You are not logged in.
I Walk the Line - the Man Without a Name
The Shangri-Las - Past, Present, and Future
bzort glorf bööth
sun city girls - piano bar
VITTUAKOS POSTAATTE NIITÄ KUVIA VITUN HOMOT!!
mikäs niissä mättää???
no mua vituttaa tommonen touhu
unohin kans mainita mitä kuuntelen.. idlewild - stay the same (yhdentekevää paskaahan tää loppupelissä on)
[quote:c98836f42b="shanks"]no mua vituttaa tommonen touhu
unohin kans mainita mitä kuuntelen.. idlewild - stay the same (yhdentekevää paskaahan tää loppupelissä on)[/quote:c98836f42b]
*hih* -spåm
nordik tree: ornunga
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Winter - Eternal Frost II
Sent from my iPhone 16
Miten olinkin unohtanut kuinka uskomaton biisi Drowned World/Substitute For Love onkaan? HUH!
Mangojauhe goddamn.
Kuvissa ärsyttää vain se, että kun painaa sitä punaista tähteä niin sitten joutuu skrollaamaan kauheesti alaspäin jos sivulla on paljon kuvia. Ilmeisesti se toiminto ei tajua kuvien kokoa vaan pelkästään sen urlin eli se ei muka vie tilaa kuin sen yhden rivin.
badgerlore - furbearer
Mulla soi maailman paras biisi: Smashing Pumpkins - Today
Manifesto Jukebox - Paralyzed
Crispin Hellion Glover - The Big Problem ≠ the Solution. The Solution = Let it Be.
Sent from my iPhone 16
Kate Bush - There Goes A Tenner
Onko noi ostamisen arvosia? oon joskus ajatellu hankkia.
Minusta on kyllä. Pitäis itekkin hankkia cd-versiot kolmesta ekasta (=bändin parhaat), koska niissä on sinkkujen pers-puolia etc bonuksina. Oiskohan se vaikka tän vapaapäivän projekti...?
Mulla on tällä hetkellä vaan A Tonic For The Troops-vinyyli, jossa on toki koko bändin nimmarit..
[quote:e2654dfd47="Ulvis"]Onko noi ostamisen arvosia? oon joskus ajatellu hankkia.
Pitäis itekkin hankkia cd-versiot kolmesta ekasta (=bändin parhaat), koska niissä on sinkkujen pers-puolia etc bonuksina. Oiskohan se vaikka tän vapaapäivän projekti...?
[/quote:e2654dfd47]
Tästä lisää ostoxxxia-topicissa...
tim buckley - buzzin' fly
tim buckley - buzzin' fly
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Rapeman - Hated Chinee
Nick Cave & The Bad Seeds - Red Right Hand
Nick Cave & The Bad Seeds - Weeping Song