You are not logged in.
Tällä viikolla tuli kuluneeksi kymmen vuotta julkaisusta.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Niin se aika vaan kuluu nopeasti.
Äläpä muuta sano!
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Objekt - Flatland
Vuoden nuori muotoilija.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Homobaarissa soi You Should Be Dancing. Sen soidessa totesin, että pitäisi varmaan joskus yrittää kuunnella Bee Geesiltä joku kokonainen levy. Tulin kotiin jo ennen puolta yötä ja päätin sitten panna Spotifystä soimaan tämän levyn, jossa on se biisi.
Tämä oli ensimmäinen Genesiksen levy, jonka kuulin. Ensimmäisestä biisistä innostuin heti, mutta suureksi osaksi tämä levy on jäänyt minulle etäisemmäksi kuin Nursery Cryme, Foxtrot ja Selling England by the Pound. Kun nyt kuuntelen tätä pitkästä aikaa, niin ihastuin esimerkiksi Lamiaan, jonka olen aiemmin lähes sivuuttanut.
http://assets.boomkat.com/images/954466/333.jpg
Objekt - Flatland
makeeta saundia!
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Halusin joskus tutustua Todd Rundgrenin musiikkiin. Ostin Nearly Human -levyn yhdestä käytettyä tavaraa myyvästä kaupasta. Kotona huomasin, että levyssä oli kaupan vieressä olleen kirjaston leimat. Soitin kirjastoon ja kerroin tästä. Sanoin myös, että siihen kauppaan olisi ehkä syytä tehdä ratsia, jos siellä myydään kirjaston tavaraa. Puhelimeen vastannut henkilö ei näyttänyt tajuavan ollenkaan, mitä minä yritin selittää. Vähän myöhemmin otin levyn mukaan ja menin sinne kirjastoon. Puhuin jollekin kirjastonhoitajalle, joka näytti tajuavan asian paremmin kuin edellinen. Hän sanoi, että saan pitää sen levyn.
Voihan olla, että kirjasto on myynyt nuita pois? Täälläkin on tuossa yhessä lähikirjastossa jonkin verran cd:eitä myynnissä, eikä niihin ole lisätty mitään "poistettu" -leimaa tms. Toki voi olla myös varastettua, mutta nykyisin cd:eistä saa niin huonon hyvityksen, että epätodennäköisempää kuin esim. 90-luvun lopulla, jollon tuota tapahtu vähän väliä.
ps:
Kovempaa kammaa ois näisä vanhoisa
Voihan olla, että kirjasto on myynyt nuita pois? Täälläkin on tuossa yhessä lähikirjastossa jonkin verran cd:eitä myynnissä, eikä niihin ole lisätty mitään "poistettu" -leimaa tms. Toki voi olla myös varastettua, mutta nykyisin cd:eistä saa niin huonon hyvityksen, että epätodennäköisempää kuin esim. 90-luvun lopulla, jollon tuota tapahtu vähän väliä.
Se ei ollut poistettu CD. Se oli yhä kirjaston tietokannassa. Siitä on jo kauan, saattoi jopa olla 90-luvun puolella.
Kansi on tietysti maailman kamalin. Huonon levyn maineessa tämä on muutenkin. Olen vähitellen alkanut olla sitä mieltä, että tämä on mainettaan parempi levy. Yltiökasarisoundeissa ei ole kehumista, mutta kyllä tällä levyllä ihan hyviä biisejä on. Harmi, että Bowie inhosi Too Dizzyä niin paljon, että jätti sen pois myöhemmiltä painoksilta. Kokonaisuutena Never Let Me Down taitaa lopulta olla parempi kuin Tonight, jossa on yksi loistava biisi (Loving the Alien), Bowien kamalin cover-versio (Beach Boysin God Only Knowsin raiskaus) eikä juurikaan muuta kiinnostavaa. Mutta ehkä sekin levy pitäisi taas kuunnella kokonaan.
Edit: Glass Spider on kyllä aika huono biisi. Samannimisestä (myöskin kovasti haukutusta) kiertue-DVD:stä pidän kyllä paljonkin.
Shining Star on levyn kaikkein höpsöin poppikappale. Kiva biisi. Mickey Rourke räppää.
Last edited by EndloseAngst (24.10.2014 23:54)