You are not logged in.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
^ wow, kerropa lisää tosta
no siis ihan perus new age ambientia.
ja ihan vaan lukuhommien taustalla soi.
nyt:
knxwledge - kauliflower
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
bzort glorf bööth
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Kun täällä keskusteltiin Hesarissa olleesta 60-luvun unohtuneet albumit -listasta, niin totesin, että Buffalo Springfieldin debyytti oli aivan liian tunnettu sellaiselle listalle. Se lista sai kuitenkin aikaan sen, että päätin kuunnella sen levyn pitkästä aikaa. Hyvä levyhän tämä on, mutta ei se silti edelleenkään taida nousta suosikkieni joukkoon. Ollaan todella vahvasti 60-luvulla niin hyvässä kuin pahassakin. Neil Young on äänessä yllättävän vähän. Richie Furayn ääni miellyttää minua. Levyn laulajista hän kuulostaa kaikken 60-lukulaisimmalta. Hän kai oli myöhemmin (minulle täysin tuntemattomaksi jääneessä ilmeisesti Amerikassa hyvin suositussa) countryrock-bändi Pocossa. Ehkä sitäkin pitäisi joskus kuunnella.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
oma kuva? jos niin
on kyllä paikka paikoin (where are we now, if you can see me ainakin) uskomattoman kova levy.
täällä soi yhden psykebändin demo, ehkä ilmestyy kasettina syssymmällä tai kattellaan, kivaa jamitusta kyllä
oma kuva?
Kyllä vain. Otettu runsas vuosi sitten, levyn ilmestymispäivänä.
^hienoa!
laitoin soimaan ODB:tä, vittu kun pärisee, herranjestas mitä kamaa
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Neotropic esiintyy H2Ö:ssä samana päivänä Hawkwindin kanssa, joten päätin kuunnella. Ennestään minulle tuntematon. Kuulostaa hyvältä.
Vuoden nuori muotoilija.
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso