillä sit kolmas putkeen game seveniin. 26 on pleijaripelien ennätys yhdeltä keväältä joukkueelta (Calgary 2004) ja cupin on onnistunut voittamaan Carolina 25 pelillä. Jääkiekko on kyllä ihan perseestä ja keklu mulkku ja mustankipeä Teemulle.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Kane
turston wrote:
pitänee kattoa vika matsi lännestä, tulee olemaan kovatasoista hulinaa
nahilalle rahakas finaali tiedossa
Varikset komentavat
hassua miten jotkut runkkarissa marginaaliin jäävät pelaajat nostavat päätään aina pleijareissa, justin williams nyt tästä ajankohtaisimpana on kyllä pistänyt hulinaksi taas kun pelit ovat kovimmillaan.
Toivottavasti nyt Conn Smythe ei karkaa Kopitarilta kun Justin vetää finaaleissa kiimassa. Tietty Williams nyt on parempi vaihtoehto kuin Keklu Gaborik tai joku Dustin Brown.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
hassua miten jotkut runkkarissa marginaaliin jäävät pelaajat nostavat päätään aina pleijareissa, justin williams nyt tästä ajankohtaisimpana on kyllä pistänyt hulinaksi taas kun pelit ovat kovimmillaan.
ja williamsille siitä conn smythe kainaloon. nääkin karkelot tosiaan päätty tossa vähemmän yllättävään lopputulokseen, jos kukaan potkishuumaltaan huomas.