You are not logged in.
Mites lähtee? Oli itellä jonkinasteinen pettymys kyllä.
Vuoden nuori muotoilija.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
DEVILETERNAL wrote:Mites lähtee? Oli itellä jonkinasteinen pettymys kyllä.
ihan jees. muutama kova biisi no typen lisäks. unlock the swag on toinen suosikki, siinä herätellään autenttista 2009 soulja boy henkistä swag räppiä henkiin this could be us ja lit like bic on hyviä kans vaikka kuulostaa joltai thugger/rhq biiseiltä. swae lee on oikeesti ihan hyvä räppää, se toinen ei
nyt:
Last edited by DEVILETERNAL (10.01.2015 20:46)
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
how they run this show.
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Miksi siinä on Tarja Turunen kannessa?
En tunne asiaa, mistä on kysymys, mutta täysi, sataprosenttinen tuki. Olen sen sillä tasolla käynyt läpi.
how they run this show.
how they run this show.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
^ Toi on kyllä ainut oikee valinta räppilevyn kannex. Mites muuten tuo Carpenter lätty? Jotain maistiaisia olen kuullut, mutta muuten en tiedä mitään.
^ Toi on kyllä ainut oikee valinta räppilevyn kannex. Mites muuten tuo Carpenter lätty? Jotain maistiaisia olen kuullut, mutta muuten en tiedä mitään.
soundiltaan ja fiilikseltään aika lähellä prince of darknessia. pieniä escape from new york viboja kans. hieno levy
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.