You are not logged in.
The Fucking Champs - IV
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
The Growlers ~ Chinese Fountain
Aika karmee kansi, mut onneks sisältö on jytää.
*
Last edited by Pilke (20.09.2014 10:28)
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
^:pimp::peuk:
Maailman paras levy.
Last edited by hezma (21.09.2014 15:43)
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Dirk Ivensin tekemiset alkoivat kiinnostaa. Pitäisi kuulla Klinikin vanhempiakin levyjä, mutta Spotifystä ei löydy ja muutenkin ne taitavat olla vähän huonosti saatavilla.
Yleisesti ottaen pidän Leonard Cohenilta vain joistakin yksittäisistä biiseistä. Tämä levy on kuitenkin minusta aivan mahtava. Asiaan toki vaikuttaa se, että levyn on tuottanut ja ilmeisesti aika pitkälle myös säveltänyt Phil Spector. Silti myös Cohenin sanoitukset ovat loistavia.
70-luvun alussa vaikuttanut progebändi, joka tunnetaan kai parhaiten muutaman jäsenensä Queen-yhteyksien takia.
Vähän tulee samat vibat ku Sannista. Vadelmavene on kyl siitä erikoinen biisi, et se ei vieläkään ärsytä, vaikka on kyl aika paljon sitäki kaikkialla kuullu.
Tuotanto on osittain aika miellyttävää ja yllättävän paljon uskalletaa stunttailla efekteillä yms. Sanotukset on melko tylsiä, mutta ei kovin vaivaannuttavia niiku yleensä tämmösessä "trendikkäässä" suomipopissa.
Levyn nimi
Parta
Ryan Gosling (keskinkertainen biisi toki, mutta tärkeä name droppaus)
Vokaaliefektit
Onks tää nyt Justin Vernonin kehittämä tällänen monikerroksinen särötetty autotune/vocoderulina. Kasmir ei toki iha kärkipäässä tän tyylin rokkaamises, mut idikselle
Sanotukset
Bridge -vaiheiden olemattomuus
Yleisesti tylsähkö
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
how they run this show.
how they run this show.