You are not logged in.
Pää Kii -efekti on toteutunut. Sali täynnä porukkaa. Indie-popparit ovat kiinnostuneet, koska soitossa ja lyriikoissa on vähän erilainen, jännä tatsi.
Eilinen keikka Telakalla oli sen verran kova, että pitäähän näille oma topicci saada. Erityisesti diggailin menosta Ilmapallo-biisin aikana. Hyvää kamaa! Täältä voi kuunnella: https://soundcloud.com/gaea-records/set … -2/s-mEYKz
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
tossa keväällä näin näiltä kolme keikkaa suht lyhyen ajan sisään. aluksi olin aika innoissani mut eihän sitä kauheen pitkään kestäny. livenä ihan mainiota menoa mut sitä levyä en oikein jaksanut kuunnella.
eli aika +-0 meno :confused::peuk:
Last edited by jookcha (14.09.2014 14:45)
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Just nyt tuntuu siltä, että Ilmapallo saattaa tehdä jymynousun kuluneen sairaan kovan musiikkivuoden top-10-biisien listalle.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Jättänyt täysin kylmäksi.
bzort glorf bööth
Kyllä jengi voisi tästä innostua. Harvoin Suomessa kukaan osaa tällä tavalla yhdistää pehmeetä ja kovaa - tehdä jytää rennolla otteella.
ep on kyl todella kovaa kamaa
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Tää bändi kiteyttää aika hyvin koko Monsters of Pop -tapahtuman
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Hohhoijjaa-osastoa. Yhden tempun poni.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
jottei mene ihan negatiiviseksi niin sanonpa että ihan hyvä nimi ainakin tällä bändillä
On toi nimikin tosi huono.
Forkan mielipiteen ennustaminen ei ollut vaikeaa. Hyvä bändi!
en ole kolmekybänen emoboy
Jättänyt täysin kylmäksi.
Pari biisiä joo, mut voisin vielä testaa lisääkin
Jengi taas ihan vaikeena, kun joku on erehtynyt vähän käyttämään mielikuvitusta.
Nimen suhteen vai musan suhteen? Musa ei ainakaan oo mitenkään erityisen mielikuvituksellista.
Eikä tää mun mielestä mitenkään paska oo - oikeestaan sama ku hiiriksel, eli jättänyt kylmäx.
Hohhoijjaa-osastoa. Yhden tempun poni.
Minkä lisäksi tää tuntuu jotenkin kauheen laskelmoidun oloiselta. Autotallirokkia Stokkan mainoslehtisen läpi.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Laatu wrote:Jengi taas ihan vaikeena, kun joku on erehtynyt vähän käyttämään mielikuvitusta.
Nimen suhteen vai musan suhteen?
Meinasin kans kommentoida tätä nimiaspektia
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Eräs tän topikin nillittäjistä kehui tätä bändiä viimeksi tyyliin: "todella lupaava bändi"
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
Autotallirokkia Stokkan mainoslehtisen läpi.
mitähän tääkin nyt taas tarkoittaa
and when Finland play hockey
it strikes that continue my
beer machine and Ukko Metso
hassu nimi = mielikuvitusta
en tykänny ::center::lipeva::pint:
onks tää jotain we <3 helsinki kamaa. vakavia hipsterssiepäilyjä
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Eiks nää stupido-kansan suosikkibändien tobat vois sulkea, kun stupidokin meni nurin?
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Seuraavaksi ennustan keskustelua kevyempään siirtämisestä. Tai ehkä joku natsimode siirtää kysymättä, kun paljastuu, että tää on myynyt hyvin tjsp.
en ole kolmekybänen emoboy
Testikkeliin vaan suoraan tämmöset
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Seuraavaksi ennustan keskustelua kevyempään siirtämisestä. Tai ehkä joku natsimode siirtää kysymättä, kun paljastuu, että tää on myynyt hyvin tjsp.
itse tykkäilen Tekstareista, mutta onhan nää jaottelut välillä kummallisia. mun mielestä tää kuuluis esim. Sonic Youthin kanssa samaan osioon, mutta juutit on taas kevyemmässä. ihan sama mulle sinänsä missä on.
French Filmsiä ei oo vielä ees mainittu
Kuuma debatti päällä, joten kertokaas nyt ihan rehellisesti, mikä suomalainen kitarabändi soundaa paremmalta kuin nämä just nyt? Ei tule yhtään mieleen. Hyvää jytinää!
mikä suomalainen kitarabändi soundaa paremmalta kuin nämä just nyt?
Circle, Kvarter, Radiopuhelimet, Hopeajärvi, Fate Vs Free Willy, FUN, Seksihullut...
Ja nää on ainoastaan Raskaampaa -karsinan yläpäästä bongattuja.
Circle = jotain tylsää pappamusiikkia, samoin ku Radiopuhelimet. Kvarter oli paljon parempi Sergiona. Hopeajärvi tajuttoman tylsää. Fun ei ole parhaiden aikojensa vireessä. Seksihullut on kieltämättä hyvä sen pari biisiä mitä olen kuullut, mutta tekstarit on parempi.
Kalossimies wrote:Autotallirokkia Stokkan mainoslehtisen läpi.
mitähän tääkin nyt taas tarkoittaa
No lähinnä sitä, että tää bändi representoi sitä mielikuvaa "vaarallisesta" musiikista, joka näkyy sisustuslehtien sivuilla huoneiden julisteissa. Saatan olla väärässäkin noin niinku bändien omien lähtökohtien suhteen, mutta sinällään hyvistä ideoista huokuu opportunismin ja varmistelun tuntu. Lisäksi Piritori-knoppailu on sairaan väsynyttä, ja noi kraut-jumitukset kuulostaa siltä, että tyypit on lukeneet paperilta että ahaa se tehdään noin, minkä seurauksena on jähmeää ja pystyyn kuollutta ruoskintaa. Ei jaksa.
Mitä soundikeskusteluun tulee, niin EP:n ekat kymmenen sekuntia on hyvää dronea, mut sen jälkeen mennään lähinnä French Filmisiä särökitaroilla -vaihteella. Ja onhan toi kaikkialle ängetty uimahallikaiku nyt ihan perseestä.
Last edited by Kalossimies (16.09.2014 14:45)
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.