You are not logged in.
Hartilla nämä.
voeeee
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Tim Cahill
Oi oioioiioioiii
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Darralle
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Ei tämä näiden kisojen Hollanti taida ihan finaaliin asti mennä, mutta matsit on kyllä hyvää hulinaa
Oli pakko lyödä kymppi Italian mestaruuden puolesta, kun kerroin oli 19. Aiemmin lyöty sama veto Ranskalle ja reilusti pienemmällä kertoimella Saksalle. Eurooppa jyrätköön, kunhan Espanja ei tuolta nouse. Kohta liputan siis Chilen puolesta.
chile
ydinaukio wrote:chile
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Urho Ghettonen wrote:ydinaukio wrote:chile
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Xabi ja Casillas
Hieno puoliaika Chileltä, toivottavasti jaksavat vielä toisen puoliskon.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Lempinimi SUPERTERMINAATTORI
Lempinimi SUPERTERMINAATTORI
![]()
![]()
![]()
![]()
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Viihdyttävimmät höntsät vuosikausiin. Chilelle kiimainen
Tekeekö Uruguay tänään Espanjat? Vaisua oli eka kierros.
Kännissä minä hakeudun aina sinne missä on kuhisevaa, kihisevää väenpaljoutta, hellyttävän kömpelöä baariromantiikkaa, kapakan käryä, suupalttien miesten mörinää ja maalattusuisten, vilkkusilmäisten naisihmisten korkeana pulppuilevaa naurua.
Täältä löytyy muuten taulukot, kaavio ja tulevat pelit kaikki kätevästi yhdeltä sivulta: http://www.theguardian.com/football/ng- … s-schedule
Tämäkin on hyvä jos haluaa suunnitella elämää: http://brazilfourteen.com
en ole kolmekybänen emoboy
mitä whitun suunnittelemista siinä on kun kattoo kuitenkin kaikki
Sama
Acedia
sv
mitä whitun suunnittelemista siinä on kun kattoo kuitenkin kaikki
Sama
Tätä kutsutaan no life -elämäksi. Itsekin olen kärsinyt siitä ajoittain näiden kisojen aikana, kun olen miettinyt tarviiko sitä nyt mitään jalkapalloon liittymätöntä välttämättä tehdä.
BONYA KOKO RAHALLA MAAILMAN PARAS! (Paitti silloin kun on mun fantasyssä. Nyt ei oo, joten PAUPAUPAU. moicca moi)
Kolumbia on fantastisen nopea joukkue, tekninen joukkue, hyvä joukkue.
Kuhaa rannasta
Älä päästä painiks sitä
Los Charrúas
Rehdeillä Lädeillä kyl viel se yks hyvä sauma napata 3p. Saa nähdä miten sitten Italia lähtee asennoitumaan Uruguayta vastaan kun luultavasti hoitavat Costa Rican myös.
Paska diili, anglofiili
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.