You are not logged in.
Nymphomaniac vol 1 ja 2
Olipa pettymys. Eka oli ihan jees, toinen puuduttavaa.
Tämä oli minusta aivan loistava. Erityisesti pidin toisesta osasta.
no olihan se hieno
Ihan jees fillarileffa
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Transcendence
Hyvät näyttelijät ja aihe pilattu täysin. 1/5
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
The Internship
Ajattelin, että on kevyttä paskaa, mutta tämähän oli oikein kunnollista paskaa. :center:
Divergent
Plir plar.
:peuk:
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
[url
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/e … 9Cover.jpg
huh, vielä tylympi ku Pusher. Refnin Noé-vaikutteet tässä ehkä selkeämmin esillä ku OGF:ssä.
Eikös Yksin kaikkia vastaan tullut about samana vuonna?
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
interuptor bastardo wrote:[url
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/e … 9Cover.jpg
huh, vielä tylympi ku Pusher. Refnin Noé-vaikutteet tässä ehkä selkeämmin esillä ku OGF:ssä.
Eikös Yksin kaikkia vastaan tullut about samana vuonna?
vuotta aikaisemmin, joten voi toki olla että puhun paskaa
Anchorman: The Legend of Ron Burgundy
Ihan pl. Kerran aikaisemmin yritin tätä, mutta en jaksanut alkua pidemmälle. Nyt pirteempänä jaksoin loppuun. 3/5.
interuptor bastardo wrote:nerokkuutta
![]()
oli kyl vitun kova
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Urho Ghettonen wrote:interuptor bastardo wrote:nerokkuutta
![]()
oli kyl vitun kova
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Hoksasin aika alusa, että oon jo nähny tän, katoin silti ku ei jaksanu vaihtaa
Oli tässä hauskat hetkensä.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Nyt se on todistettu, on mahdollista tehdä tositapahtumiin perustuva paska sukellusvene-elokuva.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Penn
Night Moves kinostaa.
Multa löytyy dvd jos haluat lainata.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
vähän ku Eraserhead Evil Deadilla, Basket Casella ja tsekkiläisellä kansantarulla höystettynä
pl
sisäkuvien kuvaaminen oikeassa bussissa studion sijaan toimiva ratkaisu, realistinen ote
:peuk:
Wellesin Falstaff
Rover.
Ilmeisesti jossain päin kehuttu Mad Max -tyyppinen synkistelyelokuva.
Ei nyt ihan esikuvansa veroinen kuitenkaan. Tyylitaju on tekijöillä hallussa silti poikkeuksellisen hyvin. Sen huomaa jo noin minuutin katsomisen jälkeen. Niin hienosti leffa lähtee käyntiin. Juoni on loputa hieman yhdentekevä. Hahmotkin jäävät etäisiksi. Perusongelmia. Tavallista parempi pläjäys, jota voi helposti suositella genren ystäville.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Bristolin Watershedissa nähty:
Two Days, One Night
Hieno elokuva. Marion Cotillard on fantastinen tässä.
olipa paska. toivottavasti tuo jäbä ei näyttele enää koskaan missään.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
ihan jees
ihajjees mut ois saanu olla paljon härskimpi, oli turhan kiltti
helvetin hyvä. perinteisen uhkapelijuonen perimmäinen versio
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
^ Piru pakassa
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
aivan hyvä
oikein hyvä
ihan jees