You are not logged in.
täähän on parempi mitä muistin
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Yksi elämäni tärkeimmistä levyistä siitä asti, kun 15-vuotiaana löysin sen isäni levyhyllystä.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Mietin sitä mahdollisuutta, että menisin katsomaan Daniel Barenboimin johtamaa Parsifal-esitystä. Päätin sen takia kuunnella Barenboimin Parsifal-levytyksen, jonka olen kuullut vuosia sitten. Se kuulostaa paremmalta kuin muistin.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Tästä levystä minun Bowie-fanitukseni oikeastaan alkoi.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
löytyihän tämä hyllystä, valot tuli heti kirkkaammiksi ~
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
revolution 9
Yritän kuunnella vähemmän soittimessa pyöriviä levyjä läpi ja päästä joistain eroon, mut nää onki sit kaikki kumminki hyviä, tai niissä on selkeästi potentiaalia, en ole vaan saanu kiinni vielä.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
sama
Last edited by EndloseAngst (16.09.2014 22:55)
Jatketaan Numero Neljällä, niin tulee tänään kuunneltua Gainsbourgin neljä ensimmäistä levyä, jotka julkaistiin alun perin kymmenen tuuman vinyyleinä. Viidennellä levyllä siirryttiin kahteentoista tuumaan.
Last edited by EndloseAngst (16.09.2014 22:57)
Last edited by DEVILETERNAL (14.09.2014 22:48)
Last edited by EndloseAngst (16.09.2014 23:00)