You are not logged in.
Mul on kans futishöntyilyjä, mut kyl mäki viel pelaavaan rosteriin joku kerta itseni ängen.
The only one who could ever reach me was the son of a pizza man
Kovia korinalusmyllyjä eilen!
Oliko nyt siis sellaista värinää, että ens viikolla ois seuraavat pelit? Itelle ei käy tiistai, mutta arki-illat ja -alkuillat on muuten aika jees. Pitäisi kai katsoa myös joku toinen courtti ton aika vilkkaasti käytetyn stadikan kentän sijasta... Kalasatama ja Ruoholahti olivat ainakin esillä. Meilahti on siis kai remontissa vielä?
Vuoden nuori muotoilija.
Meikku on rempassa ainakin juhannukseen asti. Sitä ennen voidaan mun puolesta pelata vaik tuol Kalasatamassa.
Mullekaan ei sovi tiistai eikä perjantai. Koitettaisko jo maanantaita?
Älä päästä painiks sitä
Huomenna mitään pelejä?
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Ehtiiks alottaa jo klo 16? Let's Kalasatama
Älä päästä painiks sitä
Vois onnistuu.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
En kyl tiiä mikä mun pelikunto on ku on melkei kylkiluita poikki tai jotai sinne päin. Voisin kyl heitellä vähän.
Emmä kalasatamaan asti jaksa tulla vaan heitteleen vähän. Tääl ois taloyhtiön talkootkin illalla.
Älä päästä painiks sitä
Nonii jäbät hei, tänään näyttäis ennusteen mukaan olevan viikon ainoo päivä ku lämpötilat on plussan puolella. Jos ei pelii tuu nyt ni sit sitä ei tuu ennen viikonloppuu
Älä päästä painiks sitä
Neljäksi en ehdi, mutta viideks voisin tulla Kalasatamaan.
Vuoden nuori muotoilija.
Pitäis kai pakata kamoja matkaa varten tänään.
Lauantaina käytiin Kalasatamassa pyöräilemässä, oli kunnon gangstamenot, poppi soi, auton takaluukut auki ja misuja.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Nyt kävi näin, mutta näillä tyyleillä ens kerralla:
Vuoden nuori muotoilija.
Lähtiskös esim. viikonloppuna geimit?
Vuoden nuori muotoilija.
Lähtiskös esim. viikonloppuna geimit?
Vois olla. Mites muuten, tohtiiko sisäpelikengillä lähteä asfaltille? Ois tollaset yhdet aika kuluneet. En viittis noita mun juoksukenkiä enää käyttää kun ne nirhautuu paskaks ja en ole keksinyt vielä hyviä kenkiä katukorikseen.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
En keksi miksei sisäpelikengät kävisi, jos et tosiaan aio niillä enää sisäpelata.
Viikonloppuna voisi olla jalka jo pelikunnossa, day-to-day.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Lauantai on ehdoton no-no koska meil on silloin sarjapeli.
Itseasiasa en kyllä tuu sunnuntainakaaan koska nilkka kestää ehkä just ja just ton lauantaisen matsin
Mites torstai
en ole kolmekybänen emoboy
Sunnuntaina kerkeen joskus siinä iltapäivän aikaan (klo 15?) pelailla. Torstai ei oikeen onnaa
Älä päästä painiks sitä
Sunnuntai kävis!
Vuoden nuori muotoilija.
Oisin itse enemmän lauantain kannalla. Su käy ehkä myös-
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Su klo 15 @ Kalasatama? En saa palloo tuotua mukana
Älä päästä painiks sitä
Osaan sanoa huomenna illalla tuunko.
Käviskö vähän aiemmin, vaikka kahdelta? Pitäis olla jo neljän maissa muualla....
Vuoden nuori muotoilija.
Ei tää polvi oikein vielä ole pelikunnossa.
Oon pelikondikses
Mites on pusit? Kolme ois ny kai mukana?
Vuoden nuori muotoilija.
Oon pelikondikses
En muuten ookkaan
Last edited by Folkhälsan (08.06.2014 12:20)
Vuoden nuori muotoilija.
Voisin tulla
en ole kolmekybänen emoboy