You are not logged in.
Vitun Giroud. TAPAN
Sanchez paikkasi onneksi kapteenina pilkkumissinsä. Toivottavasti tulee vielä kolme bonuspistettä.
Mietin jo miten saisin järkevästi Rooneyn ulos joukkueesta, mutta ehkä tämän päivän jälkeen saa jatkaa.
Pitkästä aikaa ihan kunnollinen tulos, mutta teekki taitaa ottaa silti kiinni.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Taisi ykköspaikka mennä. Hienoa sulamista ollut koko joulukuu.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
7 pinnaa vielä eroa. Yaya Toure pelottaa Itse painoin vielä Austinin kapteeniksi. Silvaa himoitsin, mutta en uskaltanut edetä enää ilman Hazardia.
Kamala kierros menossa. Paras pistemies tällä hetkellä ykkössubi Boyd. Austin ei päässyt tolppaa lähemmäksi.
Zabaletan saldo sen jälkeen (3 matsia) kun treidasin miehen sisään: 0 pistettä. Yhden pelin oli tosin penkillä...
Paska peli.
Tämä kisa on mennyt omalta osaltani taas kerran aikalailla vituralleen, mutta vedetään nyt kerrankin rehdin urheiluhengen mukaisesti aktiivisesti loppuun saakka. Näköjään tuommoinen tammikuun "wild card" vielä olemassa, ehkä siitä sitten sitä uutta intoa. Schlupp näyttäis nousevan kivasti penkiltä kentälle tänään.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Tipuin kans cupista, koska paska peli.
Wildcard 2 käytetty. Pannan hulinax.
Wildcard 2 käytetty. Pannan hulinax.
Sama. Melkein samanlaiset tiimitkin.
Miinuksena heitin Costan ulos jengistä ja takoi heti 16 pinnan kierroksen. Tilalle tullut kapteeni-Kane veti ne maagiset 2 pistettä.
leposi wrote:Wildcard 2 käytetty. Pannan hulinax.
Sama. Melkein samanlaiset tiimitkin.
Miinuksena heitin Costan ulos jengistä ja takoi heti 16 pinnan kierroksen. Tilalle tullut kapteeni-Kane veti ne maagiset 2 pistettä.
Hehe, niinpä näyttää aika samalta. Ei pitänyt Costaa ulostaa, mutta vielä aamulla nysväsin ja otin Alexisin, Austinin ja Skrtelin sisään ja Costa plus Siggen ulos ja jonku tusinapakin. Kattoo pari kiekkaa miten kannatti.
Meikäpä vaihtoi tälle kierrokselle Costan sisään joukkueeseen loukissa olleen RvP:n paikalle ja vieläpä kapuksi, ja tästä kaupankäynnistä tuli vielä "myyntivoittoakin". Muutenhan meni tietty kehnommin, de Gea penkillä ja Krul kehiin jne. Ens kiekalle sitten wildcard vinkumaan.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Santi
Ehdin jo hetken olla ihan tyytyväinen kierrokseen, kunnes Bertrand otti punaisen kortin
Munailin kyllä toki sen verran, että käytin treidin Skrtel -> Jones, eli pisteissä 7 -> 2 tällä kierroksella.
Ehdin jo hetken olla ihan tyytyväinen kierrokseen, kunnes Bertrand otti punaisen kortin
Jpp, tää. Aattelin, että voi olla viikon miettimättä vaihtoa, mutta nyt täytynee arpoa heti joku toinen pakki tohon tilalle. Radiosta kuuntelin matsia ja vissiin tosi tyhmä ja ruma taklaus.
Käänsin kaput toisinpäin 10 min ennen deadlinea. Tietäähän tässä miten miten käy.
Viidestä puolustajastani kolme istuu penkillä ja Jones on muuten vaan nollilla. Vopite hasitaa
Haistelin tuplavaihdolla Bentekeä. No, ehkä seuraavassa matsissa.
Edit: dsaaa, van aanjoltti mikälie tuliki kehiin ja moses penkillä ekana kärkkymässä ja teki maalin
Last edited by leposi (21.02.2015 19:56)
OMG Van Aanholt tuli vaihdosta ja sai yhden fantasypisteen " "
Defoe on osoittautumassa virheeksi. Fantasy-agony taas huipussaan.
Cirutun Moses. Cirutun Baines. Pakko kai ulostaa toi paska Baines ens kiekalla hiuksista vittuhun. Vinkkinä tämä, koska tekee vähintään kolme.
Eååhliigan fantasyssä kävi taas uefat, eli olin vaihtamassa Yarmolenkoa Lukakuun kun koko paska hyytyi täysin enkä saanut enää mitään joukkueestani näkyviin ennen kuin deadline meni. En tiedä menikö vaihto perille ja oliko Lukaku kapuna, kuten oli tarkoitus. Penkiltäkin olisin jotain kehiin pannu. Saas nähä. Ei nimittäin vieläkään skulaa koko paska puhelimella katsellessa.
Leposille taisi tulla tasan sata pistettä tällä kierroksella.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Leposille taisi tulla tasan sata pistettä tällä kierroksella.
Jep, ja Moses jäi taas penkille. En oikein edes ajatellut sitä Janmaatin tilalle. Hyvä kierros kyl silti.
Puolustajista pitäis saada enemmän irti, koko ajan puppeloin. Mm. akseli Baines-Zabaleta-Jones Ja Skrtelin vaihdoin väärään aikaan pois.
Skrtel näemmä vaihdettu fa cupin matsissa 11 minuutin kohdilla pois loukkaantumisen vuoksi. Ei saa hajota nyt pahasti. Benteke oli kans sivussa jonku vamman vuoksi eilen.
Joskohan seuraavalla kierroksella näyttäisin teekille perävaloja?
Joskohan seuraavalla kierroksella näyttäisin teekille perävaloja?
Hasitan valot. Vaikea kausi, alituista puppelointia. Miksei mulla oo Giroudia?!
Miksei mulla oo Giroudia?!
Pitkään arvoin Agueron ja Kanen välillä. Nyt kävi näin.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.