You are not logged in.
Selitän aina, että en minä perusta näistä HiFi-jutuista. Mutta kyllä se vaan on pakko myöntää, että tämä kuulostaa ihan mahtavalta 5.1 surround -miksauksena. Huolimatta siitä, että minun ja kaiuttimien asettelu ei taida olla täysin optimaalinen.
Haluan kuunnella enemmän näitä 5.1-levyjä. Niitä taitaa olla aika harvalta lempiartistiltani. Minulla on Serge Gainsbourgin Histoire de Melody Nelson ja David Bowien Young Americans.
Last edited by DEVILETERNAL (13.12.2014 22:32)
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Poraamista.
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
^ tuossapa levy jota en ikinä ole tajunnut, pitäisköhän taas joskus yrittää
täällä soi:
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Rahmaninovin toinen pianokonsertto (siis se kuuluisin) säveltäjän itsensä soittamana.
Keväällä pidän esitelmän Rahmaninovista ja aloittelen tässä sen suunnittelemista.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.