You are not logged in.
Tyrannosaur
Todella hyvä.
Vihdoin ja viimein tämä.
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Toi on törkeen kova oon hukannu vhs:ni
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Edelleen yksi kaikkien aikojen omista suosikeista, oli kiva tsekata pitkästä aikaa
Your eyes / like crashing jets
pl
Umberto D.
5/5
itken.
-
Hämmentävä keissi, mitä vittua. Hyvin kasattu, visuaalisesti miellyttävä dokkari.
Yhtä lailla, mut muilta osin lähinnä vaan miellyttävämpi kattoa kuin lukea wikipedia-artikkeli.
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
Ihan hyvin pärisi
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
juuh olihan se hyvä. keskivaiheilla tosin meinasin nukahtaa.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
pl
Last edited by jookcha (14.05.2014 12:35)
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
munan kova leffa.
Last edited by ydinaukio (15.05.2014 02:34)
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/e … poster.jpg
munan kova leffa.
KYLLÄ :rockhands:
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Kattelin iltavuorojen päälle kaikki Pirates of Caribbeanit uudestaan. Eka ja toka ihan pl, sitten lähtee alamäki.
Mammoth
Ei nyt Moodyssonin paras, mutta jotain tässä oli mikä kolahti tosi kovaa. En tiedä ees liittyykö se mitenkään itse elokuvaan kauheesti. Tuli vaan tossa leffan lopussa sellanen fiilis, että olispa magee ollu jonku tyypin isä. Ei siis sillai, että oikeasti haluaisin jälkikasvua, mutta ensimmäistä kertaa elämässäni tuli vähän vahvempi "sellainen" fiilis. Syytän ympärillä syntyviä vauvoja. Ja nimimerkki lintumiehen mukavaa poikaa, jonka kanssa juteltiin jalkapallosta. Ja ehkä se on tämä pysähtynyt elämä ja kun mikään ei oikein tunnu miltään jne jne. Äh. Hieno elokuva! Hyvä Lukas Moodysson, sä osaat viihdyttää mua.
viihdyin
Ihan jees. pidin.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Mangojauhe goddamn.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten
totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava
Nälkä.
^katsoin samaa ava-kanavalta
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Last edited by interuptor bastardo (22.05.2014 11:28)
^ Kandee kyllä tsekata samaan höyryyn myös toi Mannen på taket..
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
juuh tätä olin tulossa, ei voi kyllä suositella liikaa
ei oo tota lauantaina samassa syssyssä enää, perjantaina kyllä vielä.