You are not logged in.

Huh-huh-huh...
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.

Vuoden nuori muotoilija.

Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu

SISQO BACK

OMG!  

6/5 
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu

Vuoden nuori muotoilija.

Vuoden nuori muotoilija.

tinashen albumi iha ok:ta 3/femmaa, mutta tää kullinaaman jo hypettämä single on kyllä todella kova:

Haluisin kyl nähä live shown
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.

tinashen albumi iha ok:ta 3/femmaa, mutta tää kullinaaman jo hypettämä single on kyllä todella kova:
amaanilluK wrote:

Vuoden nuori muotoilija.

aikooks hypnagog-sonnit mennä ihan paikan päälle kuolaamaan? minä ajattelin.
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.

ei juma. voi juma. Intis isäm maan puollustus opissa tuohon aikaan    

Pakko kyl yrittää jotenki päästä tonne!

ray charlz wrote:tinashen albumi iha ok:ta 3/femmaa, mutta tää kullinaaman jo hypettämä single on kyllä todella kova:
amaanilluK wrote:

Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.

Vuoden nuori muotoilija.

Jhene Aiko supa fresh!

d'angelon uus douppi 

ray charlz wrote:d'angelon uus douppi
R'n'B:n Syro
 :pimp:
:pimp:   näin ensireaktiona, saas nähdä miten kestää aikaa.
  näin ensireaktiona, saas nähdä miten kestää aikaa.

tinashelta uus mixtape, amethyst. latasin vast ite, joten ei kommentoitavaa vielä.

Kova nauha! Wanderer ja Worth It ainaski heti  
Vuoden nuori muotoilija.
Oliko joku keikalla? Minkälainen oli?

keikkaraporttii!!! ite en päässy, ku oli just mettäviikko tuolla saakelin sotajoukoissa, ni en saanu lomia   perkele
 perkele  

näköjään tää jotai 10 vuotta sitte jonkinlaisessa haipissa ollu r&b/hip hop ryhmä on tekemässä comebackia. upeen siirappista  

Rakastan Kehlania kaikilla mahdollisilla tavoilla. Tosi hyvä tää tänä vuonna tullut levy