You are not logged in.
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Unohdin näköjään tänään pistää tänne kuuntelemani Bayreuth-radioinnin. Se oli Siegfried. Hyvä esitys. Nimiosan laulaneen Lance Ryanin ääni tosin väsähti jonkin verran loppua kohti. Niin kyllä käy monilla muillakin, koska Siegfried on luultavasti maailman pisin ja raskain oopperarooli. Ja tästä oopperasta siis siirryin krautrockiin.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Tämä kuva voi viitata useampaankin levyyn, mutta kyseessä on Faustin Faust So Far. Tosin minun kuuntelemani CD:n kannessa lukee bändin ja levyn nimi.
Your eyes / like crashing jets
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/e … ver%29.jpg
Tämä kuva voi viitata useampaankin levyyn, mutta kyseessä on Faustin Faust So Far. Tosin minun kuuntelemani CD:n kannessa lukee bändin ja levyn nimi.
Lukee ne tuossakin.
Last edited by kumpiseta (01.08.2014 01:36)
EndloseAngst wrote:http://upload.wikimedia.org/wikipedia/e … ver%29.jpg
![]()
Lukee ne tuossakin.
Nyt kokeilin vaalentaa tuota kuvaa ja kyllä se levyn nimi lopulta tulee sieltä esiin.
parin viikon tauon jälkeen
Vaikka ehkä tuntuukin oudolta, niin kuuntelen Jumalten tuhon väliajalla Beach Boysia. Pet Sounds on klassikoin levy ja Sunflower on paras. Mutta Smiley Smile on se levy, joka on henkilökohtaisesti tehnyt minuun suurimman vaikutuksen. Se ja Queenin Queen II saivat minut tajuamaan, mitä rock-musiikki todella voi olla.
avey tare - down there
mitä neroutta
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Your eyes / like crashing jets
liekö tän vuosikymmenen paras suomiräppilevy? aika lähellä ainakin, törkeen hyviä biittejä ja jodahan on suomen paras mc