You are not logged in.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
http://www.facebook.com/EevilStoo kirjoitti eilen:
"Tänään on Stöön syntymäpäivä. Stöö täyttää sata vee. Siksi Stöö julistaakin tämän päivän viralliseksi Eevil Stöön päiväksi. Tämän kunniaksi Stöö kaivoi kelanauhojen uumenista Pikku Herkon ensimmäisen soolokappaleen vuodelta 96. Tämä on lahja teille. Stöö toivoo lahjaksi hiluja että saan ostettua netistä kaikkee random paskaa. "
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
huomenna bela lugosi -video
kikke wrote:
huhhuh :peuk:
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Vuoden nuori muotoilija.
5/5
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
instrut:
vittu nyt sä kuolet, tai ainaski lyön haarukalla kulliin
"DJ Kridlokkin synkkä ja vihainen Mutsi kertoo hyvin paljon 2010-luvun puolivälin Suomesta" -rumba.
synkkä ja vihainen
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
laitetaan nyt vaikka tänne: Tuuttimörkö - Karski, Härski, Korea
Aika huono.
Vitun hyvä video
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
tuleeks ketään tänne herkuttelemaan? khid biits kiinnostaa, jäi se yks tapahtuma välistä.
Voi vittu. Kiinnostais, mut saatan olla muualla
^^kylhän tonne vois
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
noista viime vuoden hieman saman osaston levyistä (mutsi, menetetyt, ei) jälkimmäinen jäi ainakin mulle kaikkein vieraimmaksi eikä mahtunut meitsin top-kybään. tossa kun kuuntelin taas pitkästä aikaa niin ehkä se vaan on se, että vaikka teksteissä asiaa löytyykin niin khidin turhan monotoninen ulosanti käy puuduttamaan ja rpk:n biitit ei ole yhtä hyviä kuin mitä esim. kridin mutsi-levyltä löytyy, homma toistaa itseään (juuh, toki se on näissä kuvioissa usein se juttu mut tajuutte varmaan) ja ilmestymisjärjestys saattoi vaikuttaa myös, tuli varmaan liian pian mutsin perään, vaikka oli ehkä tehty aiemmin tai en tiiä. hyvän ep:n tuosta olis kyl saanut, biisiehdotukseni: ei, lataa, luoti, silmiin.
kallo on niin kova biisi että jo sen takia levy ansaitsee kunniamaininnan
Mun mielest Ei oli viime vuoden paras kotimainen. Ei se oikeesti mitenkään kauheen monotoninen oo, jos nyt vertaa valtaosaan suomiräpistä. Toki se on melko yhtenäinen ja se pysyttelee synkässä sielunmaisemassa, mut kyl kaikissa biiteissä on jotain ihan vaan sille ominaista. Kuuntele lisää!
sushi drive-by hyviä one-linereitä ja biittejä täs
FREE HERKKO paita ennakkotilaus! Paitoja painetaan ainoastaan 70kpl. Rare.
Herkko on taas törttöillyt ja nyt napsahti pidempi kakku. 2kk kotiarestia. Kaikki tuotto paidoista menee pienen Herkon virkistystoimintaan. Herkolle pitäisi tilata luettavaa (Aku Ankka, High Times, Mustanaamio, Muumi, Guns & Ammo... ). Videopelien pelaaminen on arestin aikana kielletty.
Paidat toimitetaan tilaajille 11-15.5 välisenä aikana.
FREE HERKKO!
mitä tää on
jytky