You are not logged in.
Harmi et AAVIKKOKETUT tippu. Ranska-Algeria ois ollu jytä matsi ja puol patonkilaa maan tasalla riippumatta lopputuloksesta
Älä päästä painiks sitä
Olin Pariisissa ja kun Tunisia pelasi mm-ottelua vuonna 2002. Torit oli täynnä punaisia lippuja ja hulina päällä.
Di Marialta jatkuvasti huonoja syöttöjä ja pallonmenetyksiä. Tosin Argentiinalta kaikki muutkin melkein yhtä kuutamolla.
E: maali ei muuta tätä tosiasiaa
Last edited by keijo (01.07.2014 21:28)
Voi SWEITSI
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Suurin osa mun fb-kamuista kannattaa mun mielestä kuvottavimpia joukkueita näissä kisoissa. Siellä on Hollantia, Espanjaa ja Argentiinaa. Tai siis se osa, joka ei muuten koskaan ikinä puhu tai spämmi mitään jalkapallosta, paitsi arvokisoissa.
Suurin osa mun fb-kamuista kannattaa mun mielestä kuvottavimpia joukkueita näissä kisoissa. Siellä on Hollantia, Espanjaa ja Argentiinaa. Tai siis se osa, joka ei muuten koskaan ikinä puhu tai spämmi mitään jalkapallosta, paitsi arvokisoissa.
Kaikilla tämä.
Benaglion saksarille
Di Maria
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
seuraavaksi belgia pudottaa sitten argentiinan.
seuraavaksi belgia pudottaa sitten argentiinan.
Tolla viimeistelyllä pudottavat kyllä itsensä.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Siellä on argoilla Sabellan takana joku komitea joka päättää pelityylin noin viikkoa ennen matsia ja valkun hommaksi jää näyttää hassulta. Organisoitu joukkuepeli on Bosnian jälkeen heikointa näissä kisoissa vrt. kentällä olevat yksilöt.
Belgia vetää Sweitsin tapaan tuon Messin paimennuksen kahdella-kolmella miehellä mutta kunto ja pää kestää vähän paremmin. Tänäänhän Schär oli ratkaisupaikassa jatkoajalla aivan liian kiltti taklauksessaan vaikka olisi ihan hyvin voinut ottaa sen taktisen punaisen.
Hollanti-Belgia kova peli tulemaan olee.
4-0-0
Taasko oli väärin voitettu?
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
nämä välieriin, kiitos
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Ai juma miten hienot ottelut luvassa viikonloppuna
Varikset komentavat
Neymar sit pois pelistä
Neymarin kisat ohi selkänikama murtui Kolumbia-pelissä
Last edited by turston (05.07.2014 09:45)
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Toivottavasti ei tule lisää loukkaantumisia.
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
miästen peli
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Fred ja Jo kärkeen juonimaan.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Mitä futiksen ns. pienten maan valmentajat tsemppaavat joukkueitaan pukukopissa ennen matseja näiden kisojen jälkeen? "-No niin pojat, pelataan costaricasta tai rutiköyhää!"
Mitä futiksen ns. pienten maan valmentajat tsemppaavat joukkueitaan pukukopissa ennen matseja näiden kisojen jälkeen? "-No niin pojat, pelataan costaricasta tai rutiköyhää!" http://www.sherv.net/cm/emoticons/hello … oticon.gif
Viimeinen niitti paskoille kisoille.
huh huh
4 - 0
8-)
en ole kolmekybänen emoboy
Ei muuten pääty finaali 1-0 eikä 0-0. Parhaat kisat ikinä.
en ole kolmekybänen emoboy
YLE-studion asiantuntijat puoliajalla
"ei yllättänyt.."
Varikset komentavat
isot kisat ollu, kunnon hurlumheitä
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Kaiken tän hulinan keskellä jäi silti mieleen, et Ozil ollut hämmentävän paska näissä kisoissa.
5/5 kisat menossa
![]()
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!